Wojtek Dagiel – Creative Director z agencji McCann Warsaw został nominowany przez magazyn Brief do tytułu „Człowiek Reklamy 2012”. Nominacjami wyróżniono jedynie trzy osoby związane z branżą reklamową w Polsce.
Wojtek Dagiel pracuje w agencji McCann Warsaw (wcześniej McCann Erickson) od 1996, na stanowisku zarządzającego zespołem kreacji od 2004 roku. Wielokrotnie nagradzany w plebiscytach i konkursach reklamowych, m.in.: Kreatura, Złote Orły, Golden Hammer, Epica, Cannes Lions czy Effie, jeden z czołowych polskich umysłów kreatywnych branży reklamowej.
W trakcie swojego kilkunastoletniego doświadczenia w reklamie, prowadził projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, MTV, Coca-Coli, Converse, Ranigastu, Microsoftu, General Motors, Renault, Hochlandu, Biedronki, Loreal'a, Algidy, Plus GSM, Nescafe, PZU, Camel'a, Sanofi, Boots Healthcare, Siemens'a, Warki Strong i Warki Jasne Pełne, HP, Amnesty International, PCK i Niebieskiej Linii.
Tegoroczne wyróżnienie uzyskał za kampanię „Hołd” zrealizowaną na zlecenie Kompanii Piwowarskiej, dla piwa Lech Premium. Kampania ta została wpisana w klimat letniej, szalonej zabawy, z serią intrygujących haseł odzwierciedlających wartości cenione przez markę, tj.: spontaniczność, odwagę, dynamizm. Koncepcja kreatywna zaproponowana przez McCann we współpracy z Kompanią Piwowarską, zakładała komunikację innowacji produktowej przy jednoczesnej realizacji złożonej strategii wizerunkowej marki. Kampania reklamowa marki Lech Premium została uznana za jedną z najlepszych na rynku polskim, stając się głównym tematem kwietniowych rozmów internautów - w miesiącu inauguracji nowej odsłony reklamowej produktu.
Magazyn Brief po raz kolejny wyłoni ludzi, którzy na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy najbardziej przysłużyli się rozwojowi branży komunikacji marketingowej. Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali organizowanej przez Brief 27 września. Tytuły zostaną przyznane w pięciu kategoriach: człowiek marketingu i sprzedaży, człowiek mediów, człowiek reklamy, gwiazda reklamy oraz manager marketingu miejsc Brief for Poland.
Źródło: McCann Warsaw