logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojtek Dagiel z McCann Warsaw nominowany do tytułu Człowiek Reklamy 2012

  PR 25.09.2012, przeczytano 3836 razy
ilustracjastrzałka

Wojtek Dagiel – Creative Director z agencji McCann Warsaw został nominowany przez magazyn Brief do tytułu „Człowiek Reklamy 2012”. Nominacjami wyróżniono jedynie trzy osoby związane z branżą reklamową w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojtek-dagiel-z-mccann-warsaw-nominowany-do-tytulu-czlowiek-reklamy-2012,16733,artykul.html

Wojtek Dagiel pracuje w agencji McCann Warsaw (wcześniej McCann Erickson) od 1996, na stanowisku zarządzającego zespołem kreacji od 2004 roku. Wielokrotnie nagradzany w plebiscytach i konkursach reklamowych, m.in.: Kreatura, Złote Orły, Golden Hammer, Epica, Cannes Lions czy Effie, jeden z czołowych polskich umysłów kreatywnych branży reklamowej.

W trakcie swojego kilkunastoletniego doświadczenia w reklamie, prowadził projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, MTV, Coca-Coli, Converse, Ranigastu, Microsoftu, General Motors, Renault,  Hochlandu, Biedronki, Loreal'a, Algidy, Plus GSM, Nescafe, PZU, Camel'a, Sanofi, Boots Healthcare, Siemens'a, Warki Strong i Warki Jasne Pełne, HP, Amnesty International,  PCK i Niebieskiej Linii.

Tegoroczne wyróżnienie uzyskał za kampanię „Hołd” zrealizowaną na zlecenie Kompanii Piwowarskiej, dla piwa Lech Premium. Kampania ta została wpisana w klimat letniej, szalonej zabawy, z serią intrygujących haseł odzwierciedlających wartości cenione przez markę, tj.: spontaniczność, odwagę, dynamizm. Koncepcja kreatywna zaproponowana przez McCann we współpracy z Kompanią Piwowarską, zakładała komunikację innowacji produktowej przy jednoczesnej realizacji złożonej strategii wizerunkowej marki. Kampania reklamowa marki Lech Premium została uznana za jedną z najlepszych na rynku polskim, stając się głównym  tematem kwietniowych rozmów internautów - w miesiącu inauguracji nowej odsłony reklamowej produktu.

Magazyn Brief
po raz kolejny wyłoni ludzi, którzy na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy najbardziej przysłużyli się rozwojowi branży komunikacji marketingowej.  Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali organizowanej przez Brief 27 września. Tytuły zostaną przyznane w pięciu kategoriach: człowiek marketingu i sprzedaży, człowiek mediów, człowiek reklamy, gwiazda reklamy oraz manager marketingu miejsc Brief for Poland.

Źródło: McCann Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764