logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wojtek Dagiel z McCann Warsaw nominowany do tytułu Człowiek Reklamy 2012

  PR 25.09.2012, przeczytano 3633 razy
ilustracjastrzałka

Wojtek Dagiel – Creative Director z agencji McCann Warsaw został nominowany przez magazyn Brief do tytułu „Człowiek Reklamy 2012”. Nominacjami wyróżniono jedynie trzy osoby związane z branżą reklamową w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wojtek-dagiel-z-mccann-warsaw-nominowany-do-tytulu-czlowiek-reklamy-2012,16733,artykul.html

Wojtek Dagiel pracuje w agencji McCann Warsaw (wcześniej McCann Erickson) od 1996, na stanowisku zarządzającego zespołem kreacji od 2004 roku. Wielokrotnie nagradzany w plebiscytach i konkursach reklamowych, m.in.: Kreatura, Złote Orły, Golden Hammer, Epica, Cannes Lions czy Effie, jeden z czołowych polskich umysłów kreatywnych branży reklamowej.

W trakcie swojego kilkunastoletniego doświadczenia w reklamie, prowadził projekty m.in. dla Kompanii Piwowarskiej, MTV, Coca-Coli, Converse, Ranigastu, Microsoftu, General Motors, Renault,  Hochlandu, Biedronki, Loreal'a, Algidy, Plus GSM, Nescafe, PZU, Camel'a, Sanofi, Boots Healthcare, Siemens'a, Warki Strong i Warki Jasne Pełne, HP, Amnesty International,  PCK i Niebieskiej Linii.

Tegoroczne wyróżnienie uzyskał za kampanię „Hołd” zrealizowaną na zlecenie Kompanii Piwowarskiej, dla piwa Lech Premium. Kampania ta została wpisana w klimat letniej, szalonej zabawy, z serią intrygujących haseł odzwierciedlających wartości cenione przez markę, tj.: spontaniczność, odwagę, dynamizm. Koncepcja kreatywna zaproponowana przez McCann we współpracy z Kompanią Piwowarską, zakładała komunikację innowacji produktowej przy jednoczesnej realizacji złożonej strategii wizerunkowej marki. Kampania reklamowa marki Lech Premium została uznana za jedną z najlepszych na rynku polskim, stając się głównym  tematem kwietniowych rozmów internautów - w miesiącu inauguracji nowej odsłony reklamowej produktu.

Magazyn Brief
po raz kolejny wyłoni ludzi, którzy na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy najbardziej przysłużyli się rozwojowi branży komunikacji marketingowej.  Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali organizowanej przez Brief 27 września. Tytuły zostaną przyznane w pięciu kategoriach: człowiek marketingu i sprzedaży, człowiek mediów, człowiek reklamy, gwiazda reklamy oraz manager marketingu miejsc Brief for Poland.

Źródło: McCann Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764