logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park: kampania „Dwa razy więcej radości w te Święta”

  PR 10.12.2021, przeczytano 757 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku klienci Wola Parku będą mieli dwa razy więcej powodów do radości. W ramach trwającej właśnie kampanii świątecznej na odwiedzających czekać będzie dwa razy więcej atrakcji, w tym kolędowanie z Teatrem Katarynka, spotkania z Mikołajem, dwa razy większy Jarmark Świąteczny oraz ekologiczne warsztaty we Współdzielniku. Dodatkowo, Wola Park wspólnie z klientami przygotuje 200 paczek dla warszawskich seniorów, które trafią do Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka prezentów potrwa od 11 do 19 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park%3A-kampania-_dwa-razy-wiecej-radosci-w-te-swieta_,394091,artykul.html

Aby przypomnieć klientom, że wspólne świętowanie i przede wszystkim pomaganie dodają magii świątecznym przygotowaniom, Wola Park ruszył z kampanią „Dwa razy więcej radości w te Święta”. Z tej okazji przygotowano podwójną ilość atrakcji. W ciągu dwóch najbliższych weekendów – w dniach 11-12 grudnia i 18-19 grudnia – na odwiedzających czekać będą kolędowanie z Teatrem Katarynka oraz spotkania z Mikołajem w specjalnej świątecznej strefie. Dodatkowo od 6 do 14 grudnia odbędzie się dwa razy większy Jarmark Świąteczny z jeszcze bogatszą ofertą.

Wola Park kontynuuje również akcję pomagania seniorom. W tym roku podwaja liczbę przekazanych paczek i przy wsparciu klientów przekaże 200 zestawów prezentowych Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka potrwa od 11 do 19 grudnia na placu głównym, gdzie ustawione zostaną dedykowane kontenery, w których klienci będą mogli zostawiać swoje upominki. Ponadto chętni do wzięci udziału otrzymają specjalne ulotki z listą przykładowych potrzeb seniorów.

Misją Fundacji Senior w Koronie jest niesienie pomocy seniorom w potrzebie. Wolontariusze dowożą im ciepłe obiady, pomagają w załatwianiu spraw urzędowych, dostarczają niezbędne leki czy pomagają w remontach mieszkań. Akcja zainicjowana w marcu 2020 roku, by chronić starsze osoby przed skutkami pandemii, przerodziła się w Fundację, która swoimi działaniami na coraz szerszą skalę wspiera najbardziej potrzebujących.

– Mija kolejny rok wyzwań, jednak zbliżające się Święta to czas pełen magii i nadziei. Dlatego poprzez działania w ramach tegorocznej kampanii świątecznej chcemy podwoić radość naszych klientów. Tym bardziej cieszy nas, że po raz kolejny wsparcie otrzymają warszawscy seniorzy, a nasza akcja uprzyjemni im ten wyjątkowy okres. Mamy nadzieję, że prezenty wywołają szeroki uśmiech na ich twarzach – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.

– Starsze pokolenie przeżywa okres świąteczny głęboko refleksyjnie. Dla samotnych, żyjących bardzo skromnie i schorowanych starszych osób Wigilia jest trudnym dniem. Nasza wspólna akcja może przynajmniej dla części tych najbardziej potrzebujących to zmienić i przywrócić radość z nadchodzących Świąt – mówi Aleksandra Czarna-El Baz, Prezes Zarządu Fundacji Senior w Koronie.

Zaledwie miesiąc temu ruszył Współdzielnik, nowe ekologiczno-edukacyjne miejsce na mapie Warszawy, a już z okazji Świąt podwaja liczbę oferowanych wydarzeń. Na najbliższy czas zaplanowano m.in. świąteczne warsztaty z upcyklingu, warsztaty tworzenia dekoracji oraz dyżury pakowania prezentów less waste. Jednocześnie we Współdzielniku trwa zbiórka materiałów, takich jak torby prezentowe, wstążki czy pudełka, które wykorzystane zostaną podczas wspólnego pakowania. W ramach darmowego sklepu do Współdzielnika przynosić można również niepotrzebne ozdoby świąteczne, które zyskają drugie życie.

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764