logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park: kampania „Dwa razy więcej radości w te Święta”

  PR 10.12.2021, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku klienci Wola Parku będą mieli dwa razy więcej powodów do radości. W ramach trwającej właśnie kampanii świątecznej na odwiedzających czekać będzie dwa razy więcej atrakcji, w tym kolędowanie z Teatrem Katarynka, spotkania z Mikołajem, dwa razy większy Jarmark Świąteczny oraz ekologiczne warsztaty we Współdzielniku. Dodatkowo, Wola Park wspólnie z klientami przygotuje 200 paczek dla warszawskich seniorów, które trafią do Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka prezentów potrwa od 11 do 19 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park%3A-kampania-_dwa-razy-wiecej-radosci-w-te-swieta_,394091,artykul.html

Aby przypomnieć klientom, że wspólne świętowanie i przede wszystkim pomaganie dodają magii świątecznym przygotowaniom, Wola Park ruszył z kampanią „Dwa razy więcej radości w te Święta”. Z tej okazji przygotowano podwójną ilość atrakcji. W ciągu dwóch najbliższych weekendów – w dniach 11-12 grudnia i 18-19 grudnia – na odwiedzających czekać będą kolędowanie z Teatrem Katarynka oraz spotkania z Mikołajem w specjalnej świątecznej strefie. Dodatkowo od 6 do 14 grudnia odbędzie się dwa razy większy Jarmark Świąteczny z jeszcze bogatszą ofertą.

Wola Park kontynuuje również akcję pomagania seniorom. W tym roku podwaja liczbę przekazanych paczek i przy wsparciu klientów przekaże 200 zestawów prezentowych Fundacji Senior w Koronie. Zbiórka potrwa od 11 do 19 grudnia na placu głównym, gdzie ustawione zostaną dedykowane kontenery, w których klienci będą mogli zostawiać swoje upominki. Ponadto chętni do wzięci udziału otrzymają specjalne ulotki z listą przykładowych potrzeb seniorów.

Misją Fundacji Senior w Koronie jest niesienie pomocy seniorom w potrzebie. Wolontariusze dowożą im ciepłe obiady, pomagają w załatwianiu spraw urzędowych, dostarczają niezbędne leki czy pomagają w remontach mieszkań. Akcja zainicjowana w marcu 2020 roku, by chronić starsze osoby przed skutkami pandemii, przerodziła się w Fundację, która swoimi działaniami na coraz szerszą skalę wspiera najbardziej potrzebujących.

– Mija kolejny rok wyzwań, jednak zbliżające się Święta to czas pełen magii i nadziei. Dlatego poprzez działania w ramach tegorocznej kampanii świątecznej chcemy podwoić radość naszych klientów. Tym bardziej cieszy nas, że po raz kolejny wsparcie otrzymają warszawscy seniorzy, a nasza akcja uprzyjemni im ten wyjątkowy okres. Mamy nadzieję, że prezenty wywołają szeroki uśmiech na ich twarzach – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.

– Starsze pokolenie przeżywa okres świąteczny głęboko refleksyjnie. Dla samotnych, żyjących bardzo skromnie i schorowanych starszych osób Wigilia jest trudnym dniem. Nasza wspólna akcja może przynajmniej dla części tych najbardziej potrzebujących to zmienić i przywrócić radość z nadchodzących Świąt – mówi Aleksandra Czarna-El Baz, Prezes Zarządu Fundacji Senior w Koronie.

Zaledwie miesiąc temu ruszył Współdzielnik, nowe ekologiczno-edukacyjne miejsce na mapie Warszawy, a już z okazji Świąt podwaja liczbę oferowanych wydarzeń. Na najbliższy czas zaplanowano m.in. świąteczne warsztaty z upcyklingu, warsztaty tworzenia dekoracji oraz dyżury pakowania prezentów less waste. Jednocześnie we Współdzielniku trwa zbiórka materiałów, takich jak torby prezentowe, wstążki czy pudełka, które wykorzystane zostaną podczas wspólnego pakowania. W ramach darmowego sklepu do Współdzielnika przynosić można również niepotrzebne ozdoby świąteczne, które zyskają drugie życie.

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarota PR w sieci Worldcom Public Relations Group
SAROTA PR dołączyła do Worldcom Public Relations Group – globalnej sieci agencji PR. Jest zarazem jedynym polskim członkiem grupy. Dzięki temu zyskuje możliwość wymiany doświadczeń z czołowymi agencjami z całego świata oraz udziału we wspólnych międzynarodowych projektach.
“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii. 
White Toner Academy powraca do Polski
White Toner Academy to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez producenta papierów termotransferowych Forver. W zeszłym roku polska odsłona WTA odbyła się we współpracy z API.PL i OKI. Ze względu na duże zainteresowanie White Toner Academy powraca do Polski – tym razem jako jedne z zajęć w ramach cyklu Akademii Technologii Zdobienia 2.0.
PRZElew wspiera kampanię i loterię Przelewy24
Serwis Przelewy24 zaprasza na drugą edycję PRZEloterii. Sympatyczny PRZElew w wakacyjnej odsłonie przygotował wspaniałe nagrody. Partnerami głównymi akcji są Visa i Mastercard. PRZEpartnerami wybranych nagród tygodniowych są marki Itaka, simplybuy.pl i al.to.
Historia gier wideo ożywiona przez Panasonic w Oxo Museo
W samym sercu Malagi, muzeum Oxo Museo oddaje hołd historii gier wideo, prezentując je w zupełnie nowym świetle. Dzięki współpracy z Panasonic Connect i ich zaawansowanej technologii audio-wizualnej, muzeum stworzyło przestrzeń immersyjną 360º, która przenosi odwiedzających w sam środek wirtualnego świata gier.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764