logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park rusza z kampanią na Black Friday

  PR 17.11.2023, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Black Friday, zazwyczaj święto konsumpcjonizmu, w warszawskim Wola Parku będzie okazją do celebracji drugiego życia ubrań i przedmiotów. Już w najbliższą sobotę, 18 listopada, rusza 4. edycja kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, której celem jest promowanie ekonomii cyrkularnej. Przez 2 tygodnie na terenie centrum oraz zlokalizowanego w Wola Parku Współdzielnika, odbędzie się seria wydarzeń: pokaz mody z drugiej ręki, bezpłatne warsztaty upcyklingowe i wyprzedaż garażowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park-rusza-z-kampania-na-black-friday-,402120,artykul.html

Wola Park już po raz czwarty udowadnia, że działalność centrum handlowego może promować nie tylko konsumpcyjne nastawienie wśród klientów. Aby zachęcać klientów do odpowiedzialnych zakupów przy okazji Black Friday, centrum przygotowało szereg wydarzeń, pod hasłem: „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”.

Pierwsze wydarzenie rozpocznie się już w sobotę, 18 listopada, od pokazu mody z drugiej ręki. W godzinach 15:00 – 19:00 na placu Centralnym przy Costa Coffee, na „Drugim wybiegu” obejrzymy inspirujące stylizacje stworzone przez projektantów mody we współpracy ze studentami Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru oraz Szkoły Wyższej ViaModa, z istniejących już ubrań i materiałów ze Współdzielnika.

Następnie, w dniach 20-24 listopada, we Współdzielniku odbędą się bezpłatne warsztaty upcyclingowe. Od poniedziałku do piątku klienci będą mogli nauczyć się jak samodzielnie wykonać poprawki krawieckie lub jak stworzyć wyjątkowe dekoracje ze słoików.

Harmonogram warsztatów przedstawia się następująco:

  • Poniedziałek – piątek (20-24 listopada), godz. 18:30-20:00 – Warsztaty „Od ręki – drobne poprawki krawieckie” – warsztaty krawieckie, na których uczestnicy będą mogli od ręki załatać lub skrócić swoje własne ubrania.

  • Środa – piątek (22-24 listopada), godz. 12:00-13:30 – Warsztaty „Słoikowe Love” – warsztaty w duchu less waste, na których uczestnicy nauczą się, jak zmienić stare słoiki w małe dzieło sztuki za pomocą sznurka, włóczek i koronek.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Natomiast już w piątek 24 listopada i w sobotę 25 listopada w Wola Parku odbędzie się wyprzedaż garażowa. Promująca ideę zero waste wyprzedaż będzie okazją do integracji dla mieszkańców okolic Woli i Bemowa. Tutaj każdy będzie mógł sprzedać lub kupić drobne przedmioty, zabawki, książki, ubrania, porcelanę, itp. Stoiska będą zlokalizowane na I piętrze przed placem zabaw Szwedzka Wioska. Informacje na temat możliwości wynajęcia stoiska są dostępne tutaj: https://biletyna.pl/inne/Wyprzedaz-garazowa-w-Wola-Parku/Warszawa

Black Friday co roku jest dla centrów handlowych gorącym okresem, jednak cieszy nas, że po raz kolejny możemy zaoferować naszym klientom możliwość obchodzenia go w mniej konsumpcyjny sposób. We współpracy ze Współdzielnikiem udało nam się zorganizować naprawdę wyjątkowe wydarzenia. Idea zero waste jest nam bardzo bliska, dlatego też proponujemy klientom akcje alternatywne do szalonych promocji z okazji Black Friday.” – mówi Emilia Szkudlarek, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

Pokaz mody, warsztaty i wyprzedaż garażowa będą dla klientów Wola Parku okazją do świętowania mody i zakupów w sposób bardziej zrównoważony. Więcej informacji na temat nadchodzących wydarzeń jest dostępnych na: https://www.wolapark.pl/pl/wydarzenia/

Źródło: Wola Park

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764