logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park w Black Friday zachęca klientów do zrównoważonej konsumpcji kampanią „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”

  PR 24.11.2021, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka

Wola Park od lat udowadnia, że działalność centrum handlowego może iść w parze z namawianiem klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji. Z okazji tegorocznego Black Friday Wola Park uruchamia drugą edycję kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”, a podczas niej m.in. wyprzedaż garażową, warsztaty z renowacji butów z WoshWosh, czy zbiórkę używanej odzieży we współpracy z Ubrania Do Oddania, z której dochód zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Ocalenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park-w-black-friday-zacheca-klientow-do-zrownowazonej-konsumpcji-kampania-_pokochaj-swoje-rzeczy-na-dluzej_,393883,artykul.html

Drugie życie codziennych przedmiotów

Black Friday na całym świecie kojarzy się z impulsywnymi zakupami, które kończą w kącie szafy lub na śmietniku, powiększając ilość odpadów zaśmiecających naszą planetę. Wola Park wierzy, że konsumpcja powinna być świadomym procesem, w którym produkty codziennego użytku mogą posłużyć dłużej niż jeden sezon. By do takiej perspektywy zachęcić swoich klientów, Wola Park w ramach kampanii „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej” w dniach 26-27 listopada organizuje weekendową wyprzedaż garażową. W trakcie wydarzenia będzie można nie tylko kupić potrzebne przedmioty, lecz także wcielić się w sprzedawcę i na wypożyczonym od organizatora stoisku wystawić nieużywane już zabawki, książki, ubrania itp. Rezerwacji stanowiska można dokonać za pomocą strony biletyna.pl.. Wyprzedaż odbędzie się na głównym placu Wola Parku w piątek 26.11 w godz. 14:00-22:00 oraz sobotę 27.11 w godz. 10:00-22:00.

– Jednym z naszych priorytetów jest edukowanie klientów na temat zrównoważonej konsumpcji i idei less waste. Na początku listopada uruchomiliśmy we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, a teraz chcemy zachęcić wszystkich odwiedzających do udziału w naszej akcji „Pokochaj swoje rzeczy na dłużej”. W trakcie jej trwania będzie można wziąć udział w wyprzedaży garażowej, warsztatach renowacji obuwia z WoshWosh oraz zbiórce używanej odzieży dla Ubrania Do Oddania, z której cały dochód przeznaczymy na wsparcie Fundacji Ocalenie. Wierzymy, że wspólnymi siłami możemy zmienić Black Friday w Green Friday i także w ten sposób ograniczać ilość odpadów, które w szkodliwy sposób oddziałują na środowisko. – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.

WoshWosh na pomoc wysłużonym butom

Poza wyprzedażą garażową, w piątek 26 listopada wszyscy chętni będą także mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach renowacji obuwia z WoshWosh. Na szkoleniu specjalista z wieloletnim doświadczeniem opowie o sposobach na czyszczenie, odnowę i pielęgnację butów skórzanych, zamszowych oraz nubukowych. Następnie, podczas praktycznej części wydarzenia, organizator pokaże jak zadbać o buty oraz co zrobić, aby w dobrym stanie służyły jak najdłużej. Wszyscy uczestnicy proszeni są o przyniesienie ze sobą gładkich, jednokolorowych butów skórzanych, na których nauczą się prezentowanych technik. W razie potrzeby specjalista podzieli się poradami pielęgnacyjnymi także dla innych rodzajów obuwia, które przyniosą ze sobą zainteresowani. Warsztaty odbędą się we Współdzielniku (1. piętro, naprzeciwko Media Expert) o godz. 13:00 oraz 15:00.

– WoshWosh to nie tylko firma, która zajmuje się dawaniem butom drugiego życia, to także firma, której zależy na poszerzaniu świadomości na temat odpowiedzialnej konsumpcji oraz idei zero waste. Dlatego inicjatywa, jaką jest cykl szkoleń realizowany z Wola Park, jest dla nas doskonałą okazją do realizacji tego celu. Nie tylko na poziomie społecznym, ale i biznesowym – mówi Martyna Zastawna, założycielka i CEO WoshWosh.

ilustracjastrzałka

Niepotrzebne ubrania? Do oddania!

W ramach kampanii w poniedziałek 22.11 na placu głównym w Wola Parku oraz we Współdzielniku stanęły dwa pojemniki na zbiórkę odzieży.­ Partnerem zbiórki jest projekt Ubrania Do Oddania, który za cel stawia sobie zrewolucjonizowanie rynku odzieżowego w Polsce. Każdy kilogram oddanej w trakcie trwania kampanii odzieży będzie równy jednej złotówce, a cały dochód z akcji organizatorzy przeznaczą na wsparcie Fundacji Ocalenie. Zbiórka potrwa od 22.11 do 27.11.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764