logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park w nowej kampanii radzi jak zdrowo i ekologicznie wejść w nowy rok

  PR 19.01.2022, przeczytano 689 razy
ilustracja

Wola Park w nowej kampanii zachęca do podjęcia eko-postanowień, a także zadbania o siebie i o planetę. Hasłem „A teraz coś dla siebie” zaprasza klientów do dokonania zakupów tym razem nie dla bliskich, a dla siebie, oferując im do końca lutego atrakcyjne promocje i inspiracje. Na odwiedzających czekać będą warsztaty edukacyjne we Współdzielniku oraz kolejna edycja wyprzedaży garażowej 22 stycznia br., na której będzie można sprzedać m.in. nietrafione prezenty świąteczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park-w-nowej-kampanii-radzi-jak-zdrowo-i-ekologicznie-wejsc-w-nowy-rok,394445,artykul.html

A teraz coś dla siebie – wyprzedaż garażowa nietrafionych prezentów

Każdy z nas dostał kiedyś prezent, który – choć w formie miłego gestu –  niekoniecznie był przydatny na co dzień. Jeśli tak się stało i w tym roku – nie wrzucaj go do szafy czy do śmietnika. Dzięki wyprzedaży garażowej, która odbędzie się w Wola Parku 22 stycznia w godzinach od 10:00 do 22:00, możesz go z łatwością sprzedać, a w zamian za to kupić dla siebie coś bardziej odpowiedniego. Aby wziąć udział w wydarzeniu w roli sprzedawcy, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę i uiścić niewielką opłatę za wypożyczenie mebli ekspozycyjnych. Możesz wystawić na sprzedaż każdą rzecz będącą Twoją własnością – zarówno nową (nieudane prezenty/ zakupy), jak i używaną. Zależy nam na tym, aby wyprzedaż posłużyła osobom prywatnym, które na co dzień nie prowadzą działalności sprzedaży komercyjnej lub hurtowej.

- Nasza listopadowa wyprzedaż garażowa spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy jeszcze podczas wydarzenia pytali o jej kolejną edycję. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i w noworoczny sposób zachęcić odwiedzających do wzięcia udziału nie tylko w kolejnej odsłonie wyprzedaży, lecz także w serii rozmaitych warsztatów ekologicznych we Współdzielniku – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.

A teraz coś dla siebie – wyprzedaże do 70% w Wola Parku

Dla wielu z nas grudzień upłynął pod znakiem kupowania prezentów świątecznych dla najbliższych. Wola Park zachęca, aby wraz z wejściem w Nowy Rok skupić się na sobie i tym razem to dla siebie znaleźć wymarzony prezent. Z tej okazji w całym Wola Parku do końca lutego dostępne są towary przecenione aż o 70%. Dzięki temu z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie – na wyprzedaży garażowej lub w sklepie.

A teraz coś dla siebie – i dla planety, czas na noworoczne eko‑postanowienia

Święta, święta i po świętach. Czas na noworoczne eko-postanowienia! Być może to czas na to, aby zacząć jeździć do pracy rowerem? Lub pakować zakupy w woreczki wielorazowe? Wola Park zaprasza na wyjątkowe warsztaty ekologiczno-edukacyjne do Współdzielnika, które zainspirują do zmian i pokażą szeroką gamę eko-alternatyw. Współdzielnik to projekt będący owocem współpracy Wola Parku i Wolskiego Centrum Kultury, który stale dba o to, aby coraz więcej Warszawiaków zapałało miłością do praktycznego i ekologicznego stylu życia. Na dedykowanych warsztatach dowiecie się m.in. jak wspierać zimą ptaki w mieście, uszyjecie własne woreczki na zakupy, czy nauczycie się naprawiać naczynia metodą kintsugi. Listę spotkań znajdziecie na stronie Współdzielnika.

A teraz coś dla siebie – i dla zdrowia, czas na noworoczne, zdrowe postanowienia

Presja zmiany życia i noworocznych postanowień jednak nie zawsze wychodzi nam na dobre. Czasem lepiej zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie, niż gonić za perfekcyjnością. Wola Park zachęca zatem, aby witając Nowy Rok przede wszystkim zatroszczyć się o siebie i skorzystać z tego, co kampania “A teraz coś dla siebie” ma dla nas najlepszego – czas i przestrzeń na nas samych. Przyjdź na wyprzedaż garażową, jeśli czujesz, że potrzebujesz chwili oddechu lub odświeżenia swojego życia. Weź udział w warsztatach we Współdzielniku, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i żyć w zgodzie z planetą.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eksperci i naukowcy na rzecz kampanii „Zdrowie w zasięgu”
Rusza ogólnopolska kampania „Zdrowie w Zasięgu”, mająca na celu promowanie osiągnięć i potencjału nowoczesnej medycyny, wynikających z rozwoju telekomunikacji, zwłaszcza usług mobilnych. Kampania organizowana jest przez bloga „Na fali nauki” przy współpracy ekspertów i naukowców.
Samoregulacja ds. etycznej reklamy suplementów diety
Rada Reklamy wypracowała najbardziej aktualną w Polsce, kompleksową samoregulację ds. etycznej reklamy suplementów diety. Samoregulacja stała się ważną częścią Kodeksu Etyki Reklamy. Rada Reklamy jest dumna, że branża reklamowa stworzyła i wprowadziła do Kodeksu Etyki Reklamy ten dokument. Dzięki niemu Rada Reklamy zrobiła kolejny pionierski krok, aby zwiększyć...
VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764