logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wola Park w nowej kampanii radzi jak zdrowo i ekologicznie wejść w nowy rok

  PR 19.01.2022, przeczytano 677 razy
ilustracja

Wola Park w nowej kampanii zachęca do podjęcia eko-postanowień, a także zadbania o siebie i o planetę. Hasłem „A teraz coś dla siebie” zaprasza klientów do dokonania zakupów tym razem nie dla bliskich, a dla siebie, oferując im do końca lutego atrakcyjne promocje i inspiracje. Na odwiedzających czekać będą warsztaty edukacyjne we Współdzielniku oraz kolejna edycja wyprzedaży garażowej 22 stycznia br., na której będzie można sprzedać m.in. nietrafione prezenty świąteczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wola-park-w-nowej-kampanii-radzi-jak-zdrowo-i-ekologicznie-wejsc-w-nowy-rok,394445,artykul.html

A teraz coś dla siebie – wyprzedaż garażowa nietrafionych prezentów

Każdy z nas dostał kiedyś prezent, który – choć w formie miłego gestu –  niekoniecznie był przydatny na co dzień. Jeśli tak się stało i w tym roku – nie wrzucaj go do szafy czy do śmietnika. Dzięki wyprzedaży garażowej, która odbędzie się w Wola Parku 22 stycznia w godzinach od 10:00 do 22:00, możesz go z łatwością sprzedać, a w zamian za to kupić dla siebie coś bardziej odpowiedniego. Aby wziąć udział w wydarzeniu w roli sprzedawcy, wystarczy zarejestrować się poprzez stronę i uiścić niewielką opłatę za wypożyczenie mebli ekspozycyjnych. Możesz wystawić na sprzedaż każdą rzecz będącą Twoją własnością – zarówno nową (nieudane prezenty/ zakupy), jak i używaną. Zależy nam na tym, aby wyprzedaż posłużyła osobom prywatnym, które na co dzień nie prowadzą działalności sprzedaży komercyjnej lub hurtowej.

- Nasza listopadowa wyprzedaż garażowa spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów, którzy jeszcze podczas wydarzenia pytali o jej kolejną edycję. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i w noworoczny sposób zachęcić odwiedzających do wzięcia udziału nie tylko w kolejnej odsłonie wyprzedaży, lecz także w serii rozmaitych warsztatów ekologicznych we Współdzielniku – mówi Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.

A teraz coś dla siebie – wyprzedaże do 70% w Wola Parku

Dla wielu z nas grudzień upłynął pod znakiem kupowania prezentów świątecznych dla najbliższych. Wola Park zachęca, aby wraz z wejściem w Nowy Rok skupić się na sobie i tym razem to dla siebie znaleźć wymarzony prezent. Z tej okazji w całym Wola Parku do końca lutego dostępne są towary przecenione aż o 70%. Dzięki temu z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie – na wyprzedaży garażowej lub w sklepie.

A teraz coś dla siebie – i dla planety, czas na noworoczne eko‑postanowienia

Święta, święta i po świętach. Czas na noworoczne eko-postanowienia! Być może to czas na to, aby zacząć jeździć do pracy rowerem? Lub pakować zakupy w woreczki wielorazowe? Wola Park zaprasza na wyjątkowe warsztaty ekologiczno-edukacyjne do Współdzielnika, które zainspirują do zmian i pokażą szeroką gamę eko-alternatyw. Współdzielnik to projekt będący owocem współpracy Wola Parku i Wolskiego Centrum Kultury, który stale dba o to, aby coraz więcej Warszawiaków zapałało miłością do praktycznego i ekologicznego stylu życia. Na dedykowanych warsztatach dowiecie się m.in. jak wspierać zimą ptaki w mieście, uszyjecie własne woreczki na zakupy, czy nauczycie się naprawiać naczynia metodą kintsugi. Listę spotkań znajdziecie na stronie Współdzielnika.

A teraz coś dla siebie – i dla zdrowia, czas na noworoczne, zdrowe postanowienia

Presja zmiany życia i noworocznych postanowień jednak nie zawsze wychodzi nam na dobre. Czasem lepiej zadbać o swoje zdrowie i samopoczucie, niż gonić za perfekcyjnością. Wola Park zachęca zatem, aby witając Nowy Rok przede wszystkim zatroszczyć się o siebie i skorzystać z tego, co kampania “A teraz coś dla siebie” ma dla nas najlepszego – czas i przestrzeń na nas samych. Przyjdź na wyprzedaż garażową, jeśli czujesz, że potrzebujesz chwili oddechu lub odświeżenia swojego życia. Weź udział w warsztatach we Współdzielniku, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i żyć w zgodzie z planetą.

ilustracjastrzałka

Źródło: Ingka Centres Polska Sp. z o.o.

www.shopandmeet.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764