logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wolno wolno: Piwo Leżajsk w nowej kampanii

  PR 03.08.2016, przeczytano 1491 razy
ilustracjastrzałka

Regionalna marka, obecna na rynku od wielu lat, ma swoje korzenie w naturalnie pięknym regionie Podkarpacia. Odwołując się do spokojnej natury, Leżajsk zaprasza do nieśpiesznego smakowania przyjemności. W kampanii „Wolno wolno” marka podkreśla, że wolno i warto jest zwolnić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wolno-wolno%3A-piwo-lezajsk-w-nowej-kampanii,29484,artykul.html

Od czerwca tego roku Leżajsk dostępny jest w całej Polsce w dwóch nowych wariantach: Chmielowe Pils i Pszeniczne Klarowne. - Dzisiaj konsumenci zwracają uwagę zarówno na jakość piwa, jak i na jego pochodzenie. Cenią sobie oryginalność i lokalny charakter produktów – mówi Marta Kuropatwińska, senior group brand manager marek regionalnych i EB. - Piwo z Leżajska to wyjątkowa propozycja, mocno związana z lokalną specyfiką Podkarpacia. To zaproszenie do refleksyjnego smakowania chwil i przyjemności we własnym, nieśpiesznym rytmie.

Kampania „Wolno wolno” obejmuje telewizję, nośniki zewnętrzne, digital oraz komunikację PR i działania w punktach sprzedaży. Marka Leżajsk jest też sponsorem cyklu koncertów w warszawskim klubie Pomost 511 nad Wisłą.

Zwolnij z Leżajskiem

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych rusza emisja spotów reklamowych Leżajska. Na potrzeby kampanii powstały trzy filmy, zrealizowane w naturalnym dla Leżajska otoczeniu przyrody. Spoty przenoszą widzów w malownicze regiony czystej natury i pozwalają poczuć niespieszny rytm Podkarpacia, w każdym miejscu w Polsce.

Działania digital koncentrują się w mediach społecznościowych. W letniej aktywacji marka zaproponuje konsumentom interaktywną aplikację mobilną, która inspiruje do zwolnienia rytmu z Leżajskiem. Na początku sierpnia startuje też konkurs „Wolna Chata”. Jego zwycięzcy będą mogli spędzić czas w klimatycznym domu leżącym w spokojnej podkarpackiej wsi – przestrzeni współgrającej z chilloutowym charakterem piw z Leżajska.

Komunikację ATL przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital realizuje Focus Media Group, a za PR marki Leżajsk odpowiada agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja WILK.

Źródło: Roots PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764