logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Work - Room twórcą nowego formatu drogerii Hebe health&beauty

  PR 11.01.2012, przeczytano 3812 razy

Agencja kreatywna WORK-ROOM Group Sp. z o.o. typu full - service jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywnej wizji i charakteru drogerii Hebe. Właścicielem drogerii jest spółka Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka. Współpraca podmiotów wynikła w drodze przetargu na koncepcję identyfikacji drogerii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/work---room-tworca-nowego-formatu-drogerii-hebe-healthandbeauty,14339,artykul.html

W celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, Agencja WORK-ROOM Group opracowała kompleksowy branding 360 stopni, w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in.: wizji sklepu, atmosfery wnętrza oddziaływań sensorycznych, kształtu mebli, dźwięków i zapachów, i wreszcie co najważniejsze, spójnej identyfikacji wizualnej.

Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu: beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee oraz aptekę, która należy do całego kompleksu. Dodatkowo innowacyjna koncepcja marki obejmuje również projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu. Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.

„Mazowiecka sieć drogerii Hebe ma zachowany jednolity i nowoczesny wygląd, wpisuje się w equity marki a swoim wnętrzem i eleganckim wyglądem przyciąga wielu klientów. W przygotowaniu kreacji postawiliśmy na świeżość i innowacyjność, stworzyliśmy design, który odzwierciedla jakość całego asortymenty drogerii” – powiedział Andrzej J. HOROCH – Creative & Strategic Development Director, Agencja WORK – ROOM Group Sp. z o. o.

Aktualnie agencja WORK-ROOM Group odpowiada za obsługę graficzną kreacji reklamowej i promocyjnej drogerii, skład DTP oraz produkcję materiałów reklamowych.

Źródło: WORK – ROOM Group

www.work-room.eu/hebe/

Galeria: Nowy format drogerii Hebe Jeronimo Martins

Dodatkowe informacje:

WORK-ROOM to nowy rodzaj agencji kreatywnej full-service. Agencja zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem tożsamością marki (brand management, brand consulting, brand activation); projektowaniem i realizacją zintegrowanej omunikacji reklamowej oraz projektami interaktywnymi. WORK-ROOM wcześniej pracował dla takich marek jak Jutrzenka Holding (marka Colian / Akuku / Grześki), Totalizator Sportowy, ING Lease, EUREKO, Eli Lilly Polska, Browary Lubelskie, Serenada, Novartis, Monolith, Samsung, Universal McCann, Maxus, LABoratory & Co i Buyology INC.
Więcej na www.work-room.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764