logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Work - Room twórcą nowego formatu drogerii Hebe health&beauty

  PR 11.01.2012, przeczytano 3315 razy
strzałkistrzałka
Work - Room twórcą nowego formatu drogerii Hebe health&beauty ZOBACZ ILUSTRACJE

Agencja kreatywna WORK-ROOM Group Sp. z o.o. typu full - service jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywnej wizji i charakteru drogerii Hebe. Właścicielem drogerii jest spółka Jeronimo Martins, do której należy sieć sklepów Biedronka. Współpraca podmiotów wynikła w drodze przetargu na koncepcję identyfikacji drogerii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/work---room-tworca-nowego-formatu-drogerii-hebe-healthandbeauty,14339,artykul.html

W celu wykreowania nowego formatu drogerii Hebe, Agencja WORK-ROOM Group opracowała kompleksowy branding 360 stopni, w celu zdefiniowania multisensoryki w percepcji całej marki. Nowa jakość oznaczeń dotyczy m.in.: wizji sklepu, atmosfery wnętrza oddziaływań sensorycznych, kształtu mebli, dźwięków i zapachów, i wreszcie co najważniejsze, spójnej identyfikacji wizualnej.

Wdrożona strategia nowego formatu Hebe obejmuje poszczególne działy sklepu: beauty expert, home & life, hebe loves babies, Wine tea & coffee oraz aptekę, która należy do całego kompleksu. Dodatkowo innowacyjna koncepcja marki obejmuje również projekt wizualizacji zewnętrznej (witryny sklepowe) oraz wybranych elementów brandingowych znajdujących się na terenie sklepu. Za realizację koncepcji umeblowania sklepu oraz adaptacje wnętrz odpowiada firma architektoniczna New Store Europe Poland.

„Mazowiecka sieć drogerii Hebe ma zachowany jednolity i nowoczesny wygląd, wpisuje się w equity marki a swoim wnętrzem i eleganckim wyglądem przyciąga wielu klientów. W przygotowaniu kreacji postawiliśmy na świeżość i innowacyjność, stworzyliśmy design, który odzwierciedla jakość całego asortymenty drogerii” – powiedział Andrzej J. HOROCH – Creative & Strategic Development Director, Agencja WORK – ROOM Group Sp. z o. o.

Aktualnie agencja WORK-ROOM Group odpowiada za obsługę graficzną kreacji reklamowej i promocyjnej drogerii, skład DTP oraz produkcję materiałów reklamowych.

Źródło: WORK – ROOM Group

www.work-room.eu/hebe/

Galeria: Nowy format drogerii Hebe Jeronimo Martins

Dodatkowe informacje:

WORK-ROOM to nowy rodzaj agencji kreatywnej full-service. Agencja zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem tożsamością marki (brand management, brand consulting, brand activation); projektowaniem i realizacją zintegrowanej omunikacji reklamowej oraz projektami interaktywnymi. WORK-ROOM wcześniej pracował dla takich marek jak Jutrzenka Holding (marka Colian / Akuku / Grześki), Totalizator Sportowy, ING Lease, EUREKO, Eli Lilly Polska, Browary Lubelskie, Serenada, Novartis, Monolith, Samsung, Universal McCann, Maxus, LABoratory & Co i Buyology INC.
Więcej na www.work-room.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Xylodex gasi katar - kampania Polpharmy od Opus B
Wystartowała kolejna kampania telewizyjna Polpharmy przygotowana przez Opus B.
Aktualizacje oprogramowania Nikon Z 7, Nikon Z 6 oraz Z 50 formatu DX
Firma Nikon ogłosiła publikację wersji 3.00 oprogramowania pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6 oraz wersji 1.10 oprogramowania aparatu bezlusterkowego Z 50 formatu DX. Uaktualnienia oprogramowania wprowadzają szereg udoskonaleń dotychczasowych funkcji, poszerzając możliwości aparatów bezlusterkowych z serii Z.
Konferencja Autodesk Media & Entertainment Day - gry, filmy, reklama
Jeśli Twoja codzienność to produkcja wideo, tworzenie grafiki użytkowej, środowisk wirtualnej rzeczywistość, scenerii i postaci gier komputerowych – weź udział w konferencji Autodesk M&E Day.
Aleksandra Monczak stanęła na czele grupy biznesowej
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nową grupę biznesową. Do jej obowiązków należy obecnie kierowanie pracą zespołu accountów oraz koordynowanie projektów dla klientów z branży technologicznej (Samsung i T-Mobile) oraz lidera rynku żywności dla niemowląt i dzieci - firmy Nutricia.
Enel-med stomatologia uruchamia kampanię reklamową „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
Marka enel-med stomatologia ruszyła z ogólnopolską kampanią reklamową usług implantologicznych i protetycznych. Za koncepcję i opracowanie kampanii odpowiada Lotna.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764