logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Work Service wybiera Neon Shake do obsługi social media

  PR 18.05.2018, przeczytano 993 razy
ilustracjastrzałka

Największa w Polsce agencja zatrudnienia Work Service stawia na social media. Marka nawiązała współpracę z agencją reklamową Neon Shake Advertising. Ta rozpoczęła obsługę profilu marki na Facebooku. To ma być nowa jakość, ciekawe rozwiązania i nowe możliwości dla poszukujących pracę – zapowiadają strony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/work-service-wybiera-neon-shake-do-obslugi-social-media,36547,artykul.html

Dotychczasowe działania na Facebooku były prowadzone przez wewnętrzny dział firmy. Teraz Work Service rozwija ten kanał i jego obsługę w połowie kwietnia przekazano Neon Shake Advertising - to od 1,5 roku główna agencja reklamowa firmy.

– Cieszymy się, że nasza kreatywna strategia działań na Facebooku spodobała się i marka powierzyła nam kompleksową obsługę swojego profilu - mówi Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake Advertising. – Jako formę komunikacji zaproponowaliśmy edutainment, który skutecznie łączy rozrywkę oraz wiedzę dot. obecnego rynku pracy. Ten profil ma zbliżać markę z klientami oraz realizować strategię dopasowaną do obecnych realiów. Działania mają ocieplić wizerunek Work Service i podkreślić, że to kandydat jest w centrum uwagi zgodnie z obecną strategią: „Naszą pracą jest znaleźć Ci pracę.” – podkreśla.

Agencja odpowiada za pełną obsługę profilu, tj. strategię, tworzenie contentu, przygotowywanie kreatywnych akcji, obsługę graficzną i moderację. Projekt koordynować będą m.in. senior account manager Magdalena Marcinkowska oraz digital strategy planner Maciej Dziedzic.

- W obecnych czasach niezbędnym elementem rozwoju całej marki jest rozwój działań social media. Chcemy zbliżyć się do naszych kandydatów, ocieplić wizerunek i pokazać naszą sympatyczną stronę, jednocześnie prowadząc wartościową komunikację na co stawiamy w obecnej strategii. Już po niespełna miesiącu widzimy wyraźny wzrost interakcji pod naszymi postami - tłumaczy Beata Pilichowska, dyrektor marketingu Work Service.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764