logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

World Communication Forum: w Davos o przyszłości kominikacji marketingowej

  PR 06.02.2013, przeczytano 1863 razy
ilustracjastrzałka

7-8 lutego 2013 r., odbędzie sie World Communication Forum (Światowe Forum Komunikacji Marketingowej). Eksperci z 30 krajów będą odpowiadać na pytania o przyszłość komunikacji marketingowej. Podczas Forum będą poruszane takie problemy jak "Co zmieni świat? Kreatywność, czy technologia?", "Reputacja sektora bankowego: Jak zarządzać niezarządzalnym", "Tekst vs. obraz".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/world-communication-forum%3A-w-davos-o-przyszlosci-kominikacji-marketingowej,17898,artykul.html

Po raz pierwszy w historii Forum, zwanym też WCF, odbędą się branżowe panele dyskusyjne dotyczące rynku energii, transportu, bankowości, farmacji i telekomunikacji. W dyskusjach wezmą udział menedżerowie z tych regionów świata, w których te branże odnotowują aktualnie największy wzrost.

W tegorocznym WCF wezmą udział takie osobistości jak Paul Holes - twórca oraz CEO Holmes Report i SABRE Awards; Stuart Bruce z Wielkiej Brytanii - jeden z czołowych ekspertów ds. social media i bloger, twórca Stuart Bruce Associates (SBPR); Dr. Alfred Koblinger - CEO agencji BBDO (Austria); Andre Manning, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na świecie firmy Philips (Holandia), Anne Villemoses, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Danish Crown (Dania); Maxim Behar z zarządu Hill+KnowIton Strategies (Czechy) oraz CEO agencji M3 Communications Group Inc, (Bułgaria); Nurul Ashigin Shamsuri - CEO Lubri Oil Corporation (M) SB (Malezja), James Ng - współtwórca GeekPark.net (Chiny), oraz James Gilles - dyrektor ds. komunikacji CERN (Szwajcaria). Podczas Forum wystąpią także przedstawiciele dwóch warszawskich agencji – Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny BNA oraz Dymitr Romanowski, dyrektor zarządzający The Story.

Podczas forum odbędzie się także wręczenie nagród C4F Davos Award (Communication for Future). Jest to doroczna ceremonia wręczenia nagród dla profesjonalistów w branży komunikacji. Chcemy w ten sposób wyrazić uznanie dla wybitnych specjalistów, dla ich twórczego podejścia oraz umiejętności wyczucia przyszłości rynku.

Podczas tegorocznej 4. edycji Forum, odbędzie się pierwsze Creative Class Global Meeting - spotkanie ekspertów z branży kreatywnej. Ideą spotkania jest zjednoczenie innowacyjnych oraz jasnych umysłów, które podzielają podobne wartości oraz są w pewien sposób połączone przez sieci społecznościowe. Zainspiruje ich to do myślenia, czy "nowy manifest" jest możliwy i jak mogą współpracować w zmieniającym się świecie.

W tym roku oficjalnym partnerem wydarzenia w Polsce została agencja The Story.

Źródło: The Story

thestory.is

Dodatkowe informacje:

The World Communication Forum (Światowe Forum Komunikacji Marketingowej) zostało stworzone w 2009 roku siłami międzynarodowego komitetu koordynacyjnego. Jego głównym celem jest zebranie w jednym miejscu wiodących specjalistów w dziedzinie komunikacji marketingowej z całego świata, stworzenie miejsca dla dialogu i debaty na temat głównych problemów branży marketingowej, wymiana najlepszych praktyk, strategii i idei. W ciągu trzech lat do Forum dołączyły stowarzyszenia branżowe z 40 krajów: IAB Europe, The Holmes Report, Londyńska Szkoła Public Relations i Brandingu (LSPR), International Communications Consultancy Organisation(ICCO), Trans-Arabian Creative Communications (TRACCS), PRORP – Meksykańskie Stowarzyszenie Public Relations, Rosyjskie Stowarzyszenie Public Relations (RPRA), Ormiańskiej Stowarzyszenie Public Relations Association (APRA), Indyjskie Stowarzyszenie Komunikacji Biznesowej (ABCI) i wiele innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764