7-8 lutego 2013 r., odbędzie sie World Communication Forum (Światowe Forum Komunikacji Marketingowej). Eksperci z 30 krajów będą odpowiadać na pytania o przyszłość komunikacji marketingowej. Podczas Forum będą poruszane takie problemy jak "Co zmieni świat? Kreatywność, czy technologia?", "Reputacja sektora bankowego: Jak zarządzać niezarządzalnym", "Tekst vs. obraz".
Po raz pierwszy w historii Forum, zwanym też WCF, odbędą się branżowe panele dyskusyjne dotyczące rynku energii, transportu, bankowości, farmacji i telekomunikacji. W dyskusjach wezmą udział menedżerowie z tych regionów świata, w których te branże odnotowują aktualnie największy wzrost.
W tegorocznym WCF wezmą udział takie osobistości jak Paul Holes - twórca oraz CEO Holmes Report i SABRE Awards; Stuart Bruce z Wielkiej Brytanii - jeden z czołowych ekspertów ds. social media i bloger, twórca Stuart Bruce Associates (SBPR); Dr. Alfred Koblinger - CEO agencji BBDO (Austria); Andre Manning, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na świecie firmy Philips (Holandia), Anne Villemoses, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Danish Crown (Dania); Maxim Behar z zarządu Hill+KnowIton Strategies (Czechy) oraz CEO agencji M3 Communications Group Inc, (Bułgaria); Nurul Ashigin Shamsuri - CEO Lubri Oil Corporation (M) SB (Malezja), James Ng - współtwórca GeekPark.net (Chiny), oraz James Gilles - dyrektor ds. komunikacji CERN (Szwajcaria). Podczas Forum wystąpią także przedstawiciele dwóch warszawskich agencji – Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny BNA oraz Dymitr Romanowski, dyrektor zarządzający The Story.
Podczas forum odbędzie się także wręczenie nagród C4F Davos Award (Communication for Future). Jest to doroczna ceremonia wręczenia nagród dla profesjonalistów w branży komunikacji. Chcemy w ten sposób wyrazić uznanie dla wybitnych specjalistów, dla ich twórczego podejścia oraz umiejętności wyczucia przyszłości rynku.
Podczas tegorocznej 4. edycji Forum, odbędzie się pierwsze Creative Class Global Meeting - spotkanie ekspertów z branży kreatywnej. Ideą spotkania jest zjednoczenie innowacyjnych oraz jasnych umysłów, które podzielają podobne wartości oraz są w pewien sposób połączone przez sieci społecznościowe. Zainspiruje ich to do myślenia, czy "nowy manifest" jest możliwy i jak mogą współpracować w zmieniającym się świecie.
W tym roku oficjalnym partnerem wydarzenia w Polsce została agencja The Story.
- Więcej informacji: www.forumdavos.com
Źródło: The Story