logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WOŚP gra wspólnie z TVN Warner Bros. Discovery

  PR 27.01.2023, przeczytano 413 razy

To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wosp-gra-wspolnie-z-tvn-warner-bros.-discovery,398776,artykul.html

29 stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz trzydziesty pierwszy. W tym roku zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Jak wynika z najnowszych badań, w skali globalnej sepsa jest przyczyną 20 proc. wszystkich zgonów. Według Światowej Organizacji Zdrowia, w 2017 roku sepsa wystąpiła u 49 milionów ludzi na świecie, a 11 milionów zmarło z jej powodu. Prawie połowa zachorowań dotyczyła dzieci (około 20 milionów), a w populacji do 5. roku życia sepsa była przyczyną 2,9 miliona zgonów. Właśnie dlatego WOŚP chce wyposażyć szpitale w urządzenia pozwalające na przyspieszenie diagnostyki zakażeń - umożliwi to lepszą terapię sepsy poprzez szybsze wdrożenie celowanego i skutecznego leczenia antybiotykami.

TVN Warner Bros. Discovery już po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Relacje ze zbiórek i wydarzeń towarzyszących będzie można oglądać na antenie TVN, TTV, TVN24 i w Playerze przez cały dzień, w trakcie trwania Finału.

Już od samego rana na antenie TVN24 pojawią się najważniejsze wiadomości dotyczące tegorocznej zbiórki – informacje ze sztabów w kraju i zagranicą, relacje z przygotowań, najciekawsze licytacje. Reporterzy zabiorą widzów w najdalsze zakątki świata, by pokazać jak przebiega tegoroczny Finał między innymi w Australii, USA, na Bali, w Norwegii, Irlandii i Hiszpanii. Wykorzystanie wirtualnego studia pozwoli relacjonować wydarzenie z kilkunastu miejsc jednocześnie. Dzięki tej technologii widzowie będą mieli dostęp do najnowszych informacji o wysokości zebranej kwoty, najważniejszych wydarzeniach w całej Polsce oraz aktywnościach na platformie Kontakt24. Nie zabraknie spotkań z wyjątkowymi gośćmi – ekspertami, którzy przybliżą zagadnienia medyczne związane z tegorocznym celem zbiórki oraz gwiazdami zaangażowanymi we współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Reporterzy TVN24 zabiorą widzów za kulisy koncertów na Placu Bankowym, gdzie prosto ze sceny porozmawiają z artystami. W ciągu całego dnia przypominane będą również informacje o najciekawszych licytacjach. Punktem kulminacyjnym będzie  transmisja ze „Światełka do Nieba”.

Tego dnia również w “Dzień Dobry TVN” pojawią się materiały poświęcone Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Agata Młynarska przybliży widzom cel zbiórki. Prowadzący będą łączyć się na żywo ze studiem na Placu Defilad. Zaproszeni do programu goście zdradzą co w tym roku wystawiają na aukcje i jak wspierają Finał.

Jak co roku gwiazdy TVN Warner Bros. Discovery aktywnie zbierają pieniądze na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uczestnicząc w aukcjach. W tym roku można licytować między innymi: współprowadzeniE „Milionerów”  z Hubertem Urbańskim, wizytę w studiu „Dzień Dobry TVN”, wspólne bieganie z Martą Kuligowską, dzień w „Dniu na żywo” z Dagmarą Kaczmarek-Szałkow, spotkanie z Andrzejem Morozowskim w studiu TVN24, morsowanie z Agatą Adamek, wizytę na planie programu Piotra Jaconia „Bez polityki”, występ wokalny Doroty Gardias na weselu, trykot Kamila Stocha przekazany przez Krzysztofa Skórzyńskiego, marynarkę Janka Klimenta z 14. finału „Mam talent!”, kurs gotowania online z Michelem Moran, statuetkę Wiktora przyznaną w 2009 Kubie Wojewódzkiemu, wizytę na planie “Na Wspólnej” z Martą Wierzbicką, biegowy worek z maratonu w Oslo od Anity Werner, makietę studia “Mam talent!” od Marcina Prokopa, wizytę na planie serialu “Skazana”, wspólne przygotowywanie faworków z Magdą Gessler.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764