Nowa komunikacja domu mediowego WowMedia&Metrics pod hasłem „Dom Mediowy Generacji AI” (#GenerationAI) została zaplanowana, a następnie zrealizowana w oparciu o możliwości silników AI.
Systemy AI zostały wykorzystane do przygotowania kompletnej strategii kampanii, wliczając w to ideę, kreację i copy. Dla projektu przygotowano również landing page w narzędziu Elementor na platformie WordPress oraz wszystkie niezbędne struktury kampanii w systemach reklamowych, takich jak Google Ads, Bing Ads czy LinkedIn Ads.
- Chcieliśmy wykorzystać w 100% możliwości, jakie oferują silniki AI i potwierdzić działanie autorskiego procesu. Nie posiłkowaliśmy się organicznymi poprawkami graficznymi czy redakcją – wykorzystaliśmy do tego narzędzia AI dostępne na rynku – mówi Mikołaj Salecki, Growth Director w WowMedia&Metrics.
Projekt kampanii, od zaplanowania do uruchomienia działań został zrealizowany w 3 dni. Co ważne, po stronie agencji cały proces zrealizowała samodzielnie jedna osoba.
- Prace podzieliliśmy na kilka etapów wśród których określiliśmy m.in. ideę kampanii w wytrenowanym przez nas wcześniej ChatGPT. Następnie wypracowaliśmy kreację naszej bohaterki Kasi w Midjourney (KasiAI), która miała stać się jednocześnie symbolem Generative AI. Dodatkowo przeprowadziliśmy badania wśród naszych klientów i partnerów, aby zbadać potencjalne powodzenie projektu – mówi Mikołaj Salecki, Growth Director w WowMedia&Metrics.
Na podstawie przygotowanej strategii, powstały dodatkowe materiały wizualne, które wzbogaciły kampanię, takie jak posty, ebooki czy okładki profilowe. Ponadto, w tonacji zaplanowanej kreacji, stworzona została prezentacja i inne materiały firmowe.
„Wszystkie te kroki połączyły się w spójną strategię, która zaowocowała fantastycznymi wynikami w kanałach Google czy LinkedIn, miała bardzo pozytywny feedback od rynku już w pierwszych dniach kampanii” – komentują Wojciech Zawadzki i Aleksandra Lepert, współzałożyciele domu mediowego WowMedia&Metrics
Kampania trwa od początku sierpnia do końca roku. W działaniach agencja wykorzystuje takie media, jak Google Ads, LinkedIn, Retargeting czy e-mail.
Źródło: WowMedia&Metrics sp. z o.o.