logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wowmedia & Metrics wykorzystuje AI w ramach własnej kampanii reklamowej

  PR 14.09.2023, przeczytano 325 razy
ilustracjastrzałka

Nowa komunikacja domu mediowego WowMedia&Metrics pod hasłem „Dom Mediowy Generacji AI” (#GenerationAI) została zaplanowana, a następnie zrealizowana w oparciu o możliwości silników AI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wowmedia-and-metrics-wykorzystuje-ai-w-ramach-wlasnej-kampanii-reklamowej,401385,artykul.html

Systemy AI zostały wykorzystane do przygotowania kompletnej strategii kampanii, wliczając w to ideę, kreację i copy. Dla projektu przygotowano również landing page w narzędziu Elementor na platformie WordPress oraz wszystkie niezbędne struktury kampanii w systemach reklamowych, takich jak Google Ads, Bing Ads czy LinkedIn Ads.

- Chcieliśmy wykorzystać w 100% możliwości, jakie oferują silniki AI i potwierdzić działanie autorskiego procesu. Nie posiłkowaliśmy się organicznymi poprawkami graficznymi czy redakcją – wykorzystaliśmy do tego narzędzia AI dostępne na rynku – mówi Mikołaj Salecki, Growth Director w WowMedia&Metrics.

Projekt kampanii, od zaplanowania do uruchomienia działań został zrealizowany w 3 dni. Co ważne, po stronie agencji cały proces zrealizowała samodzielnie jedna osoba.

- Prace podzieliliśmy na kilka etapów wśród których określiliśmy m.in. ideę kampanii w wytrenowanym przez nas wcześniej ChatGPT. Następnie wypracowaliśmy kreację naszej bohaterki Kasi w Midjourney (KasiAI), która miała stać się jednocześnie symbolem Generative AI. Dodatkowo przeprowadziliśmy badania wśród naszych klientów i partnerów, aby zbadać potencjalne powodzenie projektu – mówi Mikołaj Salecki, Growth Director w WowMedia&Metrics.

ilustracjastrzałka

Na podstawie przygotowanej strategii, powstały dodatkowe materiały wizualne, które wzbogaciły kampanię, takie jak posty, ebooki czy okładki profilowe. Ponadto, w tonacji zaplanowanej kreacji, stworzona została prezentacja i inne materiały firmowe.
„Wszystkie te kroki połączyły się w spójną strategię, która zaowocowała fantastycznymi wynikami w kanałach Google czy LinkedIn, miała bardzo pozytywny feedback od rynku już w pierwszych dniach kampanii” – komentują Wojciech Zawadzki i Aleksandra Lepert, współzałożyciele domu mediowego WowMedia&Metrics

Kampania trwa od początku sierpnia do końca roku. W działaniach agencja wykorzystuje takie media, jak Google Ads, LinkedIn, Retargeting czy e-mail.

Źródło: WowMedia&Metrics sp. z o.o.

www.ai.wowmediametrics.com

Dodatkowe informacje:

O WowMedia&Metrics:

WowMedia&Metrics to dom mediowy generacji AI. Zapewnia wszechstronną obsługę firm w zakresie mediów ATL i Digital, w tym mediów organicznych (SEO, content, influencer marketing), wykorzystując wiodące silniki AI i modelowanie Customer Journey AI. Właścicielami agencji są eksperci z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie planowania i realizacji kampanii reklamowych ATL i Digital.


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: wowmediametrics

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764