logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Abczdrowie przeprowadzi test zdrowia Polaków

  PR 15.10.2021, przeczytano 521 razy
ilustracja

Wirtualna Polska wraz z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym sprawdzą zdrowie Polaków w czasie pandemii. 13 października w serwisie WP abcZdrowie ruszy akcja „Pomyśl o sobie – sprawdź swoje zdrowie w pandemii”. Jej celem jest podniesienie świadomości  i zwrócenie uwagi na stan naszego zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-abczdrowie-przeprowadzi-test-zdrowia-polakow,393384,artykul.html

Od wielu miesięcy świat mierzy się z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. W tym czasie skupialiśmy się głównie na uniknięciu zarażenia, jednak nie możemy zapominać o innych schorzeniach. Wizyty w placówkach medycznych w dużej części zastąpiła telemedycyna i konsultacje on-line. Dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, przez co wiele osób odkłada w czasie badania kontrolne. Choroby nie czekają na koniec pandemii, o ogólne zdrowie trzeba dbać zawsze.

Redakcja serwisu WP abcZdrowie zwraca uwagę na kwestię badań oraz profilaktyki zdrowotnej i zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety, która znajdzie się na dedykowanej stronie. Jej wypełnienie zajmie kilka minut. Następnie użytkownik otrzyma indywidualne wskazówki, co powinien zrobić z objawami oraz sugestie w jakim kierunku robić badania.

Partnerem merytorycznym jest WP Znajdź Lekarza, partnerem strategicznym - NutroPharma Sp. z o.o., partnerem medycznym - Homedoctor, a partnerem naukowym - Warszawski Uniwersytet Medyczny.

– Pandemia trwa już półtora roku i nie oszukujmy się, dla wielu z nas jest ona dobrą wymówką, żeby się nie zbadać. Wypadające włosy, słabe paznokcie, wahania wagi, przewlekłe zmęczenie, to objawy na które skarżymy się najczęściej. Jak reagujemy? Bierzemy tabletki i liczymy na to, że przejdą – mówi Dorota Mielcarek, redaktor naczelna WP abcZdrowie.

Test będzie można wypełnić do 30 listopada 2021. Kolejny etap akcji  „Pomyśl o sobie” to analiza, którą przeprowadzą eksperci z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Z  końcowego raportu dowiemy się, jak zmieniło się zdrowie Polaków podczas pandemii.

– Pandemia nie sprawiła, że inne choroby zniknęły. Musimy pamiętać, że zdrowie mamy jedno i jest ono bezcenne. Warto zrobić pierwszy krok - wypełnić test i pomyśleć o sobie. Zajmie to dosłownie kilka minut, a każdy z uczestników otrzyma indywidualne rekomendacje do podjęcia dalszych działań – dodaje Dorota Mielcarek.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764