Wirtualna Polska przygotowała cykl krótkometrażowych filmów, które opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych. „In love with you” to hołd marki Citroën dla kinematografii. Premiera już w czwartek, 10 października m.in. na stronie głównej WP.
Każdy z odcinków nawiązuje do narracji i scen ze znanych filmów. To m.in. szalony pościg amerykańskich Grafitti oraz Thelma i Louise, nowofalowa opowieść o trudnościach w wyrażaniu emocji oraz włoska historia o ucieczce od społecznych konwenansów.
Filmy wyreżyserowali: pochodzący z Włoch Marcello Sora, wychowany w USA Jakub Blank oraz Polak francuskiego pochodzenia Błażej Żuławski. Za produkcję odpowiada WP brand studio we współpracy z Picture Form. Premiera już w czwartek, 10 października, o godzinie 13.00 na stronie głównej WP.
Poprzez serię „In love with you” Citroën oddaje hołd różnym stylom filmowym i promuje model C5 Aircross. Nazwa cyklu nawiązuje do hasła marki „Zainspirowani Tobą” oraz działań z zakresu natywnego storytellingu reklamowego, jakie WP prowadzi wraz z marką pod adresem www.zainspirowanitoba.wp.pl.
Citroën to marka, która nie boi się nietypowych, odważnych rozwiązań, zarówno technologicznych, dzięki którym wielokrotnie wyprzedzała swoją epokę, jak i promocyjnych. To Citroën zorganizował słynne wyprawy pojazdów gąsienicowych przez Azję i Afrykę, startował w rajdzie Dakar czy umieścił pierwszą w historii reklamową iluminację na Wieży Eiffla.
Źródło: WP brand studio