logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP brand studio z cyklem wideo dla marki Citroën

  PR 11.10.2019, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

Wirtualna Polska przygotowała cykl krótkometrażowych filmów, które opowiadają o miłości z perspektywy trzech krajów: Francji, Włoch i Stanów Zjednoczonych. „In love with you”  to hołd marki Citroën dla kinematografii. Premiera już w czwartek, 10 października m.in. na stronie głównej WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-brand-studio-z-cyklem-wideo-dla-marki-citro%C3%ABn,384315,artykul.html

Każdy z odcinków nawiązuje do narracji i scen ze znanych filmów. To m.in. szalony pościg amerykańskich Grafitti oraz Thelma i Louise, nowofalowa opowieść o trudnościach w wyrażaniu emocji oraz włoska historia o ucieczce od społecznych konwenansów.

Filmy wyreżyserowali: pochodzący z Włoch Marcello Sora, wychowany w USA Jakub Blank oraz Polak francuskiego pochodzenia Błażej Żuławski. Za produkcję odpowiada WP brand studio we współpracy z Picture Form. Premiera już w czwartek, 10 października, o godzinie 13.00 na stronie głównej WP.

Poprzez serię „In love with you” Citroën oddaje hołd różnym stylom filmowym i promuje model C5 Aircross. Nazwa cyklu nawiązuje do hasła marki „Zainspirowani Tobą” oraz działań z zakresu natywnego storytellingu reklamowego, jakie WP prowadzi wraz z marką pod adresem www.zainspirowanitoba.wp.pl.

Citroën to marka, która nie boi się nietypowych, odważnych rozwiązań, zarówno technologicznych, dzięki którym wielokrotnie wyprzedzała swoją epokę, jak i promocyjnych. To  Citroën  zorganizował słynne wyprawy pojazdów gąsienicowych przez Azję i Afrykę, startował w rajdzie Dakar czy umieścił pierwszą w historii reklamową iluminację na Wieży Eiffla.

Źródło: WP brand studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764