logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP #dziejesięjesienią, nowości Wirtualnej Polski

  PR 20.09.2019, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Jesień w WP to kilkanaście programów wideo, produkcje dedykowane klientom, nowe layouty serwisów i dynamiczna personalizacja reklam TV w usłudze WP Pilot. Autorski program będzie prowadzić m.in. Hanna Lis. WP w 2020 będzie korzystać z najnowocześniejszego studia wideo wśród polskich wydawców internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-dziejesiejesienia%2C-nowosci-wirtualnej-polski,384034,artykul.html

Wirtualna Polska zaprezentowała jesienne nowości w ofercie programowej i telewizyjnej oraz plany na najbliższą przyszłość. Firma spójnie łączy działalność w obszarze mediów, e-commerce i reklamy. Goście WP #dziejesięjesienią w części brand experience mogli zobaczyć świat marki WP „od kuchni”. Prezentacje dotyczyły m.in. działania technologii DAI oraz systemu antyspamowego serwisów pocztowych WP i o2.

Relacja z WP #dziejesięjesienią

Już tej jesieni kolejny sezon wspólnego programu Wirtualnej Polski i Polsat News. #Newsroom na scenie WP #dziejesięjesienią zaprezentowali Dorota Gawryluk i prowadzący Tomasz Machała. Program zagląda za kulisy polskiej sceny politycznej i składa się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z bohaterem najważniejszego wydarzenia minionego tygodnia, zaś drugą są komentarze na temat pozostałych najciekawszych tematów politycznych. Emisja w każdą niedzielę o 18:00.

Podczas WP #dziejesięjesienią ruszyła zupełnie nowa odsłona WP Finanse, najlepszego źródła informacji dla polskich konsumentów. Serwis zyskał nową szatę graficzną, a treści będą prezentowane w formie blogowej. Wśród nowości pojawią się m.in. wnikliwe testy konsumenckie, jeszcze więcej multimediów i dedykowane formaty wideo.

Jednym z nich jest program Czy to się opłaca? Kuba Jankowski i Kinga Jurga wspólnie z gośćmi testują wszystko, z czym mamy do czynienia na co dzień: od produktów spożywczych po sprzęty gospodarstwa domowego i elektronikę, po to, by podpowiedzieć, czy na testowany przedmiot warto wydać pieniądze.

Wśród nowości nie mogło zabraknąć nowego sezonu Nino o biznesie, który na scenie przedstawiła prowadząca Nino Dżikija wspólnie z Anną Lewandowską. W programie przedstawiciele i przedstawicielki biznesu i świata technologii dzielą się wskazówkami dotyczącymi prowadzenia firmy czy rozwoju osobistego, a także udzielają konkretnych odpowiedzi na temat aktualnych problemów w branży. Emisja trzy razy w tygodniu w money.pl i WP Wideo.

Michał Dziedzic, dziennikarz Pudelek.pl, Dawid Kwiatkowski i pudełko – tak wyglądała prezentacja nowego programu Pudelko. Co się w nim kryje? Na to pytanie jedynie za pomocą dotyku będą odpowiadać znani artyści, youtuberzy i celebryci mierzący się ze swoim strachem. Premiera już tej jesieni na pudelek.pl i w serwisie YouTube.

Nowością w ramówce WP jest również autorski program Hanny Lis: Hanna i przyjaciele. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

Format W łóżku z Oskarem zaprezentowali Sarsa i prowadzący Oskar Netkowski. W programie tytułowe łóżko jest miejscem szczerych i przyjacielskich rozmów w kameralnej atmosferze, dzięki której gwiazdy otwierają się i zdobywają na głębokie wyznania. Mówią, jak ważna jest walka o bycie sobą, kim są i kim chcieliby być dla swoich najbliższych. W nowym sezonie wystąpi m.in. Barbara Kurdej-Szatan.

Wśród nowości programowych nie zabrakło Telewizji WP, stawiającej na formaty, które zdążyły już skraść serca widzom, nie zapominając przy okazji o wyjątkowych i zaskakujących nowościach. Już tej jesieni do ramówki Telewizji WP dołączy Mam Talent – Mistrzowie, w którym najlepsi z najlepszych konkurują o względy Howiego Mandela, Simona Cowella, Mel B i Heidi Klum. Kolejną nowością jest seria Wykute w ogniu. Każdy odcinek to rywalizacja czterech zawodników, którzy potrafią stworzyć wszystko: od toporów wojennych wikingów po samurajskie miecze. W ramówce nie zabraknie lubianych przez widzów programów o domach, luksusowych rezydencjach i urządzaniu wnętrz. Już tej jesieni m.in. nowe odcinki Pokochaj lub sprzedaj – Vancouver, kolejne sezony najsłynniejszego programu motoryzacyjnego na świecie Top Gear, a najlepsze grupy kabaretowe w Polsce ponownie spotkają się w kultowym cyklu Telewizji WP: Mistrzowie Kabaretu.

W strefie brand experience WP #dziejesięjesienią eksperci WP pokazali, w jaki sposób działa technologia DAI (Dynamic Ad Insertion) w usłudze WP Pilot. Rozwiązanie pozwala na dobudowywanie zasięgów i lepszą personalizację reklam, zarówno display, jak i wideo. DAI testowo wdrożono w Telewizji WP. Według ostatnich analiz wskaźnik viewability reklam wyświetlanych w ten sposób sięga aż 93%. Z kolei zespół usług pocztowych zaprezentował sposób walki ze spamem i włamaniami na konta. Goście mogli osobiście zmierzyć się z autorskim systemem WP w grze wideo przypominającej czasy dzieciństwa.

Joanna Skwarna, wiceprezes WP Media ds. płatnych produktów, przedstawiła kampanię wizerunkową i brand hero marki WP Pilot – różowego pączka. Natomiast Przemysław Mańkowski, wiceprezes WP Media ds. sprzedaży, zaprezentował projekty wideo dla klientów, czyli branded content video, a wśród nich Mamy mają moc, przygotowany dla Link4. Wrzesień to też czas na drugi sezon programu Z tymi co się znają, realizowanego we współpracy z Namysłowem oraz grupą ATM. Trzecia nowość programowa to projekt dla Citroen: In love with You, którego premierę przewidziano w październiku.

Dział BCV w WP realizuje audycje szyte na miarę i skupia się na możliwości wyprodukowania dla klientów dowolnej formy wideo jako uzupełnienia niestandardowych kampanii: od reportaży, przez filmy korporacyjne po seriale.

Obszar sportowy na WP #dziejesięjesienią należał do Pawła Kapusty, laureata nagrody im. Teresy Torańskiej, finalisty nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za najlepszy reportaż, a także dwukrotnie nominowanego do Grand Press. Analitykiem przygotowań do Euro 2020 był nieoceniony trener Jacek Gmoch. Już tej jesieni kolejne odcinki m.in. programów: Druga Połowa, w którym to kobiety są specami od piłki nożnej i Bez Hamulców – najlepszego magazynu najlepszej ligi żużlowej na świecie.

Goście WP #dziejesięjesienią przedpremierowo otrzymali nową książkę Pawła Kapusty „Gad. Spowiedź klawisza”. To wstrząsający reportaż o więziennym życiu z perspektywy strażników wykonujących przez lata wyjątkowo trudną służbę pilnowania sprawców najokrutniejszych zbrodni. Tytuł ukaże się nakładem wydawnictwa Wielka Litera i trafi do sprzedaży już 2 października.

Jednocześnie Wirtualna Polska przedstawiła nową odsłonę najpopularniejszego serwisu VOD w Polsce: WP Wideo i zapowiedziała start najbardziej nowoczesnego wśród polskich wydawców internetowych studia wideo. Już od przyszłego roku będą w nim nagrywane wszystkie nowości programowe, jak i poprzednie produkcje, które znajdą się w WP Wideo. Wśród nich m.in.:

  • Money. To się liczy, czyli rozmowy dziennikarzy money.pl: Sebastiana Ogórka, Marcina Łukasika i Mateusza Ratajczaka z ekonomistami, ministrami i menadżerami na najbardziej aktualne tematy ekonomiczne i gospodarcze, emisja od poniedziałku do piątku o 9:15;
  • Tłit, program Marka Kacprzaka i najważniejsze opinie polityczne od poniedziałku do piątku o 8:30;
  • Racja Stanu, w którym Michał Kobosko podejmuje tematy światowych konfliktów militarnych i politycznych;
  • Klatka po klatce, czyli najpopularniejszy program o MMA w polskiej sieci prowadzony przez Artura Mazura;
  • Wyborczy Grill, w którym Michał Wróblewski „grilluje” polityków przed wyborami w każdą środę o 15:00;
  • Beach Please, czyli kulisy show-biznesu Sandry Hajduk.

Gośćmi WP #dziejesięjesienią byli klienci i partnerzy, przedstawiciele domów mediowych, dyrektorzy marketingowi, dziennikarze, influencerzy i gwiazdy polskiego show-biznesu.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764