logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Facet po metamorfozie

  PR 21.06.2016, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

WP Facet przeszedł całkowitą metamorfozę. To druga witryna w obszarze lifestyle Grupy Wirtualna Polska, po WP Kobieta, która została przebudowana zgodnie z koncepcją single-page app – tworzenia nowoczesnych stron łączących cechy aplikacji mobilnej, serwisu WWW i elementy socialmediowe. Charakterystyczne dla tych rozwiązań są m.in. ogromna szybkość ładowania, magazynowy charakter portali, dynamiczne odświeżanie treści oraz tzw. mikroreakcje, służące interakcji czytelników; wyrażaniu opinii dotyczących publikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-facet-po-metamorfozie,29011,artykul.html

Serwisy WP przebudowywane zgodnie z tą koncepcją mają ponadto jednolitą, spójną siatkę reklamową opartą o nowoczesne formaty promocyjne.

 - Nowy WP Facet to minimalistyczny i ultra przejrzysty serwis, w którym czytelnicy szybko znajdą interesujące ich tematy i artykuły. Osadziliśmy go na nowoczesnej platformie kontentowej, która ułatwia nawigację oraz konsumpcję treści. Przebudowany WP Facet doskonale odpowiada zarówno oczekiwaniom naszych użytkowników, jak i potrzebom reklamodawców – podkreśla Paulina Górska, Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Video w Grupie WP.

KONTENT

Obok układu stron, WP Faceta wyróżniają atrakcyjne treści, pogrupowane w nowe kategorie tematyczne, jak FORMA (ćwiczenia, treningi, metamorfozy mężczyzn, znani ze świetnej kondycji), STYL (moda, trendy, design), LUDZIE (sylwetki, wywiady, biografie, reportaże), MĘSKIE SPRAWY (związki, ojcostwo, zdrowie, alimenty), TECHNOLOGIE (gadżety, rowery, samochody, jachty, zegarki), HISTORIA (wydarzenia, rocznice, postaci historyczne), SEKS (seks tematy, seks porady), czy ALKOHOLE (piwa, nalewki, whisky, koktajle, przepisy). Nie brakuje tu także galerii zdjęć pięknych kobiet, ciekawostek, informacji o militariach, czy hobby.

Tematyka serwisu jest zróżnicowana, WP Facet kierowany jest bowiem do bardzo szerokiego grona mężczyzn; w wieku 25-60 lat.

- Położyliśmy większy nacisk na reportaże i historie współczesnych mężczyzn. Piszemy o wyzwaniach, które stoją przed zaangażowanymi w pracę singlami, jak i młodymi ojcami, którzy szukają porad o budowaniu i tworzeniu rodziny. Rozwijamy tematykę związaną z męską modą oraz pasjami, którymi żyją nasi czytelnicy: od wędkarstwa po przygotowania do triathlonu. Dbamy o zdrowie i kondycję użytkowników, dużo materiałów poświęcamy więc zdrowemu trybowi życia – mówi Karolina Wierzbińska, redaktor naczelna serwisów lifestyle w Grupie WP. – Intensywnie pracujemy teraz nad nowymi formatami wideo dedykowanymi mężczyznom oraz autorskimi cyklami związanym z ćwiczeniami i zdrowym jedzeniem. Wszystko pod egidą Alicji Lipińskiej, redaktor prowadzącej WP Faceta – dodaje.

Kontent serwisu tworzy redakcja obszaru lifestyle oraz współpracujący z nią autorzy, jak Piotr Szygalski, Michał Suchora, Rafał Celle. WP Facet współpracuje m.in. z „Ciekawostkami Historycznymi”, „Światem na Dłoni”, „Odkrywcą”, „Histmagiem” czy badania.net.

REKLAMA

WP Facet oferuje nowe możliwości reklamowe, w tym rozwiązania niestandardowe, m.in. pozwalające na wykorzystanie narzędzi content marketingu. Wraz z uruchomieniem zmienionej odsłony serwisu, prowadzono nowe placementy w display’u i mobile’u, np. Expand Metka, Power Content, mobilny Native Ad. Dodatkowo, w celu zapewnienia jak najwyższego wskaźnika rzeczywistej widoczności reklam, wdrożono preloadery placementów reklamowych, które zatrzymują uwagę użytkownika przed pojawieniem się reklam. Ofertę zintegrowano z WP Data Power.

Źródło: Wirtualna Polska SA

facet.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764