logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Książki: Promocja książek z Wirtualną Polską

  PR 23.08.2017, przeczytano 407 razy

WP Książki jeden z najdłużej działających serwisów Wirtualnej Polski, wystartował w nowej odsłonie. Witryna zupełnie zmieniła swój kształt, dostosowując się do wymagań współczesnego użytkownika. WP Książki oparto o nowoczesną platformę kontentową, którą charakteryzuje: szybkość ładowania stron, ich magazynowy układ, jednolity zestaw funkcji (m.in. quizy, sondy), maksymalna funkcjonalność w mobile oraz wspólna siatka reklamowa. Dzięki zastosowaniu big data serwisy uczą się preferencji czytelników, serwując im przy kolejnych wizytach interesujące ich treści. WP Książki nie wymagają odświeżania – kolejne strony otwierają się bez konieczności przeładowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-ksiazki%3A-promocja-ksiazek-z-wirtualna-polska,33490,artykul.html

W nowej wersji użytkownik z łatwością odnajdzie poszukiwane treści. Wszystkie pogrupowano w kategorie tematyczne, m.in.:

  • ”Dzieje się” – sekcja z aktualnościami: zaproszenia na festiwale książkowe, spotkania z autorami, imprezy czytelnicze.
  • ”Gwiazdy piszą” –  z popularnymi książkami pisanymi przez celebrytów.
  • ”W drodze” – z tytułami związanymi z podróżami.
  • ”Love story” – książki z wątkiem miłosnym w tle.
  • ”Kryminał” - tytuły z fabułą zorganizowaną wokół zbrodni.
  • ”Biografie” – opisy życia znanych i cenionych osób.
  • ”Książki dla dzieci” –  książki, które uczą, pobudzają do refleksji lub śmiechu najmłodszych.
  • „Ebooki” – książki w wersji audio z możliwością wypróbowania ich za darmo.


W serwisie codziennie publikowane są nowe treści redakcyjne - recenzje, wywiady, galerie. Wybrane specjalnie dla użytkownika, a także przedpremierowe fragmenty książek.

Z menu głównego w prosty i intuicyjny sposób możne przejść do najnowszych, najpopularniejszych oraz polecanych materiałów. Warto zauważyć, że WP Książki to również doskonałe narzędzie do zaplanowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnych nowości wydawniczych. Planując działania, do każdego tytułu redakcja podchodzi indywidualnie, tak by jak najbardziej zachęcić użytkowników serwisu do sięgnięcia po daną książkę.

Dedykowany pakiet reklamowy jest ściśle powiązany z promocją redakcyjną, która obejmuje nie tylko standardowe publikacje zapowiedzi książki, ale również wywiady z autorami czy szersze, pogłębione opracowania redakcyjne publikowane w serwisie.  Równocześnie serwis WP Książki  jest doskonałym miejscem do publikacji fragmentów książek, planów spotkań autorskich jak i wszelkich innych materiałów uatrakcyjniające przekaz promocyjny tytułu.

Ponadto użytkownicy wszystkich serwisów rozrywkowych Wirtualnej Polski mają dostęp do quizów sprawdzających ich wiedzę na temat show-biznesu, świata kina, muzyki i literatury. Istnieje również możliwość publikacji dedykowanego tematyce książki quizu. Ważną rolę w witrynie odgrywa kontent wideo - codzienny format #dziejesiewkulturze.

Wszystkie te działania, w połączeniu z całym portfolio reklamowym Wirtualnej Polski oraz dopasowaniem działań reklamowych do serwisów tematycznych tworzą możliwość szerokiego dotarcia z informacjami o zapowiedziach i premierach. Warto zauważyć, że w stosunku maj do czerwca liczba wejść bezpośrednich do serwisu wzrosła o ponad 500% (źródło dane wewnętrzne, maj-czerwiec 2017).

Źródło: Wirtualna Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764