logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP najbardziej opiniotwórcza w internecie w I półroczu

  PR 26.07.2018, przeczytano 545 razy
ilustracja

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w pierwszej połowie 2018 roku, Wirtualna Polska była najchętniej cytowanym portalem w Polsce. Inne media powoływały się na materiały WP aż 8221 razy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-najbardziej-opiniotworcza-w-internecie-w-i-polroczu,37379,artykul.html

Najchętniej cytowane w pierwszym półroczu były m.in. reportaże Mateusza Ratajczaka, który zatrudnił się w firmie finansowej, by pokazać kierujące nią mechanizmy. Dziennikarze chętnie powoływali się na wywiad WP z bramkarzem, Łukaszem Skorupskim. Media cytowały również informację o odwołaniu wizyty ministra edukacji Izraela, Naftaliego Bennetta oraz jego późniejsze wypowiedzi. W studiu WP Patryk Osowski przeprowadził wzruszający wywiad z wdową po Tomaszu Mackiewiczu.

Nasi dziennikarze wykrywają afery polityczne, pokazują problemy gospodarcze, pochylają się nad ważnymi społecznie tematami. Pozycja w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM to efekt ich codziennych starań. Każdego dnia w WP powstają setki ciekawych materiałów, które niejednokrotnie poruszają całą Polskę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Od początku 2018 roku inne media cytowały materiały WP aż 8221 razy. To znacznie lepszy wynik, niż kolejnego w rankingu portali, Onetu (cytowany 6845 razy).  WP znalazła się również na wysokim, 5. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. Gazetę Wyborczą i Radio ZET.

Autorzy najciekawszych materiałów pierwszej połowy 2018 roku wzięli udział w spocie promocyjnym. Powstał na potrzeby kampanii prowadzonej na Stronie Głównej oraz w pozostałych serwisach WP. Kampania potrwa do 5 sierpnia.

Źródło: Wirtualna Polska SA

Dodatkowe informacje:

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa platforma e-commerce dla influencerów – Fansi
Ruszył nowy, innowacyjny start-up z obszaru influencer marketingu oraz e-commerce – fansi. Pomysłodawcą i twórcą podmiotu jest czołowa agencja influencer marketingu w Polsce – BrandBuddies. fansi – jako jedyna platforma na rynku – w swoim portfolio posiada autorskie produkty m.in. Lil Masti, Michała Koterskiego, Marcina Wichrowskiego, Małgorzaty i Pawła...
Z okazji rozpoczynających się dzisiaj Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, Vectra udostępnia swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosport, gdzie na żywo transmitowana będzie jedna z najważniejszych imprez sportowych na świecie. Do oferty operatora już dołączyło, od 23 lipca do 8 sierpnia br., w sumie aż 7 kanałów HD oraz 1 kanał w jakości 4K.
Od piątku, 16 lipca TVP Polonia jest ponownie szeroko dostępna dla telewidzów w Stanach Zjednoczonych. Program został udostępniony przez wiodącego operatora satelitarnego na rynku amerykańskim DISH Network oraz w serwisie IPTV/OTT Sling TV. Dodatkowo w ofercie Sling TV jest także program TVP Wilno.
Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce, które opublikowało „Deklarację Redakcyjną" opisującą podejście oraz wartości dziennikarzy portalu, którzy nieustannie angażują się w działania na rzecz społeczeństwa i ochrony środowiska. Redakcja zaprezentowała właśnie kwartalny raport zaangażowania podsumowujący dotychczasowe inicjatywy na rzecz spełniania...
Aleksandra Majewska Dyrektorem Finansowym (CFO) Polska Press Grupy
Od lipca br. stanowisko Dyrektora Finansowego Polska Press Grupy obejmuje Aleksandra Majewska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764