logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym 2018

  PR 30.01.2019, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów najchętniej cytowanym portalem w Polsce w 2018 roku była Wirtualna Polska. Inne media powoływały się na materiały WP ponad 23 tys. razy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-najbardziej-opiniotworczym-medium-internetowym-2018,381019,artykul.html

Najchętniej cytowane informacje w 2018 roku to m.in. rejestracja nowego ugrupowania politycznego skupionego wokół o. Tadeusza Rydzyka, afera w Polskim Związku Kolarskim oraz odwołanie wizyty ministra edukacji Izraela, Naftaliego Bennetta. Dziennikarze chętnie powoływali się również na reportaże Mateusza Ratajczaka, który zatrudnił się w firmie finansowej, by pokazać kierujące nią mechanizmy.

– Ten wynik to dla nas wyróżnienie i ukoronowanie pracy naszych dziennikarzy, którym za codzienne wysiłki ogromnie dziękuję. Dzięki nim Wirtualna Polska jest miejscem do którego internauci wracają  każdego dnia. To także duża motywacja do dalszej pracy, by zawsze być blisko naszych użytkowników i widzów  – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

W 2018 roku inne media cytowały materiały Wirtualnej Polski aż 23398 razy. WP znalazła się również na wysokim, 4. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. Gazetę Wyborczą i Radio ZET.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarze turystyki, mody, urządzania wnętrz i projektowania domów, motoryzacji oraz usług finansowych. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z grudnia br. z wszystkich produktów internetowych Grupy WP korzystało 21,9 mln realnych użytkowników, którzy wykonali prawie 2,8 mld odsłon, spędzając w serwisach średnio aż 35 min dziennie.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764