logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową

  PR 18.09.2020, przeczytano 288 razy
ilustracja

Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-pilot-rusza-z-kampania-wizerunkowa,388496,artykul.html

Kampania jest realizowana m.in. w kinach, radiu i serwisach Wirtualnej Polski. Fabuła 30-sekundowego spotu utrzymana jest w lekko niepokojącym klimacie. Opowiada on końcu pewnej ery – ery telewizji kablowej. WP Pączek pojawia się w nim jako zwiastun i symbol wolności w oglądaniu ulubionych programów. Zrywa ze wszelkimi ograniczeniami, jak miejsce, umowy, a nawet kabel. Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja Spot and Dot. Materiał wyprodukował i zrealizował zespół wideo Wirtualnej Polski.

- Już prawie połowa klientów WP Pilota nie ma w domu telewizora, jesteśmy dla nich nowym i jedynym sposobem na telewizję linearną – mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. Anna Michałowska, head of business serwisu dodaje, że jest to lepszy sposób na telewizję: kluczowym aspektem naszej kampanii jest pokazanie, że dostęp do najlepszych kanałów telewizyjnych można mieć na wyciągnięcie ręki, bez podpisywania długoterminowych umów, wiercenia ścian i umawiania z monterami. WP Pilot to platforma telewizyjna na miarę naszych czasów.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radio TOK FM zachęca wszystkich do wsparcia walki o prawa kobiet poprzez zakup subskrypcji TOK FM Premium. W ramach specjalnej akcji 100% przychodu ze sprzedaży prenumerat cyfrowych stacji w dniach od 30 października do 1 listopada br. trafi do Centrum Praw Kobiet.
Znamy już projekt scenografii Eurowizji Junior 2020
29 listopada w Warszawie odbędzie się spektakularne widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia jest scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.
Sympatia wprowadza wideoczat, nową funkcję, umożliwiającą użytkownikom serwisu bezpośredni kontakt dzięki prywatnej rozmowie wideo. W dobie pandemii ma to ułatwić nawiązywanie relacji singlom szukającym związku.
W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach...
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła specjalną ofertę prenumeraty cyfrowej z której cały przychód zostanie przekazany Ogólnopolskiemu Strajkowi Kobiet. Środki przeznaczone będą m.in. na pomoc osobom szykanowanym za udział w ostatnich ogólnopolskich protestach wywołanymi orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego obowiązującego w Polsce od 1993...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764