logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Pilot wspiera Fundację Cancer Fighters

  PR 14.12.2020, przeczytano 415 razy

Platforma WP Pilot udostępni Fundacji Cancer Fighters swoją powierzchnię reklamową display i wideo. Chce w ten sposób wspierać budowę nawyku przekazywania 1% podatku organizacjom pożytku publicznego. Współpraca rozpocznie się w styczniu i potrwa do kwietnia 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-pilot-wspiera-fundacje-cancer-fighters,389563,artykul.html

Celem Cancer Fighters jest motywowanie dzieci do walki z chorobą nowotworową. Kolejne projekty Fundacji mają wyzwalać wśród podopiecznych siłę i wolę walki po otrzymaniu diagnozy. Akcja Cancer Fighters prowadzona jest od czerwca 2014 roku.

WP Pilot będzie emitował w swoich blokach reklamowych spot promujący działalność Fundacji i przekazywanie 1% podatku na jej rzecz. Ponadto, na powierzchni WP Pilot wyświetlane będą bannery promocyjne Cancer Fighters.

Fundacja prowadzi specjalne akcje na oddziałach onkologii dziecięcej każdego miesiąca. Jedną z inicjatyw jest również charytatywna gala bokserska „Boxing Challenge by Cancer Fighters”, podczas której każdy może stoczyć walkę. Nieważne czy ochotnicy zajmują się biznesem, pracują w korporacji czy są freelancerami. Wszyscy walczą w jednym celu, a jest nim zebranie funduszy dla podopiecznych Fundacji.

W Cancel Fighters działa również grupa osób, które wygrały walkę z chorobą nowotworową. Ambasadorami Fundacji są m.in. Joanna Jędrzejczyk, Michał Materla, Jan Błachowicz czy Sylwia i Akop Szostakowie.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764