logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”

  PR 22.09.2020, przeczytano 518 razy

Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-rozpoczyna-akcje-_dbaj%2C-nie-panikuj_,388531,artykul.html

Jesień to czas przeziębień i grypy. Trwająca pandemia koronawirusa sprawiła, że w tym roku Polacy podchodzą do tego sezonu z o wiele większą troską. Już teraz zadajemy sobie pytania o to, czy szczepionek na grypę wystarczy dla wszystkich chętnych, czy czeka nas wzmożona fala zakażeń Covid-19 i kolejne restrykcje?

Z tego powodu, redakcja Wirtualnej Polski rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia wszystkie aktualne informacje nt. koronawirusa. Dziennikarze skupiają się m.in. na tym, jak odróżnić objawy koronawirusa od grypy; przedstawiają nietypowe objawy, sposoby ochrony przed superinfekcją i leczenia w domu; opowiadają historie osób zakażonych i wyjaśniają poszczególne przypadki; podejmują również temat osób, które nie wierzą w pandemię.

W ramach akcji powstał dedykowany serwis www.dbajniepanikuj.wp.pl, w którym znajdują się wszystkie publikacje, pomocne infografiki, które w prosty sposób wyjaśniają poszczególne zagadnienia, jak i możliwość zadawania nurtujących pytań. Wszystko po to, by w razie przeziębienia, podejrzenia zakażenia lub zachorowania na Covid-19, czytelnicy wiedzieli, jak zachować się w danej sytuacji, gdzie się zgłosić i przede wszystkim, co robić, by nie narażać bezpieczeństwa innych.

Partnerem merytorycznym akcji jest Polska Akademia Nauk. Wszystkie materiały dla Wirtualnej Polski konsultują: prof. Krzysztof Pyrć, wirusolog z Małopolskiego Centrum Biotechnologii UJ; prof. Robert Flisiak, kierownik Kliniki Chorób Zakaźnych i Hepatologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych; prof. Krzysztof Simon, kierownik Kliniki Chorób Zakaźnych i Hepatologii UM we Wrocławiu oraz wielu innych ekspertów: dr Lidia Stopyra, prof. Leszek Czupryniak; prof. Andrzej Fal, prof. Włodzimierz Gut, prof. Alicja Chybicka.

Akcję w serwisach Wirtualnej Polski i Open FM promują spoty. Ich bohaterami są osoby, które przeszły Covid-19. Opowiadają swoje historie związane z zakażeniem, przedstawiają objawy, z jakimi się zmagali oraz odpowiadają na pytanie, czy koronawirus naprawdę może dotknąć każdego.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764