logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP Sportowefakty liderem podczas Igrzysk Olimpijskich

  PR 11.08.2021, przeczytano 818 razy

Według najnowszych wyników badania Mediapanel (Gemius/PBI) w trakcie Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, serwis WP SportoweFakty odwiedziło 8,52 mln realnych użytkowników, plasując go na pozycji lidera. W całej kategorii Sport serwisy Grupy WP również okazały się najlepsze, dotarły łącznie do 8,96 mln kibiców. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-sportowefakty-liderem-podczas-igrzysk-olimpijskich,392596,artykul.html

Wirtualna Polska ponownie wyprzedziła konkurencję. Podobnie jak w przypadku mistrzostw EURO 2020 serwisy sportowe WP były najchętniej odwiedzanymi przez kibiców. Zdeklasowały konkurencję pod względem liczby realnych użytkowników (8,96 mln), a także pod względem odsłon (198,3 mln odsłon domenowo i 207,9 mln Grupa WP).

Przygotowane przez dział sportowy newsy, reportaże, wywiady i terminarze sportowych zmagań przyciągnęły do serwisów miliony użytkowników. Bieżące informacje prosto z Tokio przygotowywane przez Grzegorza Wojnarowskiego i Tomasza Skrzypczyńskiego oraz program na żywo „Prosto z Igrzysk” Marcina Musiała pozwoliły fanom sportu z bliska przyglądać się najważniejszym wydarzeniom i zaglądać za ich kulisy. Program wideo wygenerował 24,5 mln odtworzeń. Gościli w nim polscy medaliści oraz znani goście, m.in.: Robert Korzeniowski, Daria Abramowicz, Sofia Ennaoui, Andrzej Person.

W prace przy relacjonowaniu Igrzysk Olimpijskich zaangażowany był ponad 100-osobowy zespół reporterów, wydawców, operatorów, specjalistów obsługi studia. Reporterzy podczas Igrzysk przygotowali 2 tysiące materiałów.

 – To dla nas wielka satysfakcja, że serwis WP SportoweFakty kolejny raz był sportowym serwisem pierwszego wyboru kibiców podczas wielkiej imprezy. Do obsługi igrzysk szykowaliśmy się od wielu miesięcy, postawiliśmy na różnorodność: żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wspaniałą pracę w Tokio wykonali nasi korespondenci Tomasz Skrzypczyński i Grzegorz Wojnarowski, prace redakcji na miejscu w Warszawie koordynowali Rafał Suś, Dawid Góra, Marek Bobakowski i Dominika Pawlik. Już teraz patrzymy na to, co przed nami. Już za moment siatkarskie mistrzostwa Europy, zimowe igrzyska olimpijskie i piłkarskie mistrzostwa świata  mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny WP SportoweFakty, zastępca redaktora naczelnego Wirtualnej Polski.

Przez cały czas trwania Igrzysk na Stronie Głównej Wirtualnej Polski funkcjonował specjalny boks, w którym kibice mogli śledzić najistotniejsze informacje. Sportowe strony o2.pl dostarczały użytkownikom rozrywkowego, lifestylowego kontentu, a dzięki aplikacji WP Pilot można było śledzić wszystkie zmagania na żywo.

Wirtualna Polska od lat wspiera olimpijczyków i towarzyszy im podczas najważniejszych momentów kariery. Jest partnerem medialnym Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764