logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WP z tytułem Biura Reklamy Internetowej Roku

  PR 26.11.2018, przeczytano 306 razy

Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska” Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wp-z-tytulem-biura-reklamy-internetowej-roku,380274,artykul.html

Zwycięstwo Wirtualnej Polski w piętnastej edycji raportu poświęconego biurom reklamy internetowej to efekt m.in. wprowadzonej z początkiem 2018 r. rewolucyjnej zmiany rozliczania reklam. Klienci przestali płacić za wszystkie wyemitowane reklamy, a zaczęli jedynie za te, które faktycznie zobaczyli użytkownicy, zgodnie ze wskaźnikiem vCPM. Już po II kwartale 2018 r. 93 proc. kampanii rozliczono w nowym modelu. Rozliczanie reklam w modelu vCPM stało się rynkowym standardem.

– Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy transparentne rozliczanie kampanii, od lat rozwijamy sprzedaż w inteligentnym modelu programatycznym, który dostarcza wielu rozbudowanych metryk służących mierzalności prowadzonych kampanii. Czwarta nagroda z rzędu to dowód uznania dla naszych starań, ale także ogromny kredyt zaufania, który motywuje do dalszej pracy – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales w Wirtualnej Polsce.

W badaniu, realizowanym przez Kantar Millward Brown, szczególnie doceniono doradztwo i ciekawe rozwiązania oferowane przez pracowników Biura Reklamy Wirtualnej Polski (40 proc. wskazań) oraz zapewnianie przez nich poczucia bezpieczeństwa (27 proc. wskazań).

Ponadto eksperci „Media&Marketing Polska” docenili inwestycje Wirtualnej Polski w branded content video. Powstało już ponad 250 takich produkcji.

- Dzięki temu partnerzy biznesowi WP zwiększają skalę działania, pozyskując nowych, konwertujących użytkowników. BR WP poszerza raportowanie kampanii, nie tylko o tradycyjne wskaźniki. Dostarcza zdecydowanie bardziej pogłębione analizy dotyczące przepływu użytkowników i realnego wpływu treści oraz innych form przekazu na finalną konwersję – napisano w artykule „M&MP”. 33 proc. badanych w raporcie wskazało również na atrakcyjne formaty reklamowe oferowane przez WP.

Raport magazynu Media&Marketing Polska ukazał się po raz 15. W kategorii "Internet" oceniano w tym roku 18 biur reklamy. WP pokonała nie tylko krajową konkurencję, ale też światowych potentatów: Facebooka i Google'a.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764