logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wpolityce.pl i Wsieci wśród najbardziej opiniotwórczych mediów

  PR 03.03.2017, przeczytano 760 razy
ilustracjastrzałka

Tygodnik „wSieci” zajął pierwsze miejsce w rankingu najchętniej cytowanych tygodników opinii w Polsce. Według opublikowanych przez Instytut Monitorowania Mediów danych dotyczących cytowalności mediów w styczniu 2017 roku, „wSieci” wyprzedził „Newsweeka” i „Do Rzeczy”. Także portal wPolityce.pl utrzymał wysokie notowania i zajął w styczniu drugie miejsce wśród portali internetowych – za Onet.pl. Warto zaznaczyć, że w podsumowaniu za cały ubiegły rok, które obejmuje prasę, radio, telewizję i internet znalazły się tylko dwa portale – wp.pl i wPolityce.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wpolityce.pl-i-wsieci-wsrod-najbardziej-opiniotworczych-mediow,31663,artykul.html

- Wyniki cytowalności bardzo nas cieszą. To oznacza, że tygodnik "wSieci" zajmuje ważne miejsce na mapie polskich mediów – mówi Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „wSieci”. - Są też dowodem na to, że nawet mała grupa medialna, która wyrosła z oddolnej, prywatnej inicjatywy – stworzenia niespełna 7 lat temu portalu wPolityce.pl i kilka lat później – tygodnika opinii, ma szanse konkurować z medialnymi potentatami i osiągać sukcesy.

Analizę częstotliwości cytowania poszczególnych mediów przez inne media na podstawie przekazów prasowych, telewizyjnych i radiowych przeprowadził Instytut Monitorowania Mediów w okresie od 1 do 31 stycznia 2017 roku.

Warto przypomnieć, że w rankingu opiniotwórczych mediów za cały 2016 rok wśród wszystkich portali internetowych, wPolityce.pl zajmuje drugie miejsce. Jest też jedynym portalem konserwatywnym z miejscem w pierwszej dziesiątce najchętniej cytowanych mediów w Polsce.

- W ubiegłym roku w tyle pozostawiliśmy tak duże serwisy, jak Onet, TVN24.pl, Wyborcza.pl i Gazeta.pl. Sukces daje nam energię, by codziennie przygotowywać dla naszych odbiorców jeszcze lepszy, aktualny i opiniotwórczy serwis internetowy – mówi Marzena Nykiel, redaktor naczelna portalu wPolityce.pl. – Potwierdza też naszą wiarę, że odbiorcy doceniają wolne, autentyczne i szczere opinie na temat bieżących wydarzeń w Polsce.

Świetne wyniki odnotowuje także tygodnik „wSieci”, który wraz z portalem wPolityce.pl znalazł się w pierwszej dwudziestce wszystkich mediów - uwzględniających zarówno tytuły prasowe, jak i stacje telewizyjne i radiowe za 2016 rok. Teraz (ranking za styczeń 2017) tygodnik „wSieci” może pochwalić się pierwszym miejscem wśród tygodników opinii.

Wydawcą obu tytułów jest Grupa Medialna Fratria, która od stycznia zaprasza odbiorców wPolityce.pl i „wSieci” do stworzonej na portalu społeczności czytelników – Sieci Przyjaciół. Inicjatywa spotkała się z dużym zainteresowaniem oferując łatwy dostęp do subskrypcji tygodnika „wSieci” w pakiecie z miesięcznikiem „wSieci Historii”, na wszystkich urządzeniach – komputerze, smartfonie i tablecie. Specjalnie dla członków Sieci Przyjaciół redakcja publikuje wydania „wSieci Extra”. Do Sieci Przyjaciół dołączyć można poprzez konto wPolityce.pl oraz pod adresem – www.siecprzyjaciol.pl.

Źródło: Grupa Medialna Fratria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764