logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wprost”: nowy layout, nowy serwis, nowa kampania

  PR 13.10.2012, przeczytano 1569 razy
ilustracjastrzałka

To, co najważniejsze. WPROST” – to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku – także w sieci kin Cinema City przed projekcjami filmów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost%3A-nowy-layout%2C-nowy-serwis%2C-nowa-kampania,16933,artykul.html

Kampania jest elementem obchodów 30-lecia tygodnika WPROST. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. w telewizji Polsat, TV4, 4Fun, Rebel TV i Chillout), na antenach największych rozgłośni ogólnopolskich, Polskiego Radia, Radia Zet i RMF,  emitowane są spoty radiowe, a reklamy prasowe zostały opublikowane na łamach wybranych dzienników (Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna). Trwa również kampania internetowa WPROST – różne formy reklamowe pojawiają się w serwisach WP, Onet, Interia, Gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, iplex, Bankier.pl oraz w serwisach PMPG. Za kreacje oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Promocji Platformy Mediowej Point Group.

Kampania na 30. urodziny WPROST to nie jedyna okazja do pokazania czytelnikom nowego – najnowocześniejszego na polskim rynku prasowym - layoutu tygodnika i jego odświeżonego logo. Przez cały październik użytkownicy Facebooka mogą czytać bieżące wydania tygodnika nieodpłatnie w aplikacji social reader. Dlaczego i jak WPROST zmienił swoją szatę graficzną – tłumaczyli redaktor naczelny Michał Kobosko oraz dyrektor artystyczny, autor nowej makiety, Kasper Skirgajłło-Krajewski. Layout tygodnika spotkał się z pozytywnym przyjęciem zarówno w branży medialnej, jak i wśród czytelników. 

Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce. W sierpniu 2012 media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu ostatnich dwóch lat.

Od początku września fragmenty najciekawszych materiałów z tygodnika, a także ekskluzywne materiały własne i multimedialne są dostępne w nowym serwisie Wprost.pl wydawanym przez newsroom kierowany przez Sylwestra Latkowskiego. W serwisie Wprost.pl można przeczytać również gorące komentarze i opinie na temat bieżących wydarzeń oraz blogi dziennikarzy WPROST, a także m.in. publicystów i polityków niezwiązanych z tygodnikiem. We wrześniu serwis Wprost.pl odnotował 1 157 000 unikalnych użytkowników i 4 747 393 odsłon (dane Gemius Traffic). To dwa razy więcej użytkowników i ponad 40 proc. więcej odsłon niż przed rokiem.

Rośnie również liczba fanów WPROST w serwisach społecznościowych. Fanpage WPROST na Facebooku ma ponad 25 tys. fanów, profil na Twitterze (@TygodnikWPROST) śledzi 22,5 tys. osób.

Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.

Dodatkowe informacje:

Nowy WPROST trafia do kiosków co tydzień w poniedziałek. E-wydanie tygodnika jest dostępne już w niedzielę w południe.E-wydanie jest dostępne na stronie tygodnika (ewydanie.wprost.pl) oraz u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. na witrynach e-kiosk (www.e-kiosk.pl), eGazety (www.egazety.pl) oraz Nexto (www.nexto.pl). WPROST jest również dostępne w wydaniu na tablety i smartfony w App Store oraz na Android Market. WPROST można też czytać na Facebooku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ESKA2 zmienia ramówkę
Na antenie radia ESKA2 pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
„W drogę” – podróżniczy format wideo premium Radia ESKA
Grupa ZPR Media ponownie wprowadza do oferty handlowej format wideo Radia ESKA „W drogę”, w ramach którego reklamodawcy mogą zaprezentować swoją firmę przez pryzmat wybranego miasta lub regionu.
TVN Bros. Discovery - wyniki stycznia 2025
W styczniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery zdominowała konkurencję, w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. 
Dzień Bezpiecznego Internetu: wirtualna rzeczywistość młodych
Ponad połowa nastolatków czuje się osamotniona w mediach społecznościowych, a jednocześnie 43 procent młodych ludzi korzysta z mediów społecznościowych, by poczuć się lepiej - wynika z opracowania „Nastolatki 3.0. Raport z ogólnopolskiego badania uczniów i rodziców”. Te dane niepokoją. Jaka jest wirtualna rzeczywistość młodych i ich...
Natalia Perlińska dołącza do redakcji kanału Siatkarskie Ligi
Kanał sportowy Polskiej Ligi Siatkówki - „Siatkarskie Ligi” na platformie YouTube poszerza zespół o kolejną ekspertkę związaną z siatkówką. Do redakcji dołącza Natalia Perlińska – była środkowa z bogatym doświadczeniem na polskich i zagranicznych parkietach oraz była rzeczniczka prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki. Już wkrótce widzowie będą mogli śledzić jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764