„To, co najważniejsze. WPROST” – to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika WPROST. Spoty WPROST można zobaczyć w wybranych stacjach telewizyjnych, a od piątku – także w sieci kin Cinema City przed projekcjami filmów.
Kampania jest elementem obchodów 30-lecia tygodnika WPROST. Oprócz spotów telewizyjnych (m.in. w telewizji Polsat, TV4, 4Fun, Rebel TV i Chillout), na antenach największych rozgłośni ogólnopolskich, Polskiego Radia, Radia Zet i RMF, emitowane są spoty radiowe, a reklamy prasowe zostały opublikowane na łamach wybranych dzienników (Puls Biznesu, Dziennik Gazeta Prawna). Trwa również kampania internetowa WPROST – różne formy reklamowe pojawiają się w serwisach WP, Onet, Interia, Gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, iplex, Bankier.pl oraz w serwisach PMPG. Za kreacje oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dział Promocji Platformy Mediowej Point Group.
Kampania na 30. urodziny WPROST to nie jedyna okazja do pokazania czytelnikom nowego – najnowocześniejszego na polskim rynku prasowym - layoutu tygodnika i jego odświeżonego logo. Przez cały październik użytkownicy Facebooka mogą czytać bieżące wydania tygodnika nieodpłatnie w aplikacji social reader. Dlaczego i jak WPROST zmienił swoją szatę graficzną – tłumaczyli redaktor naczelny Michał Kobosko oraz dyrektor artystyczny, autor nowej makiety, Kasper Skirgajłło-Krajewski. Layout tygodnika spotkał się z pozytywnym przyjęciem zarówno w branży medialnej, jak i wśród czytelników.
Obchodzący w tym roku 30. urodziny tygodnik WPROST to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Redaktorem naczelnym WPROST jest Michał Kobosko. Tygodnik WPROST jest jednym z najczęściej cytowanych mediów i najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w Polsce. W sierpniu 2012 media aż 448 razy powoływały się na publikacje tygodnika WPROST. To rekordowa liczba cytowań tygodnika w ciągu ostatnich dwóch lat.
Od początku września fragmenty najciekawszych materiałów z tygodnika, a także ekskluzywne materiały własne i multimedialne są dostępne w nowym serwisie Wprost.pl wydawanym przez newsroom kierowany przez Sylwestra Latkowskiego. W serwisie Wprost.pl można przeczytać również gorące komentarze i opinie na temat bieżących wydarzeń oraz blogi dziennikarzy WPROST, a także m.in. publicystów i polityków niezwiązanych z tygodnikiem. We wrześniu serwis Wprost.pl odnotował 1 157 000 unikalnych użytkowników i 4 747 393 odsłon (dane Gemius Traffic). To dwa razy więcej użytkowników i ponad 40 proc. więcej odsłon niż przed rokiem.
Rośnie również liczba fanów WPROST w serwisach społecznościowych. Fanpage WPROST na Facebooku ma ponad 25 tys. fanów, profil na Twitterze (@TygodnikWPROST) śledzi 22,5 tys. osób.
Źródło: Platforma Mediowa Point Group S.A.