logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost i Do Rzeczy z nowojorskim Nowym Dziennikiem: nie tylko dla Polonii

  PR 10.09.2015, przeczytano 750 razy
ilustracjastrzałka

PMPG Polskie Media S.A., wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, podpisała  porozumienie o współpracy z Outwater Media Group LLC, wydawcą dziennika „Nowy Dziennik”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost-i-do-rzeczy-z-nowojorskim-nowym-dziennikiem%3A-nie-tylko-dla-polonii,25922,artykul.html

Współpraca PMPG i wydawanych w ramach Grupy Kapitałowej PMPG tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” ma obejmować cztery główne obszary działania obu wydawców, tj. redakcję, dystrybucję, promocję i reklamę. Niewykluczona jest również współpraca kadrowa, w tym wymienne staże pomiędzy redakcjami w Warszawie i w Nowym Jorku.

Dla czytelników, którzy jako pierwsi zostaną beneficjentami porozumienia, najbardziej widocznym efektem porozumienia będzie możliwość przeczytania wybranych materiałów odpowiednio z tygodnika „Wprost” i tygodnika „Do Rzeczy” oraz miesięcznika „Historia Do Rzeczy” w „Nowym Dzienniku”, a w polskich tytułach – artykułów z „Nowego Dziennika” bądź przygotowanych przez autorów „ND” specjalnie dla polskich czytelników. Wymiana treści obejmie również serwisy internetowe. W dłuższej perspektywie współpraca redakcyjna może przynieść rezultat w postaci nowych, unikalnych projektów wydawniczych, zarówno tradycyjnych, jak i w wersji cyfrowej. 

Niewykluczone również, że niebawem „Nowy Dziennik” w wersji cyfrowej będzie dostępny w aplikacjach mobilnych i w systemie e-wydań razem z tygodnikami Grupy PMPG Polskie Media.

Współpraca reklamowa obejmie m.in. wspólne pakiety reklamowe na łamach tytułów wydawanych przez obie strony. „Dzięki temu będziemy mogli zaoferować polskim firmom dotarcie do wcale niemałej Polonii amerykańskiej, która często korzysta z usług polskich przedsiębiorców podczas wizyt w kraju lub zamawiając usługi dla bliskich w kraju” – podkreśla Michał Maciej Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.    

Porozumienie zakłada również współpracę promocyjną, w tym wzajemne reklamy wydawców na swoich łamach i w serwisach internetowych.  

"Nowy Dziennik" jest gazetą codzienną wydawaną w języku polskim w metropolii nowojorskiej dla Polaków żyjących w USA. Na rynku polonijnym istnieje nieprzerwanie od 43 lat. Na łamach gazety czytelnicy znajdują bieżące wiadomości z Ameryki, Polski i świata, a także zagadnienia dotyczące amerykańskiej rzeczywistości, wiedzę z zakresu polskiej i amerykańskiej historii oraz życia polonijnego. Nakład gazety waha się pomiędzy 7 a 12 tysięcy egzemplarzy. Raz w roku, z okazji nowojorskiej Parady im. gen. Pułaskiego, "Nowy Dziennik" przygotowuje specjalne wydanie poświęcone temu wydarzeniu.

Źródło: PMPG Polskie Media S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764