logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci

  PR 21.05.2018, przeczytano 400 razy

Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna liczba odsłon osiągnęła poziom prawie 32,8 milionów i była o 200% wyższa niż w roku ubiegłym. Liczba odsłon w samym serwisie wprost.pl wzrosła o 282% przekraczając znacznie 25 milionów odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost-i-do-rzeczy-zwiekszaja-zasiegi-w-sieci,36571,artykul.html

- Transformacja cyfrowa wydawnictwa trwa. Cieszą nas te wzrosty. Wśród wydawców tygodników opinii jesteśmy już na drugiej pozycji i mocno depczemy po piętach liderowi. Wzrost zasięgów w sieci i stabilizacja sprzedaży obydwu tytułów miesiąc do miesiąca jaką odnotowaliśmy w pierwszym kwartale daje powody do optymizmu. Rozwój serwisów pozwala na efektywne wdrażanie innych elementów naszej strategii związanych z dywersyfikacją strumieni przychodów.  Pod koniec ubiegłego roku zaczęliśmy szerzej oferować usługi związane z reklamą natywną. VENA Content Studio zrealizowało do tej pory kilka interesujących projektów dla reklamodawców. Wydaje się, że ten model oparty o wykorzystanie naszych kompetencji w tworzeniu kontentu premium i zasięgi w grupach docelowych naszych marek będzie miał pozytywny wpływ na wyniki finansowe grupy w średnim i długim okresie.- mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Dane ZKDP potwierdzają, że sprzedaż tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” w marcu była na podobnym poziomie jak w lutym. Podobnie rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników.  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 107 000 fanów, a dodatkowo ponad 20 300 osób śledzi fanpage DoRzeczy.  Profil Historii Do Rzeczyobserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 51 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 27 tysięcy. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 435 tys. obserwujących na Twitterze. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”.  Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 200 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 4,5 mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 32,8 mln odsłon serwisów internetowych.
  • 350 tys. fanów na Facebooku
  • 520 tys. obserwujących na Twitterze
  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764