logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci

  PR 21.05.2018, przeczytano 380 razy

Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna liczba odsłon osiągnęła poziom prawie 32,8 milionów i była o 200% wyższa niż w roku ubiegłym. Liczba odsłon w samym serwisie wprost.pl wzrosła o 282% przekraczając znacznie 25 milionów odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost-i-do-rzeczy-zwiekszaja-zasiegi-w-sieci,36571,artykul.html

- Transformacja cyfrowa wydawnictwa trwa. Cieszą nas te wzrosty. Wśród wydawców tygodników opinii jesteśmy już na drugiej pozycji i mocno depczemy po piętach liderowi. Wzrost zasięgów w sieci i stabilizacja sprzedaży obydwu tytułów miesiąc do miesiąca jaką odnotowaliśmy w pierwszym kwartale daje powody do optymizmu. Rozwój serwisów pozwala na efektywne wdrażanie innych elementów naszej strategii związanych z dywersyfikacją strumieni przychodów.  Pod koniec ubiegłego roku zaczęliśmy szerzej oferować usługi związane z reklamą natywną. VENA Content Studio zrealizowało do tej pory kilka interesujących projektów dla reklamodawców. Wydaje się, że ten model oparty o wykorzystanie naszych kompetencji w tworzeniu kontentu premium i zasięgi w grupach docelowych naszych marek będzie miał pozytywny wpływ na wyniki finansowe grupy w średnim i długim okresie.- mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Dane ZKDP potwierdzają, że sprzedaż tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” w marcu była na podobnym poziomie jak w lutym. Podobnie rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników.  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 107 000 fanów, a dodatkowo ponad 20 300 osób śledzi fanpage DoRzeczy.  Profil Historii Do Rzeczyobserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 51 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 27 tysięcy. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 435 tys. obserwujących na Twitterze. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”.  Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 200 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 4,5 mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 32,8 mln odsłon serwisów internetowych.
  • 350 tys. fanów na Facebooku
  • 520 tys. obserwujących na Twitterze
  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CNN w ramach akcji #Myfreedomday 2019 odwiedzi szkołę w Polsce
CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.
Wiadomości z serwisu informacyjnego Onet24 zostały udostępnione na Asystencie Google. Onet jako pierwszy wśród polskich wydawców internetowych proponuje użytkownikom nowe możliwości dostępu do bieżących informacji.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
21 lutego przypada pierwsza rocznica zabójstwa Jána Kuciaka i Martiny Kušnírovej. Ján Kuciak był słowackim dziennikarzem śledczym pracującym dla portalu Aktuality.sk, serwisu informacyjnego wydawnictwa Ringier Axel Springer na Słowacji. Skupiał się głównie na śledzeniu oszustw podatkowych słowackich biznesmenów, mających powiązania...
„Służba więzienna” - nowy program TVN Turbo
Rozwaga, opanowanie, stanowczość, umiejętność szybkiego reagowania i logicznego myślenia – to tylko niektóre z cech niezbędnych do pracy w więziennictwie. Kamery TVN Turbo zabiorą widzów w miejsce, do którego nikt nie chciałby trafić i pokażą kulisy pracy funkcjonariuszy Służby Więziennej. Kim są ludzie, którzy zdecydowali się na taki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764