logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci

  PR 21.05.2018, przeczytano 854 razy

Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna liczba odsłon osiągnęła poziom prawie 32,8 milionów i była o 200% wyższa niż w roku ubiegłym. Liczba odsłon w samym serwisie wprost.pl wzrosła o 282% przekraczając znacznie 25 milionów odsłon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost-i-do-rzeczy-zwiekszaja-zasiegi-w-sieci,36571,artykul.html

- Transformacja cyfrowa wydawnictwa trwa. Cieszą nas te wzrosty. Wśród wydawców tygodników opinii jesteśmy już na drugiej pozycji i mocno depczemy po piętach liderowi. Wzrost zasięgów w sieci i stabilizacja sprzedaży obydwu tytułów miesiąc do miesiąca jaką odnotowaliśmy w pierwszym kwartale daje powody do optymizmu. Rozwój serwisów pozwala na efektywne wdrażanie innych elementów naszej strategii związanych z dywersyfikacją strumieni przychodów.  Pod koniec ubiegłego roku zaczęliśmy szerzej oferować usługi związane z reklamą natywną. VENA Content Studio zrealizowało do tej pory kilka interesujących projektów dla reklamodawców. Wydaje się, że ten model oparty o wykorzystanie naszych kompetencji w tworzeniu kontentu premium i zasięgi w grupach docelowych naszych marek będzie miał pozytywny wpływ na wyniki finansowe grupy w średnim i długim okresie.- mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Dane ZKDP potwierdzają, że sprzedaż tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” w marcu była na podobnym poziomie jak w lutym. Podobnie rozpowszechnienie płatne razem obu tygodników.  

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 107 000 fanów, a dodatkowo ponad 20 300 osób śledzi fanpage DoRzeczy.  Profil Historii Do Rzeczyobserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 51 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 27 tysięcy. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 435 tys. obserwujących na Twitterze. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”.  Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 200 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 4,5 mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 32,8 mln odsłon serwisów internetowych.
  • 350 tys. fanów na Facebooku
  • 520 tys. obserwujących na Twitterze
  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764