logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost.pl świętuje swoje 25-lecie

  PR 09.11.2021, przeczytano 561 razy

8 listopada przypada 25. rocznica uruchomienia witryny wprost.pl (PMPG Polskie Media S.A.). Z tej okazji redakcja i wydawca przygotowali okolicznościową ofertę subskrypcyjną oraz stronę o dziennikarskiej historii ostatniego ćwierćwiecza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost.pl-swietuje-swoje-25-lecie,393698,artykul.html

Wprost to jedna z pierwszych tradycyjnych marek prasowych, które znalazły się w internecie. Serwis wprost.pl powstał w 1996 roku i na początku ograniczał się do zapowiedzi artykułów z aktualnego wydania tygodnika oraz jednego pełnego tekstu z każdego działu. W 2001 roku przeistoczył się w aktualizowany na bieżąco serwis informacyjny, jakim jest do dziś.

Obecnie wprost.pl jest najpopularniejszym medium cyfrowym wśród tygodników opinii w Polsce oraz liderem cytowalności w swojej kategorii. Od kwietnia 2020 r., kiedy zakończono dystrybucję wydania drukowanego, serwis Wprost.pl to jednocześnie ogólnodostępna witryna informacyjna oraz cyfrowy tygodnik opinii Wprost Premium dostępny online w płatnym modelu subskrypcyjnym.

- Decyzja o całkowitej cyfryzacji marki Wprost i przeniesieniu tygodnika opinii do internetu była odważna i niosła ze sobą pewne ryzyka. Jednak dziś widzimy, że był to słuszny ruch, zgodny z duchem czasu i kierunkiem rozwoju mediów – mówi Andrzej Chmiel, prezes AWR Wprost. – Wierni czytelnicy są z nami niezależnie od modelu dystrybucyjnego, korzystając z subskrypcji, a dodatkowo powiększyliśmy zasięg witryny wprost.pl stawiając na jakość treści dziennikarskich w otwartej części serwisu – dodaje.

Z okazji 25-lecia obecności Wprost w internecie redakcja przygotowała okolicznościową stronę, na łamach której przypomina, jak serwis opisywał najważniejsze wydarzenia ostatniego ćwierćwiecza. Jednocześnie można tu zobaczyć, jak zmieniało się wprost.pl - zarówno wygląd witryny, jak i logotyp. Strona dostępna jest pod adresem www.25lat-online.wprost.pl.

Z okazji rocznicy uruchomienia serwisu wprost.pl wydawca przygotował specjalną ofertę Wprost Premium - ceny każdej subskrypcji są niższe o 25%, zaś wybierając wariant kwartalny lub roczny, czytelnicy otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Audioteka, do telewizji internetowej WP Pilot oraz do VOD z musicalem zrealizowanym przez Teatr Syrena Kapitan Żbik i żółty saturator.

Ofertę rocznicową wspiera kampania promocyjna realizowana w telewizji Polsat, Wirtualnej Polsce, radiu RMF FM oraz w mediach własnych wydawcy. Działania i plan mediów przygotował dział marketingu PMPG Polskie Media S.A.

Wprost.pl z 6,63 mln użytkowników (RU) generujących blisko 78 mln odsłon jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, październik 2021 r.).

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764