logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprost.pl świętuje swoje 25-lecie

  PR 09.11.2021, przeczytano 428 razy

8 listopada przypada 25. rocznica uruchomienia witryny wprost.pl (PMPG Polskie Media S.A.). Z tej okazji redakcja i wydawca przygotowali okolicznościową ofertę subskrypcyjną oraz stronę o dziennikarskiej historii ostatniego ćwierćwiecza.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprost.pl-swietuje-swoje-25-lecie,393698,artykul.html

Wprost to jedna z pierwszych tradycyjnych marek prasowych, które znalazły się w internecie. Serwis wprost.pl powstał w 1996 roku i na początku ograniczał się do zapowiedzi artykułów z aktualnego wydania tygodnika oraz jednego pełnego tekstu z każdego działu. W 2001 roku przeistoczył się w aktualizowany na bieżąco serwis informacyjny, jakim jest do dziś.

Obecnie wprost.pl jest najpopularniejszym medium cyfrowym wśród tygodników opinii w Polsce oraz liderem cytowalności w swojej kategorii. Od kwietnia 2020 r., kiedy zakończono dystrybucję wydania drukowanego, serwis Wprost.pl to jednocześnie ogólnodostępna witryna informacyjna oraz cyfrowy tygodnik opinii Wprost Premium dostępny online w płatnym modelu subskrypcyjnym.

- Decyzja o całkowitej cyfryzacji marki Wprost i przeniesieniu tygodnika opinii do internetu była odważna i niosła ze sobą pewne ryzyka. Jednak dziś widzimy, że był to słuszny ruch, zgodny z duchem czasu i kierunkiem rozwoju mediów – mówi Andrzej Chmiel, prezes AWR Wprost. – Wierni czytelnicy są z nami niezależnie od modelu dystrybucyjnego, korzystając z subskrypcji, a dodatkowo powiększyliśmy zasięg witryny wprost.pl stawiając na jakość treści dziennikarskich w otwartej części serwisu – dodaje.

Z okazji 25-lecia obecności Wprost w internecie redakcja przygotowała okolicznościową stronę, na łamach której przypomina, jak serwis opisywał najważniejsze wydarzenia ostatniego ćwierćwiecza. Jednocześnie można tu zobaczyć, jak zmieniało się wprost.pl - zarówno wygląd witryny, jak i logotyp. Strona dostępna jest pod adresem www.25lat-online.wprost.pl.

Z okazji rocznicy uruchomienia serwisu wprost.pl wydawca przygotował specjalną ofertę Wprost Premium - ceny każdej subskrypcji są niższe o 25%, zaś wybierając wariant kwartalny lub roczny, czytelnicy otrzymają dodatkowo dostęp do serwisu Audioteka, do telewizji internetowej WP Pilot oraz do VOD z musicalem zrealizowanym przez Teatr Syrena Kapitan Żbik i żółty saturator.

Ofertę rocznicową wspiera kampania promocyjna realizowana w telewizji Polsat, Wirtualnej Polsce, radiu RMF FM oraz w mediach własnych wydawcy. Działania i plan mediów przygotował dział marketingu PMPG Polskie Media S.A.

Wprost.pl z 6,63 mln użytkowników (RU) generujących blisko 78 mln odsłon jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, październik 2021 r.).

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy portal TVP Swipeto.pl
Zarząd Spółki, dostrzegając dynamicznie zmieniający się sposób konsumpcji mediów oraz wzrost znaczenia serwisów onlinowych, zdecydował o uruchomieniu portalu SwipeTo. SwipeTo to lifestylowy portal, skierowany do tzw. generacji Z oraz pokolenia Y. Treści publikowane w serwisie koncentrują się wokół tematów o charakterze popkulturowym, takich...
Serwis Business Insider Polska uruchomił nową kategorię o tematyce prawnej. Do redakcji Business Insider Polska dołączyli także kolejni dziennikarze, eksperci z dziedziny prawa: Jolanta Ojczyk i Łukasz Guza oraz – od listopada – Łukasz Zalewski, specjalizujący się w tematyce podatkowej.
W czwartek widzowie Eurosportu 1 i użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze będą mogli obejrzeć dwa mecze polskich drużyn w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych. Orlen Wisła Płock zagra na wyjeździe z SC Magdeburg, a Łomża Industria Kielce podejmie THW Kiel.
Jesienią kanał TVN Fabuła po raz kolejny udowodni, że w deszczowe, chłodne wieczory jest najlepszym wyborem dla wszystkich miłośników dobrego kina! To właśnie tutaj na widzów czekają autorskie programy o tematyce filmowej, największe hity wielkiego i srebrnego ekranu oraz najświeższe nowinki z planów zdjęciowych. Tej jesieni nie zabraknie również...
Alivia i AMS tworzą dedykowany kontent w Digital OOH wspierający miesiąc świadomości raka piersi
Content marketing w DOOH staje się skutecznym rozwiązaniem zbliżającym markę do odbiorcy. Kolejnym dowodem na to jest kampania realizowana wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764