logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wprowadzanie marki Doritos na polski rynek

  PR 22.08.2018, przeczytano 1670 razy
ilustracjastrzałka

Kultowa marka chipsów kukurydzianych Doritos już w Polsce. Przekąska dostępna jest już w wybranych sklepach w trzech smakach. Dystrybucja przekąsek odbywa się w pierwszej kolejności za pośrednictwem handlu tradycyjnego, tj. przez mniejsze i lokalne sklepy, a następnie za pośrednictwem handlu nowoczesnego, czyli supermarketów i hipermarketów. Marka Doritos, jeden z kluczowych megabrandów firmy PepsiCo, adresowana jest do młodych dorosłych, zachęcając ich do wyzwolenia wewnętrznej energii, odwagi, podejmowania wyzwań i przełamywania konwencji. Podkreśla to hasło Doritos: #FOR THE BOLD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wprowadzanie-marki-doritos-na-polski-rynek,37648,artykul.html

Tortilla chips marki Doritos to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najczęściej kupowanych przekąsek kukurydzianych na świecie. Charakterystyczny kształt i chrupnięcie oraz pełny, intensywny smak to elementy wyróżniające Doritos.

- Cieszymy się, że możemy zaoferować Polakom słone przekąski absolutnie kultowej marki Doritos, na którą wielu z nich od dawna czekało. Na początek oferujemy trzy smaki – będziemy obserwować rynek i stopniowo poszerzać gamę smaków. Jesteśmy przekonani, że podobnie jak na innych rynkach na świecie, także polskim konsumentom Doritos przypadną do gustu. Sprawdźcie sami, co wydarzy się 3 doritos później. A jeśli będziecie na tyle odważni, poczekajcie na 5 doritos później – powiedziała Agnieszka Guzik, Marketing Manager Lay’s i Doritos w firmie PepsiCo.

Bold brand = bold support

Wprowadzeniu marki na polski rynek towarzyszy szereg nietypowych działań, obejmujących m.in. samplingi konsumenckie w wybranych polskich miastach, wraz z kreatywnymi wydarzeniami kierowanymi do grupy docelowej, kampania digitalowa, obecność w mediach społecznościowych, zaangażowanie influencerów, a także działania marketingowe w punktach sprzedaży (POSM). Zapowiadana jest bardzo silna obecność marki w najważniejszych kanałach VOD (video on demand) oraz wiodących portalach internetowych – w tym celu przygotowany został obrazujący nieprzeciętnego ducha marki spot reklamowy. Jego bohater smakuje Doritos i podejmuje kompletnie niecodzienne, bardzo śmiałe wyzwania, a to wszystko do rytmów znanego i lubianego utworu legendarnego zespołu.

- Pierwszy rzut oka na spot pozwala zrozumieć, że w każdym drzemie wewnętrzna energia, często połączona z nieco wyciszoną odwagą, a Doritos inspiruje do ich uwolnienia. Wystarczy odważyć się otworzyć paczkę chipsów Doritos, aby móc doświadczyć niesamowitych przeżyć. Mamy nadzieję, że wspaniałe smaki naszego produktu zainspirują młodych Polaków do podejmowania niecodziennych wyzwań – dodała Agnieszka Guzik, Marketing Manager Lay’s i Doritos w firmie PepsiCo.

Doritos będzie obecne na letnich imprezach plenerowych o charakterze alternatywnym w największych polskich miastach, a także na koncertach i festiwalach (w tym na Up To Date Festival w Białymstoku, skupiającym artystów tworzących muzykę elektroniczną, ambient i hip-hopową, zaplanowanym na 7-8 września 2018 r.). To tylko niektóre z zaplanowanych intensywnych i niestandardowych działań wprowadzających globalną markę na polski rynek. Spot reklamowy promujący chipsy Doritos przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z Meksyku. Za działania w Internecie odpowiada VML Poland, eventy organizuje Brave Agency, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764