logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wraca branding floty samochodów TVP

  PR 02.06.2024, przeczytano 716 razy
ilustracja

Po kilku latach przerwy nadawca publiczny wraca do brandingu swojej floty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wraca-branding-floty-samochodow-tvp,404450,artykul.html

Już podczas 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, który rozpocznie się w najbliższy piątek, będzie można zobaczyć kilkanaście samochodów Telewizji Polskiej z odświeżonym logotypem TVP.

Powrotem do znakowania samochodów służbowych Telewizja Polska chce przypomnieć o sobie nie tylko widzom popularnego festiwalu, który ponownie staje się świętem polskiej piosenki, ale też pozostałym mieszkańcom Polski.

Nowy branding Telewizji Polskiej to duży logotyp TVP w nowoczesnej i dynamicznej kolorystyce, w której wyróżniają się barwy pomarańczowa i magenta.

Grafiki umieszczono na bokach aut oraz na masce.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Aby wypełnić kryteria transparentności, należałoby podać ile aut oklejono, kto wykonał aplikację i ile to kosztowało...

avatar użytkownika
,

W wypadku notki prasowej nie ma takiego obowiązku.  

avatar użytkownika
,

- nie ma obowiązku,
- winien jest, już zwolniony, stażysta
- tajemnica przedsiębiorstwa
- nie bo rodo

Co tam jeszcze było?
  

avatar użytkownika
,

Może cele komunikacyjne takiej notki?   

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764