To już pewne. Orlen uruchamia stacje benzynowe pod historycznymi szyldami. W Warszawie znów pojawi się charakterystyczne pomarańczowe logo CPN, niedaleko Płocka - niebiesko-biała Petrochemia.
Informacje o powrocie "cepeenu" pojawiają się w przestrzeni publicznej od połowy ubiegłego roku. Dotychczas jednak zatrzymywały się na etapie doniesień medialnych.
Jak udało się ustalić money.pl, projekt reaktywacji marki CPN przez PKN Orlen jest na tyle zaawansowany, że w najbliższych dniach lub nawet godzinach dawna stacja Bliska na ulicy Markowskiej w Warszawie, zmieni swój wygląd. To tam znów pojawi się charakterystyczne biało-pomarańczowe logo Centrali Produktów Naftowych.
Stacja na warszawskiej Pradze będzie, przynajmniej na razie, jedyną w Polsce, na której znajdziemy oficjalnie logo zaprojektowane w latach sześćdziesiątych przez Ryszarda Bojara. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami ISB News, to właśnie ten logotyp jest powodem, dla którego Orlen zdecydował się na uruchomienie placówki pod historyczną marką. Dzięki jego faktycznemu wykorzystywaniu łatwiejsze stanie się utrzymywanie praw własności, a te kilkukrotnie próbowano już przejąć.
CPN to jednak nie jedyna historyczna marka, do której wraca Orlen. Równolegle bowiem trwają prace nad otworzeniem placówki pod biało-niebieskim szyldem Petrochemii Płock w Bodzanowie pod Płockiem. Oficjalnie powrót do obu marek będzie przedstawiany jako upamiętnienie 20. rocznicy połączenia CPN i Petrochemii Płock w PKN Orlen.
Źródło: money.pl