logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wraca CPN i Petrochemia Płock - PKN Orlen otwiera stacje pod historycznymi markami

  PR 11.12.2018, przeczytano 1469 razy
ilustracjastrzałka

To już pewne. Orlen uruchamia stacje benzynowe pod historycznymi szyldami. W Warszawie znów pojawi się charakterystyczne pomarańczowe logo CPN, niedaleko Płocka - niebiesko-biała Petrochemia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wraca-cpn-i-petrochemia-plock---pkn-orlen-otwiera-stacje-pod-historycznymi-markami,380484,artykul.html

Informacje o powrocie "cepeenu" pojawiają się w przestrzeni publicznej od połowy ubiegłego roku. Dotychczas jednak zatrzymywały się na etapie doniesień medialnych.

Jak udało się ustalić money.pl, projekt reaktywacji marki CPN przez PKN Orlen jest na tyle zaawansowany, że w najbliższych dniach lub nawet godzinach dawna stacja Bliska na ulicy Markowskiej w Warszawie, zmieni swój wygląd. To tam znów pojawi się charakterystyczne biało-pomarańczowe logo Centrali Produktów Naftowych.

Stacja na warszawskiej Pradze będzie, przynajmniej na razie, jedyną w Polsce, na której znajdziemy oficjalnie logo zaprojektowane w latach sześćdziesiątych przez Ryszarda Bojara. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami ISB News, to właśnie ten logotyp jest powodem, dla którego Orlen zdecydował się na uruchomienie placówki pod historyczną marką. Dzięki jego faktycznemu wykorzystywaniu łatwiejsze stanie się utrzymywanie praw własności, a te kilkukrotnie próbowano już przejąć.

CPN to jednak nie jedyna historyczna marka, do której wraca Orlen. Równolegle bowiem trwają prace nad otworzeniem placówki pod biało-niebieskim szyldem Petrochemii Płock w Bodzanowie pod Płockiem. Oficjalnie powrót do obu marek będzie przedstawiany jako upamiętnienie 20. rocznicy połączenia CPN i Petrochemii Płock w PKN Orlen.

Źródło: money.pl

www.money.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764