logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wraca Internet ASAP w Nowym Sączu i Katowicach

  PR 07.09.2017, przeczytano 642 razy

Cykl szkoleniowych śniadań marketingowych i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowany w maju tego roku, odniósł duży sukces. Agencja Eura7 wraz ze swoimi Partnerami przygotowała w Nowym Sączu i Katowicach kolejne spotkania o tym profilu. Tym razem podejmiemy wspólnie temat: Social Media, influencer marketing oraz aspekty prawne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wraca-internet-asap-w-nowym-saczu-i-katowicach,33653,artykul.html

Jak współpracować z influencerami, żeby odnieść sukces i trafić do klienta? Dobra osobiste w biznesie, czyli jak skutecznie chronić wizerunek? Dlaczego rejestrować znak towarowy? Tego i wiele więcej dowiemy się już w październiku.

Dokonamy wspólnie analizy i podsumowania kampanii reklamowych, m.in. w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram, bazując na konkretnych przykładach.

Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone powyższym zagadnieniom, odbędą się 4 października w Nowym Sączu, 11 października w Katowicach.

Planowana tematyka spotkań:

  • Współpraca marki z influencerami okiem agencji interaktywnej – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;
  • Podsumowanie kampanii reklamowych na bazie zasięgów i interakcji Facebook i Instagram - case study – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;
  • Prawo w mediach społecznościowych - case study – prelegent: Marek Suchan, Adwokat w Pilch Piotrowski i Partnerzy, Adwokacka spółka partnerska.


Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów.

- Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów. Pierwszy cykl śniadań w wyżej wymienionych miastach był na tyle dużym sukcesem, że wracamy tam z kolejną porcją wiedzy i doświadczenia, którą chcemy się podzielić – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.

  • Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się TUTAJ.

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764