logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wraca Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA w Cyfrowym Polsacie

  PR 10.08.2020, przeczytano 411 razy

Abonenci Cyfrowego Polsatu wszystkie sierpniowe mecze obejrzą w ramach pakietu Polsat Sport Premium w ramach oferty telewizji satelitarnej, kablowej IPTV oraz internetowej OTT. Będą one również dostępne w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, a wybrane mecze widzowie zobaczą w jakości 4K.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wraca-liga-mistrzow-i-liga-europy-uefa-w-cyfrowym-polsacie,388050,artykul.html

Spowodowana pandemią koronawirusa przerwa sprawiła, że bieżący sezon piłkarski został wydłużony, a tegoroczni zwycięzcy Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA zostaną wyłonieni w sierpniu. Wszystkie mecze komentować będą znani i lubiani dziennikarze Telewizji Polsat, m.in. Grzegorz Michalewski, Paweł Golański, Andrzej Janisz, Tomasz Hajto, Marcin Feddek, Maciej Żurawski, Cezary Kowalski oraz Marcin Lepa. Dużą dozę fachowych informacji, ciekawostek oraz analiz taktycznych widzowie zdobędą, oglądając profesjonalne sportowe studia i podsumowania meczów, w których oprócz prowadzących, m.in. Pauliny Chylewskiej czy Przemysława Iwańczyka, wystąpią również goście - Artur Wichniarek, Dariusz Dziekanowski, Radosław Majewski oraz Roman Kołtoń.

Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA w Cyfrowym Polsacie i Plusie

Dzięki różnorodności ofert kibice mogą decydować, gdzie, kiedy i jak chcą oglądać swoje ulubione drużyny w walce o piłkarskie trofea. Abonenci Cyfrowego Polsatu zobaczą wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA na żywo – także w jakości Super HD – w ramach pakietu Polsat Sport Premium w ofertach telewizji satelitarnej, kablowej w technologii IPTV i internetowej z dekoderem EVOBOX STREAM, w tym na urządzeniach mobilnych w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Najlepsze klubowe rozgrywki piłkarskie dostępne są również w ramach taryf sieci Plus z pakietem IPLA POLSAT SPORT PREMIUM.

IPLA POLSAT SPORT PREMIUM – oglądaj, gdzie chcesz i kiedy chcesz

Wszystkie mecze obu prestiżowych rozgrywek wraz z ich najciekawszymi akcjami i najpiękniejszymi golami będzie można oglądać online w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA. Wybrane spotkania Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA widzowie zobaczą w jakości 4K.

Dostępny w cenie 40 zł/30 dni pakiet IPLA POLSAT SPORT PREMIUM zagwarantuje prawdziwą piłkarską ucztę: wszystkie mecze na żywo, w wysokiej jakości i bez reklam, ok. 8 godzin dziennie relacji na żywo oraz programów okołomeczowych – analiz, reportaży, wywiadów, komentarzy doświadczonych ekspertów. IPLA zapewnia także dużą swobodę i elastyczność w kwestii wyboru urządzenia – rozgrywki Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA będzie można oglądać za pośrednictwem komputera na www.ipla.pl oraz w aplikacji IPLA na urządzeniach mobilnych z systemami Android i iOS, a także w wybranych Smart TV i Apple TV.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764