logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrap!t Ring: Konkurs aplikatorów 3M Endorsed na RemaDays 2018

  PR 08.02.2018, przeczytano 1443 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 7-9 lutego br., podczas ogólnopolskich targów Rema Days Warsaw, które odbywają się w Ptak Warsaw Expo, firma 3M Poland stworzyła wyjątkową strefę personalizacji różnych powierzchni przy wykorzystaniu folii graficznych. Główną atrakcją strefy jest konkurs 3M Endorsed Wrap!t Ring, czyli zmagania certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed. Polega on na oklejaniu na żywo BMW i8 najnowszą folią 3M IJ180mC, zadrukowaną autorskimi projektami graficznymi, w połączeniu z wyklejaniem kultową folią do zmiany koloru 3M serii 1080. Podczas targów aplikatorzy aż ośmiokrotnie odmienią wygląd oklejanego na żywo BMW i8 Frozen Yellow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrap%21t-ring%3A-konkurs-aplikatorow-3m-endorsed-na-remadays-2018,35379,artykul.html

Wrap!t Ring

W 3M Endorsed Wrap!t Ring zaangażowanych jest łącznie 8 zespołów doświadczonych aplikatorów z certyfikatem 3M Endorsed. Zawodnicy mierzą się z wymagającym najwyższych umiejętności i precyzji, futurystycznym modelem BMW i8. Konkurs zorganizowany przez Certyfikowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne 3M – The Wrap Center (zdobywca medalu The Prize for Innovations 2018) polega na tym, że w każdym starciu dwa zespoły aplikatorów oklejają samochód równocześnie, każdy jeden jego bok. Projekty graficzne zostały przygotowane przez członków zespołów i wydrukowane przez Certyfikowaną Drukarnię 3M MCS DPSdruk.pl, a do ich wykonania wykorzystano zadruk na folii 3M IJ180mC (folia zdobyła medal The Prize for Innovations 2017). Aplikatorzy w projektach korzystają również z folii do zmiany koloru auta 3M 1080 (medal The Prize for Innovations 2018) oraz innowacyjnej taśmy 3M Knifeless (medal The Prize for Innovations 2017). Podczas konkursu nie ma możliwości używania nożyka do przycinania folii na samochodzie (wyłącznie użycie bezpiecznych dla lakieru taśm 3M Knifeless).

Partnerzy

Na stoisku 3M wystawia się wspólnie z partnerami, Certyfikowaną Drukarnią 3M MCS DPSdruk.pl, The Wrap Center (Certyfikowanym Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnym 3M), dystrybutorem produktów 3M w zakresie zmiany koloru auta i auto-detailingu – firmą folia-samochodowa.pl. Na stoisku wspólnie z The Wrap Center jest obecna również marka Steinel wraz ze swoimi innowacyjnymi opalarkami (medal The Prize for Innovations 2018 dla najbardziej zaawansowanego modelu opalarki profesjonalnej Steinel HG2520 E z pirometrem HG SCAN).

The Prize for Innovations

Na stoisku w tym roku wręczono aż 5 medali The Prize for Innovations. Nagrodzona została innowacyjna gwarancja 3M MCS obejmująca gotowy wyrób graficzny (zgłoszona przez DPSdruk.pl), inicjatywa edukacyjna The Wrap Center, seria 1080 (zgłoszona przez folia-samochodowa.pl), innowacyjne laminaty fakturowane 3M™ 8900 (zgłoszone przez 3M) oraz opalarka marki Steinel HG2520 E z pirometrem HG SCAN (zgłoszona przez Steinel). Tym samym stoisko 3M jest jedynym na targach prezentującym aż tyle innowacyjnych rozwiązań w jednym miejscu.

Najszersza na rynku, innowacyjna gwarancja 3M MCS

Gwarancja 3M MCS to unikatowe rozwiązanie, które obejmuje nie tylko folię jako materiał, ale także zadrukowany wyrób graficzny. 3M testuje swoje rozwiązania na całym świecie, w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Stosując zaaprobowany system przetestowanych komponentów, można być spokojnym o wizualny efekt końcowy i trwałość reklamy. Odwiedzający stoisko mogą z bliska przyjrzeć się temu, jak folia graficzna jest zadrukowywana w technologii HP Latex, a następnie aplikowana. Podczas pokazów jest możliwość skorzystania z konsultacji, pomocy przy wyborze oraz testowania wybranych przez siebie produktów, które mogli kupić na miejscu na preferencyjnych warunkach.

Car wrapping

Zmiana koloru samochodu, inaczej car wrapping, to całkowita lub częściowa metamorfoza wyglądu pojazdu przy użyciu folii. Aplikacja może być wykonana na dowolnych elementach karoserii (np. lusterkach, zderzakach, masce) lub na całym pojeździe. Folia 3M serii 1080 to kultowe rozwiązanie dedykowane zmianie koloru pojazdu. Obecnie, coraz większą popularność zdobywa również oklejanie reklamowe - dowolną grafiką wydrukowaną na specjalnej, stworzonej do tego celu folii graficznej (np. innowacyjna folia 3M™ IJ180mC). Dzięki zaawansowanym możliwościom technologicznym, folia 3M pozwala na szybkie, czyste i najwyższej jakości realizacje. Personalizacja to trend, który rozwija się od dłuższego czasu. Coraz częściej obserwuje się zarówno projekty zmiany koloru pojazdu jak również wykorzystanie samochodów służbowych jako nośników reklamowych.

– Dla wielu kierowców paleta barw producentów samochodów jest stanowczo zbyt wąska. Ich marzenie o unikalnym kolorze i zmianie wyglądu pojazdu można zrealizować dzięki wykorzystaniu  folii graficznych. Nadanie indywidualnego i niepowtarzalnego charakteru ogranicza tylko nasza wyobraźnia – mówił podczas pokazu Rafał Żmuda, certyfikowany trener 3M z Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjnego 3M - The Wrap Center ─ Zupełnym hitem tegorocznych targów i w mojej ocenie produktem przełomowym w tej branży jest seria taśm do bezpiecznego cięcia folii 3M Knifeless. Technologia tego produktu umożliwia aplikację bez wykorzystania ostrych narzędzi, co jest szczególne istotne biorąc pod uwagę wartość oklejanych pojazdów i ryzyko uszkodzenia lakieru przy nieostrożnym cięciu nożykiem.

3M Knifeless – precyzyjne cięcie folii graficznej bez użycia noża

Oferta taśm Knifeless daje gwarancję braku uszkodzeń lakieru przy cięciu folii, co jest szczególnie istotne w pracy z samochodami klasy premium. Najwyższa jakość materiału zapewnia także doskonałą linię cięcia. Dedykowane do poszczególnych prac linie produktu to łatwa aplikacja od drobnych elementów do najbardziej złożonych wzorów - bez użycia plotera. Wysoka elastyczność materiału sprawia, że cięcie w dowolnym kierunku oraz tworzenie najbardziej nieregularnych konturów przebiega niezwykle płynnie.

Nie tylko samochody

Folie graficzne dają nieograniczone możliwości wykorzystania. Po zadruku można je aplikować na samochody, jachty czy łodzie, ale także w architekturze stosując je we wnętrzach i na zewnętrznych ścianach budynków. Wyklejenie nawet takich powierzchni jak tynk strukturalny czy cegła nie stanowi problemu dla folii 3M. Zastosowane w nich rozwiązania takie, jak Controltac (szklane mikrokulki w kleju pozwalają na łatwe pozycjonowanie folii przy aplikacji) oraz Comply - obecnie micro Comply (mikrokanaliki w warstwie kleju umożliwiają odprowadzenie nagromadzonego powietrza) pozwalają na niezwykle łatwą, dokładną i szybką pracę z materiałami oraz osiągnięcie perfekcyjnego efektu. Na stoisku zaprezentowano rozszerzoną gamę folii wylewanych z dobrze znanej i sprawdzonej serii IJ 180, w której na szczególne wyróżnienie zasługuje IJ 180 mC-114 - jedyna przezroczysta folia do druku cyfrowego, którą można aplikować na sucho na przetłoczenia (z klejem kanalikowym Cotroltac Comply). Pokazano również folie do druku metalizowane i odblaskowe.

– Folie graficzne 3M to bardzo szeroka gama produktów, którą stale rozwijamy śledząc na bieżąco trendy w projektowaniu graficznym, starając się zaspokoić potrzeby personalizacji coraz to nowych, niejednokrotnie zaskakujących powierzchni – podkreśliła Magdalena Salamucha, Dyrektor Handlowy Działu Reklamy Wizualnej 3M Poland i dodaje – Odwiedzający nasze stoisko na targach Rema Days mieli okazję spróbować samodzielnego oklejania nimi wybranych powierzchni i przekonać się o ich zaletach.

Źródło: 3M

www.3M.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764