logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrap & Remix by antalis Challenge! 2024. Na podium z pierwszym miejscem w europejskim konkursie firma ONDRE.pl, wieloletni partner biznesowy Integart

  S 22.10.2024, przeczytano 411 razy
ilustracja

Z początkiem roku 2024 Antalis, wiodący dystrybutor rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, wraz ze spółkami celowymi, ogłosił konkurs sprzedażowy dla klientów, jakiego do tej pory nie było.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrap-and-remix-by-antalis-challenge%21-2024.-na-podium-z-pierwszym-miejscem-w-europejskim-konkursie-firma-ondre.pl%2C-wieloletni-partner-biznesowy-integart,406209,artykul.html

Wrap & Remix by antalis Challenge trwał od lutego do 30 czerwca 2024 roku i był skierowany do firm, działających w branży car wrappingu w całej Europie. Na klientów, którzy biznesowo specjalizowali się w oklejaniu pojazdów, ich personalizacji i budowaniu wizerunku marek komercyjnych, przy zakupie wyznaczonych produktów konkursowych marek 3M, Arlon, Avery Dennison, Mactac, czy YelloTools czekało ponad 100 nagród, w tym nagroda główna – replika Forda Mustanga 350GT Shelby z 1965 roku. Co tydzień i co miesiąc spośród uczestników rozlosowywano nagrody. Wśród takich szczęśliwców znalazło się Prodetailing Studio z Gliwic, które wylosowało szafę grającą.

ilustracjastrzałka

Spośród TOP 100 uczestników o najwyższej sumarycznej ilości punktów 12 lipca br., podczas wydarzenia na żywo, został wylosowany Zwycięzca Grand Prize - Forda Mustanga. Została nią Sandra Ferri z Fischerschriften AG w Szwajcarii, która z pewnością może być zachwycona z tak kultowego samochodu, o którym marzy wielu pasjonatów motoryzacji.

Wśród nagród konkursowych znalazły się:

ilustracjastrzałka

Z ogromną przyjemnością pragniemy ogłosić, iż I-sze miejsce w Konkursie zdobyła firma Ondre Sp. z o.o. Sp.k. z Przeźmierowa; wieloletni klient i partner biznesowy Integart, właściciel marki It’s Wrap - zdobywając łącznie 19 098 punktów. Marka It’S Wrap zajmuje się profesjonalnym zabezpieczaniem lakieru samochodowego, reklamą floty firmowej, personalizacją wyglądu, zmianą oraz przyciemnianiem szyb.

W dniu 17 października 2024 roku w siedzibie firmy Ondre i It’s Wrap odbyło się spotkanie, w którym uczestniczyli przedstawiciele organizatora Konkursu z firmy Antalis oraz firmy Integart, podczas którego wręczono Dyplom i nagrodę główną za zdobycie I miejsca.

ilustracjastrzałka

Firma Ondre od lat, z powodzeniem realizuje swoje zlecenia w oparciu o drukarki HP Latex i dziś jest jednym z największych propagatorów tej technologii, mając w parku maszynowym 3 małe latexy do 1,6m, latexa 3,2m oraz latexa stołowego serii R 1000. W ramach nagrody (za zgodą Organizatora) Ondre otrzymało zestaw urządzeń do post-finishingu wydruków: laminator Neschen HotLam 1650 TH oraz ploter tnący Summa S3 Class T160.

ilustracjastrzałka

W konkursie Wrap & Remix by antalis Challenge! łącznie wzięło udział 140 klientów firmy Integart, a 19 z nich zostało nagrodzonych i znalazło się w TOP 100. Poza firmą Ondre, na przysłowiowym podium w rankingu, wśród Klientów Integart, znalazły się odpowiednio firma RGraf Sp. z o.o. nagrodzona rolką folii PPF Prime Gloss marki Legend oraz firma Olson Group nagrodzona szkoleniem aplikacyjnym z folii PPF.

Firmy: DPSdruk.pl Piotr Kaczyński oraz YOONA CREATIVE GROUP Arkadiusz Wróbel, również zostały nagrodzone konkursowymi nagrodami tygodnia.

 

GRATULUJEMY zwycięzcom I edycji Konkursu w 2024 roku! i dziękujemy wszystkim naszym Klientom za udział w konkursie! Jesteśmy przekonani, że dzięki Wrap & Remix by antalis Challenge! rozwinęliście swoje car wprappingowe skrzydła i biznes.

Mamy nadzieję, że ten fantastyczny Konkurs będzie miał swoją kontynuację!

Zespół Integart

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
KE promuje praworządność: kampania informacyjna
W Polsce 89 proc. badanych uważa za istotne, by wszystkie państwa członkowskie UE przestrzegały podstawowych wartości Unii, w tym praworządności – wynika z badań Eurobarometru. Choć o łamaniu praworządności w ciągu ostatnich pięciu lat wiele się mówiło, również w Polsce, za dobrze poinformowanych na temat praworządności uważa się 62 proc. Polaków. Komisja...
Aleph z kampanią Santander Bank na Spotify
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu...
LFP Industrial Solutions: specjalna oferta z okazji Black Friday
LFP Industrial Solutions, lider w branży rozwiązań przemysłowych, z radością ogłasza wprowadzenie wyjątkowej oferty z okazji Black Friday. Już teraz Klienci mają szansę skorzystać z niepowtarzalnych upustów na urządzenia serii Vanguard, które łączą innowacyjność z niezawodnością.
Slodkie ze świąteczną ofertą dla klientów biznesowych
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. To idealny moment, by znaleźć prezenty dla partnerów w biznesie. W tym przypadku nie można zapominać o personalizacji – dzięki temu obdarowany poczuje się doceniony i będzie wiedział, że upominek był przemyślany. Doskonałym rozwiązaniem są słodycze reklamowe, o czym z powodzeniem przekonuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764