logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrap Sisters zwyciężczyniami 3M Endorsed Wrap!t Ring

  PR 15.02.2018, przeczytano 3224 razy
ilustracjastrzałka

Podczas ogólnopolskich targów Rema Days Warsaw odbył się konkurs 3M Endorsed Wrap!t Ring, czyli zmagania certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed. Podczas targów aplikatorzy aż ośmiokrotnie odmienili wygląd oklejanego na żywo BMW i8 Frozen Yellow, za pomocą zadrukowanej autorskimi projektami graficznymi, najnowszej folii 3M IJ180mC oraz folii do zmiany koloru 3M serii 1080. W konkursie zagłosowało łącznie prawie 1800 osób. Zwyciężyły Wrap Sisters z firmy Omega Art z Olkusza (397 głosów).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrap-sisters-zwyciezczyniami-3m--endorsed-wrap%21t-ring,35464,artykul.html

W 3M Endorsed Wrap!t Ring zaangażowanych było łącznie 8 zespołów doświadczonych aplikatorów z certyfikatem 3M Endorsed. Zawodnicy zmierzyli się z wymagającym najwyższych umiejętności i precyzji, futurystycznym modelem BMW i8. Konkurs zorganizowany przez Certyfikowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne 3M – The Wrap Center (zdobywca medalu The Prize for Innovations 2018) polegał na tym, że w każdym starciu dwa zespoły aplikatorów oklejały samochód równocześnie, każdy jeden jego bok. Projekty graficzne zostały przygotowane przez członków zespołów i wydrukowane przez Certyfikowaną Drukarnię 3M MCS DPSdruk.pl, a do ich wykonania wykorzystano zadruk na folii 3M IJ180mC (folia zdobyła medal The Prize for Innovations 2017). Aplikatorzy w projektach skorzystali również z folii do zmiany koloru auta 3M 1080 (medal The Prize for Innovations 2018) oraz innowacyjnej taśmy 3M Knifeless (medal The Prize for Innovations 2017). Podczas konkursu nie było możliwości używania nożyka do przycinania folii na samochodzie, tylko bezpiecznych dla lakieru taśm 3M Knifeless.

Nagrody w konkursie to rolki folii 3M, taśmy 3M Knifeless, akcesoria, narzędzia GeekWraps, profesjonalne opalarki Steinel oraz zadruki w drukarni DPSdruk.pl.

BMW i8 w 8 odsłonach

Rywalizacja była zacięta, a liczba oddanych głosów przebiła wynik osiągnięty na ostatnim SEMA Show w Las Vegas. W konkursie startowało łącznie 8 projektów stworzonych przez aplikatorów 3M Endorsed z całej Polski. Trzecie miejsce zajęli Bartek Fabian z Oklejanie Aut (Tarnawa Górna) oraz Mariusz Domański z Nova Vision (Mińsk Mazowiecki). Drugie miejsce zdobyła ekipa firmy Wrapster pod przewodnictwem Mateusza Popowa (Wrocław). Zwyciężczyniami konkursu zostały siostry Aneta Martyka oraz Renata Jurczyk - Wrap Sisters z firmy Omega Art (Olkusz).

Poza konkursem przyznano także dodatkowe wyróżnienia – dla zespołu Wojciecha Siennickiego z Adrenaline Shell (Warszawa) za kreatywny projekt stworzony w wersji 3D oraz dla Marcina Paszkiewicza ze Zmiana Koloru Auta (Wrocław) za sprostanie oklejaniu w pojedynkę (czas w konkursie przewidywał oklejanie przez dwie osoby). Specjalne wyróżnienie od BMW Polska, które użyczyło BMW i8 do konkursu, powędrowało także do zespołu Rafała Batora z Euro-Glass (Świdnica).

Historia zwycięskiego zespołu

Siostry Wrap Sisters z Omega Art do egzaminu certyfikacyjnego 3M Endorsed zgłosiły się po wizycie na Rema Days w zeszłym roku, mając już ponad 10 lat doświadczenia. Egzamin jest wymagający a uzyskany certyfikat stanowi poświadczenie najwyższej jakości umiejętności aplikatorów.

– Kiedy zgłosiłyśmy się do The Wrap Center, nawet nie przypuszczałam, że zaledwie rok później znajdziemy się wśród Endorsów, w dodatku oklejając na żywo podczas Rema Days – powiedziała Aneta Martyka z Wrap Sisters, a jej siostra Renata Jurczyk dodała – Decydując się na uczestnictwo w konkursie zdecydowanie wyszłyśmy poza swoją strefę komfortu – i było warto! Cieszymy się, że nasz projekt tak się spodobał. Obecnie certyfikat posiada w Polsce tylko pięć kobiet oraz ponad 30 mężczyzn.

Car wrappowa pasja

Oklejanie samochodów to nie tylko sposób na biznes i odpowiedź na rosnący trend personalizacji pojazdów. To także pasja wymagająca nieustannego dokształcania się i pracy nad warsztatem - oraz środowisko osób zaangażowanych w temat z niemalże hobbystycznym zacięciem. Oklejanie samochodów dotarło do Polski ze Stanów Zjednoczonych, w których ten typ personalizacji się narodził. W USA obecnie aktywnie działa ponad 200 certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed. Na rodzimym rynku zainteresowanie zmianą koloru oraz projektami graficznymi rośnie z roku na rok, w tym momencie w Polsce działa około 40 firm z certyfikatem 3M.

– Widzimy w Polsce rosnące zainteresowanie oklejaniem pojazdów i chcemy wspierać rozwój edukacji w tym zakresie – powiedziała Karolina Mojeścik, koordynator marketingu Działu Reklamy Wizualnej 3M Poland i dodała – Wzmocnienie technicznych umiejętności aplikatorów pozwala im pracować szybciej, sprawniej i kleić nawet najbardziej skomplikowane realizacje z łatwością. W Polsce we współpracy z 3M powstało jedno z najlepszych centrów szkoleniowych na świecie – The Wrap Center, prowadzone przez światowej klasy specjalistę – Rafała Żmudę.

Polski car wrapping

W Polsce oklejanie samochodów zaczęło się około 10 lat temu i były to głownie drobne stylizacje, jak maska, elementy kokpitu, dach. W tym czasie w palecie rozwiązań królował carbon, a głównym materiałem w użyciu były laminaty 3M DI-NOC.

– Zmiana koloru pojazdów zaczęła się rozwijać w ostatnich latach, a zainteresowanie rośnie nieprzerwanie aż do dziś –
powiedział Rafał Żmuda, certyfikowany trener 3M z The Wrap Center i dodał – Polski rynek prężnie się rozwija, a aplikatorzy nie odstają umiejętnościami od swoich kolegów zza oceanu gdyż obowiązują ich dokładnie takie same zasady certyfikacji 3M Endorsed.

Program 3M Endorsed w obecnej formie w Polsce dostępny jest niecałe dwa lata, a certyfikat 3M Endorsed wydawany jest na globalnych zasadach. Dzięki temu mamy pewność, że niezależnie od miejsca na świecie, aplikator z takim tytułem wykona pracę na najwyższym poziomie. Jest to szczególnie istotne gdy rozważamy oklejenie samochodu o wartości podobnej lub wyższej jak oklejane na targach BMW i8. Innowacyjne produkty 3M zapewniają czystą i bezpieczną aplikację, dają gwarancję utrzymania najwyższej jakości zadruku przez cały czas ekspozycji (3M MCS) oraz pewność możliwości bezpiecznego usunięcia grafik. Certyfikacja 3M Endorsed zapewnia o najwyższej jakości usługi i daje gwarancję bezpieczeństwa personalizowanego pojazdu.

– Klienci coraz częściej wymagają od aplikatorów potwierdzenia umiejętności i naprzeciw takim oczekiwaniom wychodzi program 3M Endorsed – powiedział Rafał Żmuda – Co więcej, rynek się zmienia i znacznie częściej poszukujemy najwyżej jakości a nie najniższej ceny. To popłaca – możemy cieszyć się spersonalizowanym pojazdem przez długi czas i bez problemu zmienić stylizację, jeśli mamy na to ochotę – podsumował Rafał Żmuda.

Źródło: 3M

www.3M.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764