logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020

   14.02.2020, przeczytano 1042 razy
ilustracjastrzałka

Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-wrazenia-na-polmetku-%E2%80%93-targi-remadays-warsaw-2020,385705,artykul.html

Wczorajszego Wieczoru poznaliśmy laureatów konkursu Korony Reklamy 2020. Dzisiaj zwiedzający oddali ostatnie głosy w konkursach Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year. Wyniki głosowania poznamy już jutro, a tradycyjnie jako pierwsi zapoznają się z nimi partnerzy programu Solidni w Biznesie podczas uroczystego Śniadania Biznesowego, które rozpocznie się w samo południe. Będą mieli dzięki temu wspaniałą okazję do nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych z najlepszymi firmami od razu po ogłoszeniu rozstrzygnięcia konkursów. Nagrody, przyznawane przez samych targowych gości, stanowią w końcu nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym.

Tego dnia miało miejsce także inne rozstrzygnięcie – o godz. 14:00 odbyło się kolejne losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwi zwycięzcy stali się posiadaczami rowerów marki Kroos To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie dzisiaj cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2020.

W hali F można było skorzystać z warsztatów na stoiskach firm z sektorów Technology Park czy Printing House. Oferta jest naprawdę bogata, dlatego zachęcamy do odwiedzenia punktów z warsztatami by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują specjalistyczne urządzenia.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Gościem specjalnym RemaCongress 2020 jest Krzysztof Sarnecki, który przedstawił dziś niezwykle ciekawy temat: „Potrójne Prawo Pareto w branży reklamowej – kiedy mniej znaczy więcej”. Goście targowi mogli także uczestniczyć w bezpłatnych szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej. Duża frekwencja potwierdza wysoką jakość wykładów, które stanowią stały punkt programu najważniejszego święta reklamy w roku.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Renovation

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764