logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wręczono nagrody V edycji Konkursu Teraz Polska Promocja

  PR 08.12.2011, przeczytano 2740 razy
ilustracjastrzałka
Krzysztof Przybył, Prezes Zarządu Fundacji Godła Promocyjnego i Marta Jankowska, zdobywczyni I nagrody w konkursie Teraz Polska Promocja

6 grudnia podczas gali V edycji konkursu „Teraz Polska Promocja” uzdolnieni absolwenci szkół wyższych odebrali prestiżowe laury za najlepsze prace magisterskie na temat promocji Polski – polskiej gospodarki, turystyki, rolnictwa, miast, regionów oraz wizerunku Polski. Ceremonia wręczenia nagród laureatom nagród głównych, nagród specjalnych (ufundowanych przez patronów i partnerów) oraz wyróżnień została poprzedzona konferencją „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wreczono-nagrody-v-edycji-konkursu-teraz-polska-promocja,14136,artykul.html

I nagrodę główną otrzymała Marta Jankowska z Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu za pracę magisterską: „Kształtowanie wizerunku miasta w oparciu o elementy jego tożsamości - studium przypadków z wyróżnieniem Poznania”. Zwycięska praca magisterska prezentuje - zarówno od strony teoretycznej jak i praktycznej - możliwości świadomego kształtowania wizerunku miasta w oparciu o elementy jego tożsamości, przy aktywnym udziale władz miasta w tym procesie. Zanalizowanie wielu przykładów dobrych praktyk promocyjnych, bazujących na wykorzystaniu atrybutów danego miasta dla poprawy jego wizerunku, stanowi użyteczne źródło wiedzy dla osób zajmujących się promocją miast, a zwłaszcza urzędników.

Laureatką II nagrody została Anna Zioło, absolwentka kierunku Zarządzanie w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego, z pracą „Zabytkowe zamki województwa podkarpackiego jako obiekty hotelarskie”. Natomiast III nagrodę przyznano Malwinie Kołodziej z Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, autorce pracy: „Szalet w przestrzeni miejskiej w przeddzień EURO 2012”.

Gala była zwieńczeniem kolejnej odsłony przedsięwzięcia, mającego na celu popularyzację tematyki marketingu terytorialnego i brandingu narodowego Polski, dla poprawy konkurencyjności naszego kraju, poprzez wzrost jakości jego promocji w świecie. Inicjatywę wspiera liczne grono uznanych osób i instytucji, które uczestniczą w organizacji konkursu oraz gali i konferencji wieńczącej już V jego edycję. Organizatorami Gali byli: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Polska Organizacja Turystyczna. Patronat honorowy nad konkursem objęli: Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowy Bank Polski.

„Cieszy mnie, że coraz większa grupa młodych Polaków w swoich pracach magisterskich podejmuje tematy, związane z szeroko pojętą promocją Polski" – mówi Krzysztof Przybył, Prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego – „Tematyka prac w ostatnich latach dotykała kwestii związanych z promocją gospodarczą kraju, turystyką, a także promocją miast i regionów oraz brandingiem narodowym. Pojawiały się też zagadnienia związane z rynkami finansowymi i funduszami unijnymi. Mam nadzieję, że już w niedalekiej przyszłości ci młodzi ludzie będą zajmować ważne dla rozwoju Polski miejsca pracy, albo - co więcej - sami będą je tworzyć.”

Do tegorocznej edycji zgłoszono 50 prac magisterskich. Kapituła konkursu oceniała prace pod kątem: poprawności opracowania i adekwatności metodologicznej, innowacyjności podjętej tematyki i sposobu jej realizacji, oryginalności wyników, przydatności dla praktyki i możliwości kontynuowania badań. Na autorów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekały nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50.000 zł. Nagrodzone prace mają szanse na publikacje.


Podczas Gali wręczono też wyróżnienia oraz nagrody specjalne:
• Nagroda Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Ewa Wlekła, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, za pracę „Stan i perspektywy rozwoju turystyki wiejskiej w Rzeczpospolitej Ptasiej”
• Nagroda Ministerstwo Rozwoju Regionalnego – Aleksandra Wycisk, Uniwersytet Śląski w Katowicach, za pracę „Jak się promować? Kreowanie marki miejskiej i jej społeczna recepcja. Przykład Metropolii Silesia”
• Nagroda Ministerstwa Sportu i Turystyki – Agnieszka Świątkiewicz, Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, za pracę „Park rozrywki jako czynnik rozwoju turystyki na przykładzie parku Globalna Wioska w gminie Łysomice”
• Nagroda Ministerstwa Spraw Zagranicznych – Agnieszka Stanisławska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, za pracę „Proces brandingu narodowego. Polska na tle wybranych doświadczeń zagranicznych”
• Wyróżnienia przypadły: Bognie Bembnistej z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, za pracę „Animacja społeczno-kulturalna na przykładzie stowarzyszenia edukacyjno-teatralnego Stacja Szamocin”, Iwonie Marzejon z Uniwersytetu Gdańskiego za pracę „Specyfika agroturystyki Polski na tle wybranych krajów Unii Europejskiej i Agacie Kalbarczyk z Uniwersytetu Szczecińskiego za pracę „Browar i marka Bosman jako produkt turystyczny Szczecina”.

Ceremonia wręczenia nagród laureatom nagród oraz wyróżnień została poprzedzona konferencją „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”. Konferencja wpisała się w cykl podobnych wydarzeń – konferencji i seminariów – organizowanych przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego w ramach programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy”, animujących debatę publiczną na temat tego, jaka jest, a jaka powinna być promocja Polski w świecie. Przedstawiciele instytucji organizatorów, partnerów i patronów konkursu prac magisterskich, a więc organizacji, które są współtwórcami, a niekiedy beneficjentami działań z zakresu marketingu narodowego Polski, mieli kolejną okazję do wymiany doświadczeń oraz analizy stanu obecnego, dokonań, zaniedbań i wyzwań w zakresie systemowej, strategicznej promocji Polski. Konferencja stała się miejscem spotkania i dyskusji środowiska naukowego (reprezentanci szkół wyższych prowadzących badania naukowe istotne dla promocji Polski) ze środowiskiem praktyków – osób i organizacji kreujących system i projekty promocyjne dla Polski. Łączenie potencjałów obu środowisk, inicjowanie ich współpracy, jest jednym z priorytetowych celów programu „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy”, a w szczególności konkursu „Teraz Polska Promocja”.

Źródło: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764