logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wroclaw: II edycja konferencji Marketing Progress

  PR 28.04.2014, przeczytano 664 razy

Jak sprawić, by firma osiągnęła sukces? Odpowiedź wydaje się prosta - dzięki skutecznej strategii marketingowej. Łatwo powiedzieć, trudniej opracować dokument wyznaczający precyzyjnie sformułowane kierunki rozwoju danej organizacji. Odpowiedź na to pytanie będzie można jednak poznać w trakcie II edycji konferencji Marketing Progress: skuteczne strategie marketingowe, która odbędzie się we Wrocławiu w dniach 12-13 czerwca 2014 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclaw%3A-ii-edycja-konferencji-marketing-progress,21490,artykul.html

Podczas dwudniowego spotkania dla specjalistów od szeroko rozumianej komunikacji, zgromadzeni eksperci opowiedzą m.in. o tym jak budować strategię marketingową, w jaki sposób pozyskiwać klientów przy użyciu najnowszych narzędzi internetowych, wykorzystywać niestandardowe formy oraz narzędzia komunikacyjne w strategii marketingowej firmy czy tworzyć plany komunikacji w mediach tradycyjnych i 2.0.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Nestor J Portillo (Microsoft), strateg Maciej Tesławski, Jerzy Owsiak (WOŚP), Jan Hartman - filozof i bioetyk, Paweł Tkaczyk z Midea, Natalia Hatalska (Hatalska.com), Bartłomiej Rak (Socjomania.pl), Krzysztof Ibisz - prezenter i dziennikarz telewizyjny, Marcin Kalkhoff (branddoctor.pl) czy Edward Mężyk z Hicron. Wydarzenie poprowadzi Rafał Motriuk, wieloletni dziennikarz BBC World Service w Londynie oraz Polskiego Radia w Polsce.

Konferencję podzielono na dwie części. Czwartek, 12 czerwca, będzie dniem inspirujących case studies oraz rozważań na temat skutecznych strategii marketingowych. W tym czasie uczestnicy konferencji zapoznają się między innymi z wynikami badań dotyczących wdrażania strategii marketingowej w firmach. Z kolei piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy specjalisty ds. marketingu i komunikacji. Nie zabraknie również wystąpień na temat budowania reputacji firmy czy personal brandingu.

Wydarzenie zostało także wzbogacone o cykl warsztatów, dających szansę zdobycia praktycznych umiejętności, które z powodzeniem będzie można wykorzystać w codziennej pracy.

Dodatkowe informacje:

Opłata konferencyjna wynosi:
- 499 złotych netto, przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
- 699 złotych netto, przy zapisie i płatności do 31 maja
- 899 złotych netto, przy zapisie i płatności do 11 czerwca

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764