logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocław: Wiosna z designem w Browarze Mieszczańskim

  PR 13.03.2015, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszego dnia wiosny odbędzie się druga edycja konturów., podczas której we wnętrzach Browaru Mieszczańskiego zagości oryginalne polskie wzornictwo i rękodzieło. Na kilkudziesięciu stoiskach pojawią się meble, oświetlenie, różnorodne artykuły wyposażenia wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclaw%3A-wiosna-z-designem-w-browarze-mieszczanskim,24202,artykul.html

Towary oferowane na targach cechuje wysoka jakość materiałów, precyzja wykonania i przede wszystkim oryginalność, nie do zdobycia w sklepach oferujących masowe produkty. Wszystko zaprojektowane i wykonane przez wystawców, z którymi podczas targów można porozmawiać, poznać bliżej nie tylko produkt ale też autora.

– kontury. mają być swoistym pomostem między producentami sztuki użytkowej a wszystkimi poszukującymi ciekawych przedmiotów, które pozwolą urządzić wnętrze w unikatowy i indywidualny sposób. – opowiada Jakub Kurowski, jeden z organizatorów wrocławskich targów sztuki użytkowej kontury.

Powrót sztuki użytkowej

W październiku 2014 r. we wrocławskim Browarze Mieszczańskim odbyły się premierowe targi sztuki użytkowej kontury. Wydarzenie przyciągnęło ponad 1300 osób zainteresowanych unikatowymi i funkcjonalnymi przedmiotami.

Ludzie i miejsce

Podobnie jak jesienią podczas targów będzie specjalna strefa blogera, miejsce gdzie zaproszeni specjaliści od designu będą na bieżąco tworzyć relację z wydarzenia. Ponownie będzie można zgromadzić szereg inspiracji i skorzystać z bezpłatnych porad projektantek wnętrz, które dostarczą funkcjonalnych i estetycznych rozwiązań przestrzennych. Natomiast na stoiskach partnerów targów będzie można poznać ofertę warsztatów, szkoleń i dowiedzieć się co ciekawego oferuje Wrocław.

Chcemy aby kontury. były wydarzeniem wielowymiarowym. Współpracujemy z ESK 2016, BWA Dizajn, Krzywym Kominem, aby osoby odwiedzające targi miały dostęp nie tylko do przedmiotów, ale także wydarzeń z zakresu projektowania, sztuki użytkowej i kultury – mówi Jakub Kurowski.

Kontynuacja

Organizatorzy zapowiadają kontynuację i rozszerzenie sprawdzonych wydarzeń z pierwszej edycji. Na terenie Browaru Mieszczańskiego licznie zaparkują Food Trucki, w środku będzie przestrzeń gastronomiczna, gdzie można usiąść, zrelaksować się i napić wyśmienitej kawy serwowanej przez Czarny Deszcz.
Dodatkowym wydarzeniem towarzyszącym konturom. jest after party, które odbędzie się w sobotę 21 marca o 21:30 w Klubogalerii Neon Side, a z winyli poleci to co najlepsze w polskiej muzyce lat 60. i 70.

21 marca 2015, godz. 11.00 - 19.00.
Wrocław, Browar Mieszczański, ul. Hubska 44
Wstęp to 5 zł.

Więcej informacji: facebook.com/targikontury

Źródło: STGU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764