logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocław automatyzuje komunikację z mieszkańcami na temat koronawirusa

  PR 20.03.2020, przeczytano 372 razy
ilustracja

Jak chronić się przed koronawirusem? Co z opłatami za czynsz, podatkami, czy skarbówką? Czy komunikacja miejska we Wrocławiu zostanie wyłączona? Wrocławski magistrat przygotował się na liczne pytania mieszkańców miasta   w obliczu zagrożenia epidemią. Wdrożył system do automatyzacji komunikacji KODA Bots, w którym chatbot na stronie www.wroclaw.pl i fanpage’u Wroclaw [Wroclove] ułatwia kontakt z osobami szukającymi sprawdzonych informacji na temat koronawirusa i konsekwencji jakie wywołuje w mieście.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclaw-automatyzuje-komunikacje-z-mieszkancami-na-temat-koronawirusa,386175,artykul.html

- Mieszkańcy potrzebują konkretnych odpowiedzi w krótkim czasie, szczególnie dzisiaj, w obliczu pandemii wirusa, ponieważ interesuje ich jak Wrocław radzi sobie z zagrożeniem. Postanowiliśmy je zautomatyzować - mówi Radosław Michalski, Dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia - Zmieniliśmy pierwotnie zakładaną koncepcję chatbota i wraz z zespołem, w zaledwie kilka godzin przygotowaliśmy rozwiązanie w całości poświęcone koronawirusowi. - zaznacza.

Chatbot Urzędu Miejskiego Wrocławia pracuje całodobowo. Znajduje się w specjalnym serwisie portalu www.wroclaw.pl poświęconemu koronawirusowi i fanpage’u Wroclaw [Wroclove]. To pierwszy w Polsce wirtualny, samorządowy doradca, który porusza tak szeroko temat epidemii. Użytkownik może dzięki niemu sprawdzić bieżące informacje na temat koronawirusa i zapisać się na codzienne powiadomienia.

- Przygotowując się do wdrożenia systemu, pamiętaliśmy, że mieszkańcy Wrocławia nie szukają dogłębnej rozmowy. Przeciwnie, wymagają konkretnych informacji, których potrzebują uzyskać niemal natychmiast. Stworzyliśmy rozwiązanie, które skraca czas oczekiwania na odpowiedź i przy okazji stanowi dla nich wygodną formę pozyskiwania wiadomości, także w formie regularnych powiadomień. - mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.

Bot radzi jak ochronić się przed wirusem i co zrobić, kiedy podejrzewamy u siebie chorobę. Ponadto zawiera informacje na temat tego jak spędzić czas w domu, podpowiada gdzie można zamówić posiłek w ramach akcji #WrocławNaWynos. Wrocławianie mogą też sprawdzić jak uzyskać pomoc psychologiczną, a seniorzy jak poradzić sobie z zakupami. Natomiast w FAQ znajdą komplet odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące epidemii oraz sytuacji w mieście i Polsce z nią związaną.

- Dogłębna analiza pytań użytkowników daje nam wiedzę o tym, na jakie informacje jest największe zapotrzebowanie. Na bieżąco aktualizujemy bazę wiadomości, by skuteczniej odpowiadać na powtarzalne pytania bez udziału konsultanta - dodaje Radosław Michalski.

Koronawirus ujawnił jeszcze większą potrzebę automatyzacji w obszarze komunikacji, która idealnie wpisuje się w kryzysowe zarządzanie miasta. Chatbot działa od kilku dni, ale już samodzielnie pomógł 90% użytkownikom. Zawiera informacje po polsku, ale posiada także specjalne menu w językach: angielskim i ukraińskim, z którego użytkownicy trafiają na konkretne podstrony poświęcone koronawirusowi.  

Wdrożenie systemu do automatyzacji komunikacji, którego widoczną końcówką jest chatbot, to efekt kontynuacji współpracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, oraz wrocławskiej firmy technologicznej KODA Bots. Od ponad dwóch lat w serwisie VisitWroclaw.eu działa chatbot turystyczny, który aktualnie również informuje o koronawirusie.

Źródło: KODA Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764