Kompleksowa obsługa kreatywna, wsparcie strategiczne i prowadzenie działań social media marketingowych. Te obszary swojej aktywności powierzył agencji Neon Shake – Wrocław Fashion Outlet, który w marcu zastąpi znane klientom Factory Outlet Wrocław.
Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za kompleksową obsługę kreatywną, w tym wsparcie w procesie rebrandingu centrum, doradztwo kreatywne i komunikacyjne, wsparcie strategiczne. Agencja będzie prowadzić również działania social media marketingowe w imieniu marki, a także pomoże klientowi w procesie repozycjonowania obiektu i wyznaczeniu nowych działań komunikacyjnych.
Ze strony Neon Shake za prowadzenie działań odpowiada zespół, który prowadzą Tomek Napierała i Łukasz Maścianica – dyrektorzy kreatywni oraz Marta Czykało-Pruś – account managerka i Adam Piwek – communications manager. Po stronie klienta za współpracę odpowiada Joanna Sikora – kierująca działaniami marketingowymi Wrocław Fashion Outlet.
Źródło: Neon Shake