logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocław: Showroom Unilumin z rozwiązaniami LED

  PR 06.09.2018, przeczytano 1769 razy
ilustracjastrzałka

Urządzenia do Digital Signage oferowane przez ViDiS SA będą dostępne w SHOWROOMIE UNILUMIN we Wrocławiu już od 11 września 2018r. Będzie to miejsce, w którym zarówno partnerzy ViDiS, jak i klienci końcowi będą mogli sprawdzić technologię LED w działaniu jeszcze przed zakupem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclaw%3A-showroom-unilumin-z-rozwiazaniami-led,37801,artykul.html

Nawiązanie współpracy z Unilumin sprawiło, że ViDiS SA wchodzi na rynek ścian LED. Oferta urządzeń wyświetlających od ViDiS, w której już teraz można znaleźć rozwiązania LCD od LG czy profesjonalną projekcję od Viviteka, zostaje wzbogacona o trzecią technologię: diody LED. Unilumin jest jednym z największych producentów tych rozwiązań - docenianym w wielu europejskich krajach, m.in. w Hiszpanii, Skandynawii czy w Rosji, gdzie dostarczył urządzenia LED na mistrzostwa świata w piłce nożnej. Rozwiązania LED Unilumin posiadają pełną certyfikację CE obejmującą wszelkie możliwe obszary wykorzystania tej technologii.

Aktualnie ViDiS skupia się na rozwiązaniach stałych (tzw. fixed installation) dedykowanych zarówno do użytku wewnątrz budynków jak i na zewnątrz.

ilustracjastrzałka

Oferta jest budowana w oparciu o trzy filary:

  • natychmiastowa dostępność magazynowa kluczowych produktów
  • showroom dostępny dla partnerów handlowych i klientów końcowych
  • wsparcie przy integracji i serwisowaniu produktów

Dzięki natychmiastowej dostępności nawet przy realizacji dużych powierzchni wyświetlaczy możliwe będzie skrócenie okresu oczekiwania na dostawę oraz integrację. Znacznie to skróci czas realizacji zamówień.

W Showroomie Unilumin dostępne będą:

  • ściany LED i dedykowane ekrany marki Unilumin: rozwiązania outdoor o pixel pitch 4.8; rozwiązania indoor o większej jasności i pixel pitch 3.9; rozwiązania indoor o pixel pitch 2.6; rozwiązania UTV-P – multimedialne roll-upy
  • monitory biznesowe LG: ekrany biznesowe OLED; wyświetlacze stretch

Na zainteresowanych rozwiązaniami Digital Signage – czekają również:

  • rozwiązania montażowe marki B-Tech
  • systemy do prezentacji bezprzewodowej NovoConnect
  • projektory marki Vivitek oraz Viewsonic
  • ekrany projekcyjne Projecta
  • monitory interaktywne Avtek TouchScreen
  • systemy do wideokonferencji Yamaha UC / Aver

OFICJALNE OTWARCIE
Wtorek, 11 września, 12:00-18:00.
ADRES
Showroom Unilumin
Wrocław, ul. Zwycięska 20a

ilustracjastrzałka

W kolejnych dniach Showroom Unilumin będzie dostępny dla chętnych po wcześniejszym umówieniu (showroom[at]unilumin.pl).

Źródło: ViDiS SA

www.vidis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764