logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski

  PR 24.09.2020, przeczytano 774 razy

Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawska-agencja-elephate-wkracza-na-rynek-holenderski,388545,artykul.html

Wrocławska agencja pomaga swoim klientom nie tylko zwiększyć widoczność w sieci, ale również zbudować pozytywny wizerunek ich marek. Tradycyjny content marketing łączy z elementami SEO i nowoczesnego Public Relations. Uznanie przyniosły jej innowacyjne działania dla marek takich jak VOX, Oponeo, Morizon czy ALEO.com.

– Rynek holenderski, choć nie jest duży, jest bardzo dojrzały, a sektor e-commerce jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż się rozwija. Nasi klienci to w przeważającej części sklepy internetowe, które mają świadome i dojrzałe podejście do content marketingu. Ekspansja na rynek holenderski jest więc dla nas naturalnym kierunkiem – mówi Wojtek Mazur, założyciel Elephate.

Na rynkach zagranicznych Elephate specjalizuje się m.in. w branży motoryzacyjnej i technologicznej. Agencja realizowała już projekty dla klientów z takich krajów, jak Wielka Brytania, USA, Belgia czy Holandia. W najbliższej przyszłości postawi na rozwój usług w ostatnim z tych państw. Zaoferuje swoją wiedzę i doświadczenie zarówno firmom, które działają już na rynku holenderskim, jak i tym, które dopiero planują na niego wkroczyć.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764