logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławska agencja Elephate wkracza na rynek holenderski

  PR 24.09.2020, przeczytano 865 razy

Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawska-agencja-elephate-wkracza-na-rynek-holenderski,388545,artykul.html

Wrocławska agencja pomaga swoim klientom nie tylko zwiększyć widoczność w sieci, ale również zbudować pozytywny wizerunek ich marek. Tradycyjny content marketing łączy z elementami SEO i nowoczesnego Public Relations. Uznanie przyniosły jej innowacyjne działania dla marek takich jak VOX, Oponeo, Morizon czy ALEO.com.

– Rynek holenderski, choć nie jest duży, jest bardzo dojrzały, a sektor e-commerce jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż się rozwija. Nasi klienci to w przeważającej części sklepy internetowe, które mają świadome i dojrzałe podejście do content marketingu. Ekspansja na rynek holenderski jest więc dla nas naturalnym kierunkiem – mówi Wojtek Mazur, założyciel Elephate.

Na rynkach zagranicznych Elephate specjalizuje się m.in. w branży motoryzacyjnej i technologicznej. Agencja realizowała już projekty dla klientów z takich krajów, jak Wielka Brytania, USA, Belgia czy Holandia. W najbliższej przyszłości postawi na rozwój usług w ostatnim z tych państw. Zaoferuje swoją wiedzę i doświadczenie zarówno firmom, które działają już na rynku holenderskim, jak i tym, które dopiero planują na niego wkroczyć.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764