
Mimo kryzysu spowodowanego epidemią koronawirusa, agencja Elephate rozszerza swoją działalność o kolejny zagraniczny rynek. Doświadczony zespół content marketerów, PR-owców i copywriterów z Polski wesprze działania holenderskich firm.
Wrocławska agencja pomaga swoim klientom nie tylko zwiększyć widoczność w sieci, ale również zbudować pozytywny wizerunek ich marek. Tradycyjny content marketing łączy z elementami SEO i nowoczesnego Public Relations. Uznanie przyniosły jej innowacyjne działania dla marek takich jak VOX, Oponeo, Morizon czy ALEO.com.
– Rynek holenderski, choć nie jest duży, jest bardzo dojrzały, a sektor e-commerce jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż się rozwija. Nasi klienci to w przeważającej części sklepy internetowe, które mają świadome i dojrzałe podejście do content marketingu. Ekspansja na rynek holenderski jest więc dla nas naturalnym kierunkiem – mówi Wojtek Mazur, założyciel Elephate.
Na rynkach zagranicznych Elephate specjalizuje się m.in. w branży motoryzacyjnej i technologicznej. Agencja realizowała już projekty dla klientów z takich krajów, jak Wielka Brytania, USA, Belgia czy Holandia. W najbliższej przyszłości postawi na rozwój usług w ostatnim z tych państw. Zaoferuje swoją wiedzę i doświadczenie zarówno firmom, które działają już na rynku holenderskim, jak i tym, które dopiero planują na niego wkroczyć.
Źródło: Elephate