logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławski neon „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” znów zaświeci

  PR 27.11.2020, przeczytano 360 razy

W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawski-neon-_ubezpiecz-mieszkanie-w-pzu_-znow-zaswieci,389364,artykul.html

Neon PZU został zdemontowany w czerwcu i przeszedł gruntowną renowację. Zostały wymienione wszystkie elementy napisu wraz z postaciami i instalacją.

– Mamy świadomość, że wrocławianie zżyli się z naszą reklamą. Przez lata wpisała się w pejzaż miasta, a ponieważ ma także walor artystyczny i historyczny  podjęliśmy decyzję o renowacji i ponownej instalacji neonu – mówi Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.

Neonowa reklama PZU to ostatnia animowana instalacja we Wrocławiu. Stała się niemal wizytówką miasta. Neon według projektu Jerzego Werszlera  pierwszy raz zaświecił w 1975 r. Od tamtego czasu przeszedł kilka modyfikacji i dziś przedstawia napis „Ubezpiecz mieszkanie w PZU”, od którego odbijają się skradający się włamywacze.

– Pamiętam, że przyszło zlecenie z PZU na zaprojektowanie neonu do hasła „Ubezpiecz mieszkanie w PZU”. Na kartce papieru ołówkiem dorysowałem do niego czterech uciekających złodziejaszków. Jak się okazało, był to strzał w dziesiątkę i pomysł wszystkim się spodobał. Projekt po uzgodnieniach i uzyskaniu pozwoleń został wyskalowany. Zaznaczyłem wszystkie elektrody, rozpisałem programowanie i kolorystykę rurek i wtedy bardzo szybko zaczęła się już produkcja reklamy PZU – tak pracę nad popularną iluminacją PZU wspomina Jerzy Werszler, autor kilkuset neonów na terenie Dolnego Śląska.

Montaż neonu rozpocznie się w weekend a jego ponowne zaświecenie planowane jest na niedzielny wieczór bądź poniedziałek.

Źródło: Grupa PZU

www.pzu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764