logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławskie firmy od innowacji marketingowych nagrodzone

  PR 24.05.2013, przeczytano 678 razy
ilustracjastrzałka
Realizacja Aduna S.A. w bibliotece w Assen

Aduma S.A., spółka specjalizująca się w innowacyjnych systemach Human-Computer Interaction z Wrocławia, już drugi raz została nagrodzona w konkursie Innofirma. Wśród laureatów konkursu są w tym roku wrocławskie e-Prototypy i ArtaTech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawskie-firmy-od-innowacji-marketingowych-nagrodzone,18810,artykul.html

Aduma S.A., przygotowująca rozwiązania reagujące na ruch, wielodotykowye, kinetycznych, mobilnych i Augmented Reality oraz łączące wspominane technologie, w ubiegłym roku zajęła I miejsce, w tym otrzymała wyróżnienie w konkursie „InnoFirma – Parkowe Orły”. – W Adumie wierzymy, że dzięki nowoczesnym technologiom można zmieniać otaczającą nas rzeczywistość w bardziej przyjazną, dostępną, atrakcyjną i ciekawszą – wyjaśnia Zbigniew Wantuła, Wiceprezes Zarządu Aduma S.A. – Jak pokazują badania, przekaz interaktywny pozostaje w pamięci u 9 na 10 ankietowanych. Dziś innowacyjne rozwiązania nie mogą być jednak celem samym w sobie. Powinny realizować wyznaczone cele - angażować klientów, przyciągać zwiedzających do muzeów, sprawiać dzięki interakcji, że zdobywana wiedza pozostaje w pamięci.

Na swoim koncie Aduma S.A. ma m.in. realizację wciąż największego na świecie kinetycznego VideoWalla, który cieszy aplikacjami odwiedzających wrocławskie Sky Tower. W kwietniu została otwarta interaktywna ekspozycja w Centralnym Muzeum Włókiennictwa, na potrzeby której wrocławscy eksperci od implementacji technologii przygotowali niemal 100 angażujących aplikacji i rozwiązań multimedialnych oraz sprzętowych, tworząc jedną z najbardziej nowoczesnych łódzkich atrakcji turystycznych. Spółka na swoim koncie ma niemal 1.000 aplikacji i realizacji dla klientów biznesowych i publicznych, ostatnio m.in. interaktywnych nośników dla Auchman Łomianki.  Rozwija także swoją międzynarodową działalność, realizując m.in. ciekawy projekt dla holenderskiej biblioteki multimedialnej w Assen oraz Mariottu w Dubaju.

Konkurs InnoFirma-Parkowe Orły 2013 organizuje co roku Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce. Jego celem jest promowanie innowacyjnych firm funkcjonujących w parkach technologicznych. W tym roku nagrody główne otrzymały m.in. Arta Tech i e-Prototypy, działające we Wrocławskim Parku Technologicznym. W gronie laureatów znalazła się także Aduma S.A., zwycięzca konkursu w 2012 roku. Uroczyste podsumowanie konkursu odbyło się 23 maja w łódzkim Pałacu Poznańskiego.

Źródło: Aduma S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764