logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławskie firmy od innowacji marketingowych nagrodzone

  PR 24.05.2013, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka
Realizacja Aduna S.A. w bibliotece w Assen

Aduma S.A., spółka specjalizująca się w innowacyjnych systemach Human-Computer Interaction z Wrocławia, już drugi raz została nagrodzona w konkursie Innofirma. Wśród laureatów konkursu są w tym roku wrocławskie e-Prototypy i ArtaTech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawskie-firmy-od-innowacji-marketingowych-nagrodzone,18810,artykul.html

Aduma S.A., przygotowująca rozwiązania reagujące na ruch, wielodotykowye, kinetycznych, mobilnych i Augmented Reality oraz łączące wspominane technologie, w ubiegłym roku zajęła I miejsce, w tym otrzymała wyróżnienie w konkursie „InnoFirma – Parkowe Orły”. – W Adumie wierzymy, że dzięki nowoczesnym technologiom można zmieniać otaczającą nas rzeczywistość w bardziej przyjazną, dostępną, atrakcyjną i ciekawszą – wyjaśnia Zbigniew Wantuła, Wiceprezes Zarządu Aduma S.A. – Jak pokazują badania, przekaz interaktywny pozostaje w pamięci u 9 na 10 ankietowanych. Dziś innowacyjne rozwiązania nie mogą być jednak celem samym w sobie. Powinny realizować wyznaczone cele - angażować klientów, przyciągać zwiedzających do muzeów, sprawiać dzięki interakcji, że zdobywana wiedza pozostaje w pamięci.

Na swoim koncie Aduma S.A. ma m.in. realizację wciąż największego na świecie kinetycznego VideoWalla, który cieszy aplikacjami odwiedzających wrocławskie Sky Tower. W kwietniu została otwarta interaktywna ekspozycja w Centralnym Muzeum Włókiennictwa, na potrzeby której wrocławscy eksperci od implementacji technologii przygotowali niemal 100 angażujących aplikacji i rozwiązań multimedialnych oraz sprzętowych, tworząc jedną z najbardziej nowoczesnych łódzkich atrakcji turystycznych. Spółka na swoim koncie ma niemal 1.000 aplikacji i realizacji dla klientów biznesowych i publicznych, ostatnio m.in. interaktywnych nośników dla Auchman Łomianki.  Rozwija także swoją międzynarodową działalność, realizując m.in. ciekawy projekt dla holenderskiej biblioteki multimedialnej w Assen oraz Mariottu w Dubaju.

Konkurs InnoFirma-Parkowe Orły 2013 organizuje co roku Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce. Jego celem jest promowanie innowacyjnych firm funkcjonujących w parkach technologicznych. W tym roku nagrody główne otrzymały m.in. Arta Tech i e-Prototypy, działające we Wrocławskim Parku Technologicznym. W gronie laureatów znalazła się także Aduma S.A., zwycięzca konkursu w 2012 roku. Uroczyste podsumowanie konkursu odbyło się 23 maja w łódzkim Pałacu Poznańskiego.

Źródło: Aduma S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Wystartowała kampania Bic Kids Dla Twojego Małego Artysty
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną...
Urządzenie holograficzne oparte na 5G umożliwia pełną projekcję drugiej osoby i komunikację w czasie rzeczywistym
Już wkrótce portale do komunikacji mogą stracić rację bytu. Nową rzeczywistością staje się technologia holograficzna, która umożliwia ludziom z różnych miejsc zaaranżowanie prawdziwej rozmowy, tak jakby stali tuż obok siebie. Firma Newtonlab Space opracowała pierwsze na świecie urządzenia holograficzne wykorzystujące technologię 5G. Portl może...
Łukasiewicz ogłosił przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności Sieci Badawczej Łukasiewicz jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie  innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.
#Szczepimysię – KGHM prowadzi kampanię zachęcającą do szczepień pracowników miedziowej spółki
KGHM zachęca pracowników miedziowej spółki do szczepień przeciw COVID 19. W oddziałach firmy w Zagłębiu Miedziowym pojawiły się mobilne punkty szczepień. Pracownicy mogą wziąć udział w akcji oraz zaprosić członków rodzin i znajomych. Szczepienia są dobrowolne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764