logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrocławskie firmy od innowacji marketingowych nagrodzone

  PR 24.05.2013, przeczytano 647 razy
ilustracjastrzałka
Realizacja Aduna S.A. w bibliotece w Assen

Aduma S.A., spółka specjalizująca się w innowacyjnych systemach Human-Computer Interaction z Wrocławia, już drugi raz została nagrodzona w konkursie Innofirma. Wśród laureatów konkursu są w tym roku wrocławskie e-Prototypy i ArtaTech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wroclawskie-firmy-od-innowacji-marketingowych-nagrodzone,18810,artykul.html

Aduma S.A., przygotowująca rozwiązania reagujące na ruch, wielodotykowye, kinetycznych, mobilnych i Augmented Reality oraz łączące wspominane technologie, w ubiegłym roku zajęła I miejsce, w tym otrzymała wyróżnienie w konkursie „InnoFirma – Parkowe Orły”. – W Adumie wierzymy, że dzięki nowoczesnym technologiom można zmieniać otaczającą nas rzeczywistość w bardziej przyjazną, dostępną, atrakcyjną i ciekawszą – wyjaśnia Zbigniew Wantuła, Wiceprezes Zarządu Aduma S.A. – Jak pokazują badania, przekaz interaktywny pozostaje w pamięci u 9 na 10 ankietowanych. Dziś innowacyjne rozwiązania nie mogą być jednak celem samym w sobie. Powinny realizować wyznaczone cele - angażować klientów, przyciągać zwiedzających do muzeów, sprawiać dzięki interakcji, że zdobywana wiedza pozostaje w pamięci.

Na swoim koncie Aduma S.A. ma m.in. realizację wciąż największego na świecie kinetycznego VideoWalla, który cieszy aplikacjami odwiedzających wrocławskie Sky Tower. W kwietniu została otwarta interaktywna ekspozycja w Centralnym Muzeum Włókiennictwa, na potrzeby której wrocławscy eksperci od implementacji technologii przygotowali niemal 100 angażujących aplikacji i rozwiązań multimedialnych oraz sprzętowych, tworząc jedną z najbardziej nowoczesnych łódzkich atrakcji turystycznych. Spółka na swoim koncie ma niemal 1.000 aplikacji i realizacji dla klientów biznesowych i publicznych, ostatnio m.in. interaktywnych nośników dla Auchman Łomianki.  Rozwija także swoją międzynarodową działalność, realizując m.in. ciekawy projekt dla holenderskiej biblioteki multimedialnej w Assen oraz Mariottu w Dubaju.

Konkurs InnoFirma-Parkowe Orły 2013 organizuje co roku Stowarzyszenie Organizatorów Ośrodków Innowacji i Przedsiębiorczości w Polsce. Jego celem jest promowanie innowacyjnych firm funkcjonujących w parkach technologicznych. W tym roku nagrody główne otrzymały m.in. Arta Tech i e-Prototypy, działające we Wrocławskim Parku Technologicznym. W gronie laureatów znalazła się także Aduma S.A., zwycięzca konkursu w 2012 roku. Uroczyste podsumowanie konkursu odbyło się 23 maja w łódzkim Pałacu Poznańskiego.

Źródło: Aduma S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764