logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WrOpenUp: Wrocławskie murale malowane farbami Baumit

  PR 10.01.2013, przeczytano 1726 razy
ilustracjastrzałka
Wrocław, ul. Kościuszki

Wrocław postrzegany jest jako miasto wielu kultur i wielu narodów. Stolica Dolnego Śląska od lat kojarzona jest z tolerancją i otwartością wobec odmiennych społeczności. To tutaj inicjowane są różnego rodzaju kampanie sprzyjające poznaniu narodów z całego świata, ich obyczajów i tradycji. Jednym z tego rodzaju przedsięwzięć jest inicjatywa WrOpenUp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wropenup%3A-wroclawskie-murale-malowane-farbami-baumit,17654,artykul.html

Twórcy tej akcji pragną uczynić Wrocław miastem prawdziwie europejskim i w pełni akceptującym wielokulturowość, a także dbającym zarówno o społeczność lokalną, jak i gości. Jedną z ostatnich inicjatyw było przygotowanie murali w kilku atrakcyjnych miejscach Wrocławia. Projekt wsparła firma Baumit, która przekazała farby niezbędne do wykonania muralu.

Street art już na dobre wpisał się w krajobraz Wrocławia. Z każdym rokiem przybywa kilka kolejnych murali, które zdobią i przekazują ważne dla obserwatorów wartości. Pod koniec listopada powstał nowy obraz, który jest elementem kampanii społecznej WrOpenUp. Obraz został stworzony na budynku przy ul. Kościuszki 76 tuż obok charakterystycznego trzonolinowca. Autorem projektu muralu jest wrocławski artysta Tomasz Jakub Sysło. Tematem przewodnim dzieła jest promocja akceptacji i otwartości wobec kulturowych odmienności we Wrocławiu. Malowidło jest radosne, niezwykle pozytywne i pełne kolorów, a przez to doskonale widoczne i zauważalne dla wszystkich mieszkańców oraz turystów odwiedzających Wrocław.

Podczas realizacji inicjowanych przez WrOpenUp akcji, fundacja stara się włączać firmy, mające swoje siedziby we Wrocławiu. Są to również wyższe uczelnie oraz instytucje związane z Wrocławiem, których celem jest promowanie wizerunku miasta. Akcję malowania muralu wsparła firma Baumit, która przekazała na rzecz inicjatywy niezbędne farby elewacyjne oraz podkład gruntujący potrzebny do przygotowania ściany przed malowaniem obrazu.

Odcienie farb zostały wybrane z największej w Europie palety kolorów tynków i farb elewacyjnych Baumit Life, która zawiera całe spektrum odcieni od pastelowych po niezwykle intensywne. Dzięki temu mural jest bardzo wyraźny, żywy i z powodzeniem oddaje zamysł artystyczny autora obrazu.

Polska centrala firmy Baumit znajduje się we Wrocławiu i chcemy by naszą markę kojarzono z tym przyjaznym i otwartym miastem. Chętnie włączamy się w różnego rodzaju inicjatywy, które mają na celu upiększenie krajobrazu Wrocławia. Mural, który powstał przy ul. Kościuszki mówi o tolerancji, współpracy między przedstawicielami różnych narodów. Baumit jest międzynarodowym koncernem stąd też nie mogło nas zabraknąć przy realizacji tego dzieła. Przekazane przez nas materiały to najwyższej jakości farby elewacyjne, które są odporne na zabrudzenia oraz zmienne warunki atmosferyczne, dzięki temu mamy pewność, że mural przez kilka najbliższych lat będzie ozdobą budynku i będzie zachwycał mieszkańców Wrocławia” – wyjaśnia Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.

Mural, który powstał na budynku przy ul. Kościuszki 76, jest pierwszym obrazem otwierającym całą kampanię organizowaną przez fundację WrOpenUp. Kolejne dzieło ma powstać przy ul. Sienkiewicza 38 już na wiosnę 2013 roku.

Więcej o WrOpenUp: http://www.wropenup.pl

Źródło: Baumit

www.baumit.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Value Media i Getlouder! wspólnie z Dobrą Kalorią obecne na największych festiwalach muzycznych w Polsce
Food truck marki Dobra Kaloria pojawił się na Open’er Festival oraz stacjonuje na koncertach Męskiego Grania. Klienci mogą spróbować roślinnych burgerów i hot dogów oraz odpocząć w specjalnej strefie chillout. Projekt został zrealizowany wspólnie z zespołem Dobrej Kalorii przez agencje Value Media (Group One) i GetLouder! (Group One).
Oto Manuba kolekcja GDD 2022
Już od 2 lipca dostępna będzie w sprzedaży MANUBA kolekcja GDD. Można ją zakupić stacjonarnie oraz online: dniach 2 – 10 lipca w foyer Muzeum Miasta Gdynia (w godzinach otwarcia placówki)  oraz w dniach 2 – 31 lipca w sklepie internetowym. Jaka jest idea tegorocznej kolekcji? Jakie produkty się w niej znalazły?
W maju br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się – nowym Członkiem Izby została firma Decard Sp.z o.o..
Najważniejszą informacją po spotkaniu Executive Committee IAA, które odbyło się podczas Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions , jest decyzja o utworzeniu oddziału IAA w Ukrainie. Odbędzie się to przy wsparciu IAA Polska, innych europejskich oddziałów IAA oraz IAA Global. ExCo podjęło również decyzję o zawieszeniu działalności...
Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764