logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WrOpenUp: Wrocławskie murale malowane farbami Baumit

  PR 10.01.2013, przeczytano 2162 razy
ilustracjastrzałka
Wrocław, ul. Kościuszki

Wrocław postrzegany jest jako miasto wielu kultur i wielu narodów. Stolica Dolnego Śląska od lat kojarzona jest z tolerancją i otwartością wobec odmiennych społeczności. To tutaj inicjowane są różnego rodzaju kampanie sprzyjające poznaniu narodów z całego świata, ich obyczajów i tradycji. Jednym z tego rodzaju przedsięwzięć jest inicjatywa WrOpenUp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wropenup%3A-wroclawskie-murale-malowane-farbami-baumit,17654,artykul.html

Twórcy tej akcji pragną uczynić Wrocław miastem prawdziwie europejskim i w pełni akceptującym wielokulturowość, a także dbającym zarówno o społeczność lokalną, jak i gości. Jedną z ostatnich inicjatyw było przygotowanie murali w kilku atrakcyjnych miejscach Wrocławia. Projekt wsparła firma Baumit, która przekazała farby niezbędne do wykonania muralu.

Street art już na dobre wpisał się w krajobraz Wrocławia. Z każdym rokiem przybywa kilka kolejnych murali, które zdobią i przekazują ważne dla obserwatorów wartości. Pod koniec listopada powstał nowy obraz, który jest elementem kampanii społecznej WrOpenUp. Obraz został stworzony na budynku przy ul. Kościuszki 76 tuż obok charakterystycznego trzonolinowca. Autorem projektu muralu jest wrocławski artysta Tomasz Jakub Sysło. Tematem przewodnim dzieła jest promocja akceptacji i otwartości wobec kulturowych odmienności we Wrocławiu. Malowidło jest radosne, niezwykle pozytywne i pełne kolorów, a przez to doskonale widoczne i zauważalne dla wszystkich mieszkańców oraz turystów odwiedzających Wrocław.

Podczas realizacji inicjowanych przez WrOpenUp akcji, fundacja stara się włączać firmy, mające swoje siedziby we Wrocławiu. Są to również wyższe uczelnie oraz instytucje związane z Wrocławiem, których celem jest promowanie wizerunku miasta. Akcję malowania muralu wsparła firma Baumit, która przekazała na rzecz inicjatywy niezbędne farby elewacyjne oraz podkład gruntujący potrzebny do przygotowania ściany przed malowaniem obrazu.

Odcienie farb zostały wybrane z największej w Europie palety kolorów tynków i farb elewacyjnych Baumit Life, która zawiera całe spektrum odcieni od pastelowych po niezwykle intensywne. Dzięki temu mural jest bardzo wyraźny, żywy i z powodzeniem oddaje zamysł artystyczny autora obrazu.

Polska centrala firmy Baumit znajduje się we Wrocławiu i chcemy by naszą markę kojarzono z tym przyjaznym i otwartym miastem. Chętnie włączamy się w różnego rodzaju inicjatywy, które mają na celu upiększenie krajobrazu Wrocławia. Mural, który powstał przy ul. Kościuszki mówi o tolerancji, współpracy między przedstawicielami różnych narodów. Baumit jest międzynarodowym koncernem stąd też nie mogło nas zabraknąć przy realizacji tego dzieła. Przekazane przez nas materiały to najwyższej jakości farby elewacyjne, które są odporne na zabrudzenia oraz zmienne warunki atmosferyczne, dzięki temu mamy pewność, że mural przez kilka najbliższych lat będzie ozdobą budynku i będzie zachwycał mieszkańców Wrocławia” – wyjaśnia Aleksandra Gilewska, Manager ds. Marketingu w firmie Baumit.

Mural, który powstał na budynku przy ul. Kościuszki 76, jest pierwszym obrazem otwierającym całą kampanię organizowaną przez fundację WrOpenUp. Kolejne dzieło ma powstać przy ul. Sienkiewicza 38 już na wiosnę 2013 roku.

Więcej o WrOpenUp: http://www.wropenup.pl

Źródło: Baumit

www.baumit.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764