logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wróżbita Maciej bohaterem nowej kampanii Credit Agricole

  PR 07.10.2022, przeczytano 367 razy

Wróżbita Maciej dołącza do Dawida Podsiadło, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah w zaskakującej odsłonie kampanii Credit Agricole. Najnowszy spot odnosi się do rosnącej inflacji oraz niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrozbita-maciej-bohaterem-nowej-kampanii-credit-agricole,397527,artykul.html

Znani są już wszyscy nowi bohaterowie wyjątkowej kampanii Credit Agricole w odświeżonej formule. Do Dawida Podsiadło, który jest ambasadorem marki, Roberta Makłowicza, pashyBicepsa i Sanah, dołączył Maciej Skrzątek - wróżbita, tarocista. Reklama podkreśla, że nawet wróżbita Maciej nie wie, jaka będzie inflacja. Odpowiedzią na niepewną przyszłość może być kredyt gotówkowy od Credit Agricole z gwarancją stałej raty kredytu.

- Nasze propozycje są odpowiedzią na bardzo silnie sygnalizowane przez klientów kwestie związane z wysoką inflacją. Chcemy dać im poczucie, że przychodzimy z pomocą, oferując rozwiązania i ofertę, które pomogą im uporać się z tym problemem. Rozumiemy, jak ważne jest poczucie stabilności. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które przyniosą im, jak najwięcej korzyści - podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Niezależnie od inflacji i rosnących cen klienci Credit Agricole mają gwarancję, że rata kredytu gotówkowego nie wzrośnie przez cały okres trwania umowy kredytowej. Klienci mogą pożyczyć od 2 tys. do 200 tys. zł, a Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,58%. Trwa również promocja „Gotówka z prowizją 0%”. Promocja dotyczy kredytu gotówkowego do 20 tys. zł. Mogą z niej skorzystać klienci, którzy nie mają w Credit Agricole innego produktu kredytowego, ale posiadają w tym banku konto lub otworzą je najpóźniej w dniu podpisania umowy kredytowej.

Aktualnie w telewizji są emitowane cztery spoty reklamowe Credit Agricole kierowane do różnych segmentów klientów. Bank promuje w nich: nową aplikację „CA24 Mobile - pełną korzyści” i rabaty na zakupy dostępne w Klubie korzyści, konto z premią 555 zł i kartę z ekotworzywa, a także lokatę mobilną na 8 proc. oraz kredyt gotówkowy ze stałą ratą. W każdym spocie w duecie z Dawidem Podsiadło występuję inna gwiazda. Zaproszone do współpracy osoby zostały dobrane tak, by trafić z przekazem do różnych grup klientów i ich potrzeb.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764