logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrześniowa edycja targów reklamy Remadays Kyiv

  PR 21.06.2021, przeczytano 300 razy

Szanowni uczestnicy rynku reklamy, obserwujemy, że sytuacja epidemiczna w kraju poprawia się i istnieją przesłanki do stopniowego odmrażania gospodarki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrzesniowa-edycja-targow-reklamy-remadays-kyiv,391966,artykul.html

W odpowiedzi na potrzeby rynku zdecydowaliśmy się na zorganizowanie dodatkowej jednorazowej edycji targów reklamy i druku RemaDays Kyiv 2021 we wrześniu.

Zapraszamy do udziału i odwiedzenia jesiennej edycji targów RemaDays Kyiv, która odbędzie się w dniach 7-9 września 2021 r. tradycyjnie w halach IEC w Kijowie, Browarskoj Prospekt, 15. W nowowybudowanym pawilonie 4.

Będziemy na bieżąco informować o wszystkich szczegółach.

Źródło: Organizator RemaDays Kyiv

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764