logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrześniowe warsztaty szkoleniowe firm Avery Dennison Polska i Tuplex

  PR 11.10.2007, przeczytano 1341 razy

Około 100 osób wzięło udział w warsztatach szkoleniowych poświęconych aplikacji folii samoprzylepnych, zorganizowanych przez firmy Avery Dennison Polska i Tuplex w trzech miastach Polski – Warszawie, Poznaniu i Gliwicach – w dniach 24-26 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrzesniowe-warsztaty-szkoleniowe-firm-avery-dennison-polska-i-tuplex-,6206,artykul.html

Poza częścią teoretyczną ich uczestnicy, głównie przedstawiciele drukarń wielkoformatowych i agencji reklamowych, mieli okazję uczestniczyć w pokazie oklejania aut, jak również samodzielnie wykonać aplikację z wykorzystaniem folii Avery Graphics.

Program warsztatów szkoleniowych we wszystkich trzech miastach wyglądał bardzo podobnie. Uczestników szkoleń witała Katarzyna Staniszewska, menedżer produktu w zakresie folii samoprzylepnych w firmie Tuplex, będącej gospodarzem i współorganizatorem warsztatów. Następnie miała miejsce krótka prezentacja firmy Tuplex, której współpraca z Avery Dennison sięga 1998 roku. Dysponując siecią 14 oddziałów i obejmując swym zasięgiem całą Polskę, jest ona obecnie jednym z dwóch kluczowych dystrybutorów produktów Avery Graphics w naszym kraju. Poza sprzedażą i doradztwem, firma oferuje też obsługę logistyczną oraz usługi w zakresie cięcia i uszlachetniania oferowanych materiałów, zapewnia dostawy folii w niestandardowych wymiarach, dostosowanych do potrzeb klienta. Od zeszłego roku Tuplex posiada certyfikat zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.
Oprócz prezentacji firmy, podczas wystąpienia szczegółowo omawiano ofertę firmy Tuplex w zakresie samoprzylepnych folii kalandrowanych i wylewanych produkowanych przez Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Przedstawiono też najważniejsze informacje o materiałach samoprzylepnych: ich strukturze, właściwościach, technologiach przetwarzania i rodzajach folii dostępnych na rynku.

Kolejna część warsztatów była prowadzona przez przedstawicieli Avery Dennison: Katarzynę Kozińską, menedżera Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej, oraz reprezentujących europejską centralę firmy Hansa van den Berga i Ferry’ego Muhlenbrucha. Dwaj ostatni prowadzili również praktyczny pokaz oklejania samochodów; podczas gliwickich warsztatów wspierani byli przez przedstawicieli firmy Reklama Tęczowa z Wrocławia, autoryzowane centrum aplikacyjne Avery Dennison Polska.

W części teoretycznej, poza krótką informacją na temat koncernu Avery Dennison oraz Avery Dennison Graphics & Reflective Division – oddziału zajmującego się produkcją materiałów samoprzylepnych do zastosowań reklamowych i poligraficznych – przedstawiono najważniejsze aspekty związane z aplikowaniem folii samoprzylepnych na pojazdach. Hans van den Berg i Ferry Muhlenbruch omówili m.in. sprawy związane z właściwym przygotowaniem oklejanego samochodu, sposobami cięcia materiałów wykorzystywanych do oklejania, koniecznością utrzymywania właściwej temperatury podczas aplikacji, technikami oklejania oraz postępowania w przypadku powierzchni nierównych i zaokrąglonych. Szczególną uwagę zwrócono na rodzaj materiałów stosowanych do oklejania aut, sugerując – przy trudnych powierzchniach – wykorzystywanie folii wylewanych (np. Avery MPI 1004 Easy Apply), znacznie bardziej odpornych, elastycznych, eliminujących ryzyko wystąpienia uszkodzeń lakieru i deformacji wydrukowanego obrazu. Pokazane zostały również praktyczne przykłady udanych i nieudanych aplikacji na pojazdach, wraz z wnioskami jak unikać błędów popełnianych przy tego rodzaju pracach.

Po części teoretycznej uczestnicy szkoleń wzięli udział w praktycznym pokazie oklejania samochodów. W przypadku każdego ze spotkań były to różne auta – zarówno osobowe jak i dostawcze. Do oklejania użyto folii wylewanej Avery MPI 1004 Easy Apply, która została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o zastosowaniach w grafice pojazdowej. Następnie do aplikacji folii zaproszono każdego z gości, którzy pod okiem fachowców z Holandii mieli okazję – niekiedy po raz pierwszy w życiu – własnoręcznie oklejać samochód. Na zakończenie spotkania wszyscy uczestnicy otrzymali stosowne certyfikaty.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej: Jesień to tradycyjnie już w naszej firmie czas spotkań z klientami, z założenia organizowanych z lokalnymi partnerami Avery Dennison. W Polsce jednym z naszych dystrybutorów jest firma Tuplex i cieszymy się bardzo, że zorganizowane wspólnymi siłami warsztaty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem. Otrzymujemy też liczne telefony i e-maile od zadowolonych uczestników wszystkich trzech imprez warsztatowych, w których podkreślają oni wysoką jakość naszych szkoleń.
Szczególne podziękowania kieruję w stronę firmy Reklama Tęczowa z Wrocławia, która wzięła aktywny udział w gliwickim szkoleniu. Po naszym rozstaniu ze Studiem Plastycznym FX, jest ona obecnie jedynym z Polsce autoryzowanym centrum wykonującym grafiki na foliach Avery Graphics.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764