logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrześniowe warsztaty szkoleniowe firm Avery Dennison Polska i Tuplex

  PR 11.10.2007, przeczytano 1342 razy

Około 100 osób wzięło udział w warsztatach szkoleniowych poświęconych aplikacji folii samoprzylepnych, zorganizowanych przez firmy Avery Dennison Polska i Tuplex w trzech miastach Polski – Warszawie, Poznaniu i Gliwicach – w dniach 24-26 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrzesniowe-warsztaty-szkoleniowe-firm-avery-dennison-polska-i-tuplex-,6206,artykul.html

Poza częścią teoretyczną ich uczestnicy, głównie przedstawiciele drukarń wielkoformatowych i agencji reklamowych, mieli okazję uczestniczyć w pokazie oklejania aut, jak również samodzielnie wykonać aplikację z wykorzystaniem folii Avery Graphics.

Program warsztatów szkoleniowych we wszystkich trzech miastach wyglądał bardzo podobnie. Uczestników szkoleń witała Katarzyna Staniszewska, menedżer produktu w zakresie folii samoprzylepnych w firmie Tuplex, będącej gospodarzem i współorganizatorem warsztatów. Następnie miała miejsce krótka prezentacja firmy Tuplex, której współpraca z Avery Dennison sięga 1998 roku. Dysponując siecią 14 oddziałów i obejmując swym zasięgiem całą Polskę, jest ona obecnie jednym z dwóch kluczowych dystrybutorów produktów Avery Graphics w naszym kraju. Poza sprzedażą i doradztwem, firma oferuje też obsługę logistyczną oraz usługi w zakresie cięcia i uszlachetniania oferowanych materiałów, zapewnia dostawy folii w niestandardowych wymiarach, dostosowanych do potrzeb klienta. Od zeszłego roku Tuplex posiada certyfikat zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.
Oprócz prezentacji firmy, podczas wystąpienia szczegółowo omawiano ofertę firmy Tuplex w zakresie samoprzylepnych folii kalandrowanych i wylewanych produkowanych przez Avery Dennison Graphics & Reflective Division. Przedstawiono też najważniejsze informacje o materiałach samoprzylepnych: ich strukturze, właściwościach, technologiach przetwarzania i rodzajach folii dostępnych na rynku.

Kolejna część warsztatów była prowadzona przez przedstawicieli Avery Dennison: Katarzynę Kozińską, menedżera Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej, oraz reprezentujących europejską centralę firmy Hansa van den Berga i Ferry’ego Muhlenbrucha. Dwaj ostatni prowadzili również praktyczny pokaz oklejania samochodów; podczas gliwickich warsztatów wspierani byli przez przedstawicieli firmy Reklama Tęczowa z Wrocławia, autoryzowane centrum aplikacyjne Avery Dennison Polska.

W części teoretycznej, poza krótką informacją na temat koncernu Avery Dennison oraz Avery Dennison Graphics & Reflective Division – oddziału zajmującego się produkcją materiałów samoprzylepnych do zastosowań reklamowych i poligraficznych – przedstawiono najważniejsze aspekty związane z aplikowaniem folii samoprzylepnych na pojazdach. Hans van den Berg i Ferry Muhlenbruch omówili m.in. sprawy związane z właściwym przygotowaniem oklejanego samochodu, sposobami cięcia materiałów wykorzystywanych do oklejania, koniecznością utrzymywania właściwej temperatury podczas aplikacji, technikami oklejania oraz postępowania w przypadku powierzchni nierównych i zaokrąglonych. Szczególną uwagę zwrócono na rodzaj materiałów stosowanych do oklejania aut, sugerując – przy trudnych powierzchniach – wykorzystywanie folii wylewanych (np. Avery MPI 1004 Easy Apply), znacznie bardziej odpornych, elastycznych, eliminujących ryzyko wystąpienia uszkodzeń lakieru i deformacji wydrukowanego obrazu. Pokazane zostały również praktyczne przykłady udanych i nieudanych aplikacji na pojazdach, wraz z wnioskami jak unikać błędów popełnianych przy tego rodzaju pracach.

Po części teoretycznej uczestnicy szkoleń wzięli udział w praktycznym pokazie oklejania samochodów. W przypadku każdego ze spotkań były to różne auta – zarówno osobowe jak i dostawcze. Do oklejania użyto folii wylewanej Avery MPI 1004 Easy Apply, która została zaprojektowana przede wszystkim z myślą o zastosowaniach w grafice pojazdowej. Następnie do aplikacji folii zaproszono każdego z gości, którzy pod okiem fachowców z Holandii mieli okazję – niekiedy po raz pierwszy w życiu – własnoręcznie oklejać samochód. Na zakończenie spotkania wszyscy uczestnicy otrzymali stosowne certyfikaty.

Mówi Katarzyna Kozińska, menedżer Avery Dennison Graphics & Reflective Division na obszar Europy Wschodniej: Jesień to tradycyjnie już w naszej firmie czas spotkań z klientami, z założenia organizowanych z lokalnymi partnerami Avery Dennison. W Polsce jednym z naszych dystrybutorów jest firma Tuplex i cieszymy się bardzo, że zorganizowane wspólnymi siłami warsztaty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem. Otrzymujemy też liczne telefony i e-maile od zadowolonych uczestników wszystkich trzech imprez warsztatowych, w których podkreślają oni wysoką jakość naszych szkoleń.
Szczególne podziękowania kieruję w stronę firmy Reklama Tęczowa z Wrocławia, która wzięła aktywny udział w gliwickim szkoleniu. Po naszym rozstaniu ze Studiem Plastycznym FX, jest ona obecnie jedynym z Polsce autoryzowanym centrum wykonującym grafiki na foliach Avery Graphics.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764